ג'ייק ג'ילנהול יככב בסאנדיי בפארק עם ג'ורג' בווסט אנד

סגנון חיים

ההורוסקופ שלך למחר

המועמד לפרס BAFTA, ג'ייק ג'ילנהול, יופיע בתיאטרון סבוי בלונדון באביב הבא, והכרטיסים זמינים כעת.



הכוכב ההוליוודי יככב לצד זוכת פרס הטוני, אנלי אשפורד, ביצירת המופת זוכת פרס הפוליצר של סטיבן סונדהיים וג'יימס לאפין 'Sunday In The Park With George'.



כרטיסים נמכרים כעת, ותוכלו להשיג אותם מ-LoveTheatre כאן . יש רק ריצה של שישה עשר שבועות החל מיוני הבא, אז ודאו שאתם תופסים את שלכם מהר.



למעריצים שמחפשים מידע נוסף על המחזה יהיה מזל, מכיוון שג'ייק יופיע בתוכנית גרהם נורטון ב-21 ביוני, כדי לדון גם בפעילותו הקרובה בווסט אנד.

קבל כרטיסים ליום ראשון בפארק עם ג'ורג' כאן .

יצירת המופת של סונדהיים ולפין, שהוכרזה כאחד ממחזות הזמר המוערכים בכל הזמנים, עוקבת אחר הצייר ז'ורז' סאוראט (ג'ייק ג'ילנהול) בחודשים שקדמו להשלמת הציור המפורסם ביותר שלו, 'אחר צהריים של יום ראשון באי לה גרנדה ז'טה'. . אכול מהצורך שלו 'לסיים את הכובע' סאוראט מרחיק את הבורגנות הצרפתית, דוחה את חבריו האמנים ומזניח את אהובתו דוט (אנלי אשפורד), מבלי להבין שמעשיו יהדהדו במהלך 100 השנים הבאות.



ג'ייק ג'ילנהול אמר: ההופעה של יום ראשון בפארק עם ג'ורג' עם אנלי אשפורד המבריקה הייתה אחת ההנאות הגדולות בקריירה שלי, גם התגעגעתי עמוקות לווסט אנד ולכן הבאתי את המחזמר זוכה פרס פוליצר של סטיבן סונדהיים וג'יימס לאפין. שם לצד אנאלי הוא משפיל ומרגש כאחד.

אנלי אשפורד אמרה: 'לחלוק את יצירת המופת של יום ראשון בפארק עם ג'ורג' עם הקהל, הייתה אחת ההנאות הגדולות בחיי האמנותיים שלי. זה כבוד לשחק את דוט שוב ​​עם ג'ייק ג'ילנהול הגאון ולספר את הסיפור הזה של ילדים ואמנות לעיר הגדולה לונדון.



ג'יימס לאפין וסטיבן סונדהיים אמרו 'אנחנו נרגשים שקהל לונדוני יזכה לראות את ההפקה האחרונה בברודווי של סאנדיי בפארק עם ג'ורג' עם ג'ייק ג'ילנהול ואנלי אשפורד שחזרו על הופעותיהם יוצאות הדופן. אנחנו גם מצפים לראות אותם מצטרפת חברה בריטית נהדרת״.

תיאטרון

ראה גם: