לקוחות Sky יכולים כעת לקבל את נטפליקס בחינם - הנה איך

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

לכל מי שכבר משלם פעם אחת עבורו שָׁמַיִם מנוי ופעם שנייה עבור נטפליקס ... הצעה חדשה שמשנה את המשחק עלתה לאוויר.



מכיוון שאתה יכול כעת להשיג את Sky ו-Netflix שלך במקום אחד ב-Sky Q רק 25 פאונד לחודש - בדיוק אותו מחיר כמו מנוי Sky Q רגיל.



עסקת החבילה החודשית החדשה של 25 ליש'ט פירושה ש-8.99 ליש'ט שאתה משלם בדרך כלל עבור חשבון Netflix הרגיל שלך (HD) כעת בחינם.



לאחר ההשקה היום (18 באוקטובר) באתר סקיי, לאחר סיום אירוע ההנחה, אותו מנוי משולב יחזיר לך 9 פאונד נוספים, בסך של 34 פאונד לחודש.

חווית צפייה בולמוסית בטלוויזיה האולטימטיבית

זמין לכל הלקוחות החדשים והקיימים אך רק לזמן מוגבל, הוא כולל Sky Entertainment ו-Netflix Standard (HD).



בנוסף לשילוב התשלומים החודשיים שלך, נטפליקס משולבת כעת במלואה בפלטפורמת Sky Q, כך שאין צורך להשיק אפליקציה נפרדת, ואין צורך להירשם מחדש לנטפליקס, מכיוון שאתה יכול פשוט לקשר את הקיים שלך חשבון ופרופילים למנוי Sky Q החדש שלך.

בעוד שאתה עדיין יכול לצפות בנטפליקס כרגיל באפליקציה, בניגוד לנטפליקס הרגילה, תצטרך להירשם למנוי מלא של 18 חודשים ולשלם סכום ראשוני דמי הקמה של 20 פאונד עבור קופסת Sky Q שלך.



חסוך לעצמך 9 פאונד לחודש

העסקה זמינה לכל החברים החדשים והקיימים, וההצעה לזמן מוגבל כוללת גישה ל-Sky Entertainment עם למעלה מ-1,000 תוכניות, כולל Sky Originals כמו צ'רנוביל, Brassic, Catherine the Great, ו-Temple, כמו גם Netflix Originals אפיים כמו Stranger דברים, טופ בוי והכתר.

תוכל גם לצפות בלמעלה מ-500 ערכות קופסאות מ-Sky ב-HD, כולל ה-Succession ו-Sharp Objects שזכו לשבחים - בדיוק בזמן ללילות החשוכים והחורף הקר.

ראה גם: