מה ההורים צריכים לדעת על Assassin's Creed: Origins

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

המשחק העשירי בסדרת Assassin's Creed כפי שהוגדר כמשחק האלים והאכזרי ביותר בסדרה עד כה.



בעוד שלמערכת הלחימה החדשה יש מעריצים שקוראים לשחק במשחק החדש של יוביסופט, הורים שקוראים כותרות כאלה עשויים להיבהל מעט. יש כמות עצומה של מידע מועיל להורים על המשחק - מ-VSC, PEGI ו AskAboutGames.com אם להזכיר כמה - שמסייעים להחלטה מושכלת על המשחק.



עם זאת, חיפוש וקריאה של הפרטים יכולים לקחת מעט זמן. כדי לעזור, הנה כל מה שאתה צריך לדעת על המשחק לפני שאתה קונה אותו.



סקירה כללית

Assassin's Creed Origins הוא משחק הרפתקאות פעולה מבית Ubisoft שבו שחקנים חוקרים סביבה פסאודו-היסטורית של עולם פתוח כדי להרוג מטרות, לאסוף פריטים ולגשת ליותר מהעולם.

האם זה eid מחר 2019

המשחק הזה עוקב אחר סיפורם של מתנקשים מצריים שמפילים צו סודי שמאיים על כוחה של קליאופטרה. שחקנים חוקרים סביבות מצריות, יווניות ורומיות בעולם פתוח עם משימות למצוא, לעקוב ולהרוג אויבים אנושיים.

טעינת וידאוהסרטון אינו זמיןלחץ כדי לשחק הקש כדי לשחק הסרטון יופעל אוטומטית בקרוב8לְבַטֵלשחק עכשיו

אמנם המטרה העיקרית של המשחק היא לא ליצור מחדש היסטוריה, אבל הוא לוקח את ההגדרה ואת פרק הזמן שלו ברצינות. השנה יהיה מצב Discovery Tour שיוצר שיעורי היסטוריה אינטראקטיביים עם קריינות אודיו, תמונות, ציורים אך ללא הקרב.



פרטי דירוג

בבריטניה, Assassin's Creed Origins מדורג על ידי ללכת מתאים רק לבני 18 ומעלה בגלל תיאורים של אלימות גסה כלפי דמויות אנושיות, הרג ללא מניע של דמויות אנושיות חפות מפשע מרובות, אלימות כלפי דמויות אנושיות פגיעות, תיאורים של פעילות מינית עם איברי מין גלויים, ושימוש בחומרי נפץ מיניים.

ה VSC מרחיב את דירוג ה-PEGI שלו על ידי הדגשה שהמשחק כולל כיתור ותיאורים מחרידים של מוות. מעשי אלימות אלו משולבים לעתים קרובות עם חזותי דם חזקים ודברים.



'המשחק הזה מציג תיאורים של הרג חסר מניע של דמויות אנושיות חפות מפשע.' כאשר עושים זאת במשחק, ה-VSC מדגיש כי 'המוות יכול להיות גרפי באופיים עם השפעות דם חזקות מוצגות'. יש גם אלימות כלפי דמויות פגיעות יותר. בזמן חתך ילד מוחזק בכתפיים ואז נדקר בפלג גופו״.

ערכת שוער ארסנל 2020/21

יש גם סקס במשחק, עם 'תיאורים של פעילות מינית עם איברי מין גלויים'. בבית בושת במשחק יש 'זוגות עירומים [שאפשר לראות ולשמוע] מקיימים יחסי מין דרך מחיצה ממתכת. משחק זה מכיל גם שימוש תכוף בחומרים מיניים. המילים 'f**k' ו-'c*nt' נמצאות לאורך כל הדרך.'

הגדרות בקרת הורים

ישנם פקדים לכיבוי אלימות או דם ב-Assassin's Creed: Origins בגרסת המחשב של המשחק. אם אתה משחק במשחק במשפחה עם חברים צעירים יותר, תוכל לשלוט בגישה למשחק דרך בקרת ההורים של המערכת שלך.

זה מאפשר לך להגדיר חשבונות משתמש לילדים המאפשרים לשחק רק משחקים בדירוג מסוים מבלי להזין סיסמה. אם תעשה זאת, זכור לדרוש סיסמה כדי להיכנס לחשבון האב.

משחקים אלטרנטיביים

אתה יכול לשקול את החלופות הבאות עבור שחקנים צעירים יותר. אלה לא פחות מרגשים או שופעים, אבל הם מפחיתים את האלימות עם תוכן המתאים לצעירים.

  • Horizon Zero Dawn (PEGI 16)
  • זלדה Breath of the Wild (PEGI 12)
  • ReCore: Definitive Edition (PEGI 12)
  • Lego City Undercover (PEGI 7)
  • פורטל Knights (PEGI 7)
  • Yonder: The Cloud Catch Chronicles (PEGI 3)

אם אתה הורה, תרצה לתמוך במדריכי הווידאו שלי, ולגשת לקהילה של אמהות ואבות אחרים הדנים כיצד הם מפיקים יותר ממשחקים, שקול נרשם לפרויקט הפטראון שלי .

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: