מערכת הבידור של LEGO Nintendo היא קישור מדהים לעבר

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מערכת הבידור של LEGO נינטנדו היא שידור לבני LEGO של קונסולת משחקי הווידאו הקלאסית משנת 1985.



LEGO וה-NES המקורי תופסים מקום יקר מאוד בלבם של גיקים של שנות ה-80 וה-90, שכן, עבור חלקם, זו הקונסולה הראשונה והחוויה המכוננת שלהם במשחקים.



לאחר השחרור האחרון של ה ערכות לגו סופר מריו , מעריצי נינטנדו כנראה לא חשבו שזה יכול להשתפר - ואז הוכרזה מערכת הבידור של LEGO Nintendo.



מערכת הבידור של נינטנדו הייתה אחת מקונסולות המשחקים הפופולריות ביותר בכל הזמנים, ידועה בהכנסת משחקי וידאו באיכות ארקייד לתוך הבית, ועזרה לגבש את נינטנדו כשם ביתי.

עוצב על ידי Masayuki Uemura, העיצוב דמוי ה-VCR שלו היה לעזור לו להיטמע בסלון של שנות ה-80 ולהיראות פחות כמו צעצוע או קונסולת משחקים טיפוסית.

מפת המשחקים של 8 סיביות החזיר את משחקי הווידאו מסף קריסה ועזר להגדיר איך נראים המשחקים עד היום.

הקונסולה הייתה ידועה גם בזכות הצגת הבכורה של הזכיונות הגדולים ביותר של נינטנדו כמו סופר מריו, האגדה של זלדה, Metroid ו-Final Fantasy.



LEGO NES תופס מקום מתוק נוסטלגי לאנשים כמוני בגיל מסוים - מבוגרים מספיק כדי לזכור ששיחקו בקונסולת המשחקים האיקונית כמו גם בניית סטים של LEGO.

הסט עצמו מורכב מ-2646 לבנים ב-21 שקיות ממוספרות, מה שאולי נראה מדהים בהתחלה, אבל העבודה דרכם עם שתי החוברות/מדריכי ההוראות הופכת את זה לפשוט מספיק, עם איורים יעילים בהמשך.



8 התיקים הראשונים הם ה-NES, Cartridge והבקר. כצפוי, הסט הזה הרבה יותר מסובך ומסובך מהקורסים של LEGO SuperMario, בהתחשב בכך שהוא מיועד למבוגרים.

ה-NES הוא בקנה מידה של כמעט 1:1 וכולל CRT קטן בסגנון שנות ה-80 כמו טלוויזיה, מחסנית Super Mario Bros ובקר אשר משלימים את המראה.

מפורסם אח גדול 2016 רכילות

זה לקח קצת יותר מ-4 שעות לבנות את המערכת, 35 דקות לבנות את המחסנית והבקר, ו-2 שעות לבנות את הטלוויזיה.

ה-LEGO NES לא רק נהדר להסתכל עליו על המדף, אלא שהאינטראקטיביות בחריץ המחסנית, יציאות הבקר והטלוויזיה הגולשת פירושה שהסט הזה מתחנן שישחקו איתו ויראו אותו.

מאחר שלא בניתי סט LEGO מאז שהייתי נער, הופתעתי כמה מהר הכל חזר להציף, עם זיכרונות שמחים של סטים מילדותי.

שכחתי גם עד כמה בניית סט קתרטית, כשראיתי אותה מתעצבת לנגד עיניך. הסט היה כל כך כיף לבנות, הצמד והנקישה המספקים של לבנים שנופלים למקומם רק התעלו מהתפעלות מהסט המוגמר ומהפרטים הקטנים שהופכים אותו למה שהוא.


יש לי זיכרונות חיים שבנינו את הפרשנות שלי ל-LEGO ל-Gameboy לפני יותר מ-30 שנה, אז זה מרגיש לי מוכר ומהנה במיוחד לבנות גרסת LEGO של קונסולת המשחקים הראשונה שהייתה לי אי פעם.

המערכת נראית כמעט בדיוק כמו המקור האייקוני (תמונה: LEGO / NINTENDO)

הסט עוצב בבירור באהבה וזה מראה. תשומת הלב לפרטים ב-LEGO NES מדהימה לחלוטין.

אבל זה לא רק המראה; המערכת כוללת חריץ משחק לפתיחה וכן מגש טעינת משחקים, בדיוק כמו הקונסולה הקלאסית.

אשתו של ג'וש גרובאן מתה

לחצני ההפעלה והאיפוס נראים בדיוק כמו מקבילו הוותיק, ויציאות הבקר לא רק נראות נהדר אלא גם יכולות לחבר ולנתק בקלות את הבקר.

הפרט הקטן האהוב עלי הוא שהוא אפילו כולל יציאות אודיו ווידאו חיקוי מדויק של המערכת.

הסט הזה מפורט אפילו יותר מהלהיט של נינטנדו 2017 קונסולת מיני קלאסית של נינטנדו אשר תוכנן להיראות כמו ולשחק משחקי רטרו NES.

יש אפילו ביצת פסחא נסתרת שנבנתה בתוך הקונסולה; בצד ימין, מתחת לפאנל יש התייחסות לעולם 1-2 של Super Mario Bros, כולל הפלטפורמות וצינורות אזור העיוות שאפשרו לך לדלג קדימה לעולמות שונים.

אחד החלקים הטובים ביותר הוא שעם מכשיר הטלוויזיה אתה באמת יכול להחיות את מריו, באמצעות מנגנון מורכב של גלגלי שיניים.

אתה מסובב את הארכובה כדי לגרום למריו ולתמונות לגלול על פני מסך הטלוויזיה, ונותן אשליה שאתה משחק במשחק הווידאו המקורי של האחים סופר מריו.

הטלוויזיה תואמת גם ל לגו סופר מריו . כאשר מריו מונח על גבי הטלוויזיה הוא ישמיע את מוזיקת ​​הנושא של האחים סופר מריו, כמו גם את אפקטי הקול שיתאימו למריו על המסך.

הביקורת היחידה שלי היא שלפעמים זה הרגיש כאילו מדובר בשני סטים שונים המשולבים לאחד; קונסולת NES והטלוויזיה יכולים להיות מערכות משלהם, אבל הם עובדים יפה ביחד.

ה-LEGO NES נמכר במחיר של 209.00 פאונד, מה שנראה די יקר בהתחלה, מכיוון שהוא עולה יותר מ- Nintendo Switch Lite .

עם זאת, בהשוואה לחלקי אספנים מיוחדים אחרים כמו כוכב המוות אוֹ למבורגיני שמיועדים גם למבוגרים, ה-NES הוא מחיר סביר מאוד בהתחשב במספר הלבנים, תנועות חכמות ועיצוב מדהים.

אמנם לא תקנה את הסט הזה על ידי חסכון בדמי הכיס שלך, אבל האיכות הפנטסטית, העיצוב המבריק, האינטראקטיביות וההקפדה על הפרטים הקטנים פירושם שזה יותר מפריט אספנים יפהפה.

ביקורות משחקים אחרונות

פְּסַק דִין

LEGO השיגה את המראה והתחושה של המכונה המקורית האהובה. האינטראקטיביות, כמו גם הערך האסתטי של הסט הזה, הופכים אותו לא פשוט עבור אספנים ומעריצי נינטנדו כאחד, והוא יהווה מתנה נפלאה למי שמעולם לא גדל בפנים.

מערכת הבידור של LEGO Nintendo היא כל מה שהייתי רוצה משותפות בין נינטנדו ל-LEGO, ועוד, עמוסה ברגעים קטנים של שמחה שפגעו בחלק הנוסטלגי של המוח כמו פגז קופאה דוהרת שמקפצת מבלוק שאלות.

זה באמת אחד ממערכות LEGO המעוצבות ביותר שראיתי אי פעם ועם הדיוק המדהים והתכונות המצוינות שלו, הסט הזה הוא באמת מכתב אהבה לילדות של ילדי שנות ה-80 וה-90 בכל מקום.

מערכת הבידור לגו נינטנדו יוצאת ב-209.99 פאונד וזמינה מ- lego.com

10 חברות הנסיעות המובילות בבריטניה
ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: