המשחקים והאביזרים הטובים ביותר ל-PlayStation 5 של 2020, כולל ספיידרמן ו-Demon's Souls

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

ההשקה של ה פלייסטיישן 5 בישר את תחילתו של דור קונסולות חדש, עם כמה טכנולוגיה חדשה ומדהימה כדי לשפר את משחקים ניסיון. זה קורה גם די נעים לעין.



ביקוש גבוה גרם לכך שכן היה מסובך כדי לשים את ידך על המכונה הנחשקת של סוני, אבל אם יתמזל מזלך להשיג אחת, או לעצמך או לגיימר בחייך, תרצה כמה משחקים ואביזרים שישתלבו איתה.



רעיונות פנים דלעת ליל כל הקדושים

אם אתה מחפש קצת עזרה להחליט איזו תוכנה וחומרה לאסוף עבור ה-PS5, עיין ברשימה שלנו של כמה מהתוספות החמות לכרטיסים בחג המולד הזה.



המשחקים והאביזרים הטובים ביותר ל-PlayStation 5 של 2020

ספיידרמן: מיילס מוראלס

שחקו בתור מיילס מוראלס בסרט ההמשך הזה של ספיידרמן

דור חדש של קונסולות מקבל דור חדש של ספיידרמן בסרט ההמשך המבריק הזה ללהיט ה-web slinging של 2019. עם פיטר פארקר במשימה בחו'ל, זה תלוי בסורק הקירות הטירוני מיילס מוראלס להתקדם ולהגן על ניו יורק מפני הרעים. ה-PS5 מאפשר לעולם הפתוח של המשחק לזרוח באמת, עם ציורי קיר תוססים, השפעות מזג אוויר מדהימות ועיר שוקקת, הכל מוסיפים לאווירה. זה נתח נהדר של פעולה של גיבורי על לחובבי קומיקס.

קנה את ספיידרמן: מיילס מוראלס מארגוס, כאן .



Call of Duty: Black Ops Cold War

משחק Call of Duty האחרון זורח ב-PS5

סדרת היריות בגוף ראשון שובת הקופות עושה את הופעת הבכורה שלה מהדור הבא בסרט ההמשך המרגש הזה שמתרחש במהלך המלחמה הקרה בין אמריקה לרוסיה של התקופה הסובייטית. בקמפיין לשחקן יחיד, תישלח למשימות ברחבי העולם כשאתה מגלה תוכנית להשתלט על פצצות נויטרונים שהוטמנו בערים שונות באירופה. בעוד שהעלילה הבדיונית לוקחת כמה חירויות עם ההיסטוריה האמיתית, יש כמה נגיעות מסודרות כולל היכרות עם גרסה וירטואלית מדויקת להפליא של נשיא ארה'ב דאז רונלד רייגן.



המשחק עושה שימוש נהדר בבקר DualSense של הקונסולה ובתכונת ה-Haptic Feedback שלה. טעינה מחדש של כלי נשק שונים גורמת לרטט ייחודי ועם ניואנסים על פני הג'ויפד, בעוד שכפתורי ההדק ההייטק של הבקר מאפשרים שליטה רבה יותר בעת התקרבות למטרות שלך.

קנה את Call of Duty: Black Ops Cold War מאמזון, כאן .

Sackboy: A Big Adventure

כיף פלטפורמה מקסים שזה כיף נפלא בשיתוף פעולה

קמע פלייסטיישן החמוד Sackboy חזר לסיבוב חדש של פלטפורמה מהנה בכותר הגחמני הזה. הפלא הצמרירי צריך להציל את העולם מייצור מרושע בשם Vex שזומם להשתמש במכשיר בשם Topsy Turver שיאפשר לו להשתלט על היקום. המשחק משתרע על שורה שלמה של רמות בעיצוב יצירתי, ומלא באקשן מקסים. למרות שאתה יכול להתמודד עם האתגרים שלו לבד, זו בחירה מצוינת לבילוי משפחתי הודות למצב השיתוף שבו עד 4 שחקנים יכולים לאחד כוחות, כל אחד שולט בגרסה הניתנת להתאמה אישית של Sackboy.

קנה את Sackboy: A Big Adventure מאמזון, כאן .

כיצד לקבל 10 פאונד הנחה על החנות המקוונת הבאה שלך ב-GAME, Amazon, Currys ועוד

אם אתה מתכנן לעשות קניות מקוונות במהלך התקופה החגיגית, אתה יכול לקנות בונוס של 10 פאונד לקראת ההוצאה שלך על ידי הזמנה דרך TopCashback.

אתר ה-cashback מעניק לכל החברים החדשים בונוס חד פעמי של 10 פאונד כאשר הם מוציאים 20 פאונד או יותר במאות קמעונאים ברחובות ובאינטרנט כולל GAME, Amazon ו-Currys PC World.

כדי לתבוע את החיסכון עליך להירשם TopCashback ובצע את הרכישות שלך עד השעה 23:59 ב-31 בינואר 2021.

TopCashback תעקוב אחר ההזמנה ותשלם את הבונוס של £10 יחד עם כל החזר כספי נוסף.

ריצ'רד פארלי קמילה פארלי

כל קאשבק שנצבר יהיה זמין רק לתשלום באמצעות תשלום BACS, כלומר ישולם ישירות לחשבון הבנק של החבר.

כיצד לתבוע:

  1. הירשם ל-TopCashback בחינם .

  2. קרא את ההוראות ב- דף סקירת חשבון .

  3. בחר קמעונאי מאתר TopCashback ולחץ על הקישור 'קבל החזר כספי' כדי להגיע לאתר. קנה כרגיל באינטרנט, הקפד להוציא 20 פאונד או יותר.

  4. לאחר מכן, TopCashback תעקוב אחר ההזמנה שלך ותשלם את הבונוס לחשבון שלך תוך 30 יום מהעסקה.

הצעה זו חלה על מותגים נבחרים ב- TopCashback אתר אינטרנט - כגון GAME, CD Keys, Nintendo, Xbox ועוד.

מאמר זה מכיל קישורי שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שנפיק ממנו. למד עוד

אלוהים

פרץ וחתך את דרכך לשלל אפי ב-Godfall

יריות בוזזים כמו Borderlands ו-Destiny היו כל כך זועם בעשור האחרון, אבל עכשיו יש לנו יורה סלאשר בדמות Godfall. בהחלפת רובים ורימונים בחרבות ובמגנים, הרפתקת תפקידים קולנועית זו מאפשרת לך להתאים אישית את הדמות שלך עם חליפות שריון עוצמתיות, כל אחת עם יכולות ועיצובים ייחודיים. יש כמות אינסופית של כלי נשק לאסוף וערימה של יכולות לפתיחה שיתנו לך יתרון בקרבות האפיים של המשחק. שעות על גבי שעות של הרפתקאות וביזה מחכות בעולם המעוצב בצורה מורכבת זו.

קנה את Godfall מאמזון, כאן .

הנשמות של שד

לגיימרים שרוצים אתגר אמיתי

גרסה מחודשת למקור משנת 2009, אקסקלוסיבי PS5 זה הוא משחק RPG אקשן קשה המתרחש בעולם פנטזיה בסגנון ימי הביניים שהושחת על ידי כוחות דמוניים. היכנס לנעליו של הרפתקן חסר שם כשאתה חוקר מגוון מקומות לקצור נשמות ולקחת חלק בקרב מורט עצבים. בארץ המסוכנת הזו, אפילו האויבים הבסיסיים ביותר יכולים לגמור אותך בקומץ של מכות, אז תצטרך לשמור על השכל שלך לגביך אם אתה רוצה להתקדם. לאורך הדרך, תפגשו בוסים אפיים שיבדקו את הרפלקסים והסבלנות שלכם. ללא ספק המשחק הנראה הכי טוב ב-PlayStation 5 עד כה, Demon's Souls הוא אתגר מבריק ובלתי נסלח.

שהודח מהאח הגדול 2014

קנה את נשמות השדים מאמזון, כאן .

ביקורות משחקים אחרונות

בקר אלחוטי DualSense

בקר שני לשיתוף פעולה לחג המולד

בקר ה-DualSense הוא אחד ההיבטים המהפכניים ביותר של הדור החדש, שאורז כמה תכונות יוצאות דופן בחלל קטן מאוד. בטח, אתה מקבל אחד יחד עם הקונסולה, אבל אם אתה מחפש לחבור למשחק שיתופי, תצטרך משחק שני.

העיצוב הארגונומי הנוח מקבל מחמאות על ידי החלק התחתון המוטבע שמוסיף אחיזות, בעוד שה-Haptic Feedback יוצר ויברציות ורהוטות סוחפות כדי להתאים לפעולות במשחק. טריגרים אדפטיביים מעניקים לך שליטה משופרת, ומאפשרים לך להתאים את הלחץ כדי להשיג תוצאות שונות. בינתיים, ניתן להשתמש במיקרופון המובנה לצ'אט עם חברי צוות באינטרנט.

קנה את הבקר האלחוטי DualSense מאמזון, כאן .

אוזניות אלחוטיות 3D Pulse

מושלם עבור הפעלות משחק בחצות

בין אם אתה גיימר בשעת לילה מאוחרת שלא רוצה להפריע לאף אחד מהישנים, או סתם מעדיף חוויה סוחפת יותר, סט של אוזניות אלחוטיות הוא הדרך ללכת. אוזניות סוני רשמיות אלו נוצרו במיוחד עבור ה-PS5, שנועדו להתאים למראה הקונסולה. זה מגיע עם מיקרופונים כפולים לביטול רעשים לבהירות במהלך צ'אט ולכידת קול, בעוד ששמע 3D מציע איכות סאונד משופרת שתגרום לך להרגיש כאילו אתה באמת בתוך המשחק.


קנה את האוזניות האלחוטיות Pulse 3D מארגוס, כאן .

ראה גם: