סקירת DOOM for Nintendo Switch: לא יציאה מושלמת, אבל שחיטת שדים עדיין סלעית

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

אני בדרך כלל לא אחד שסוקר פורטים, אבל בגלל החשיבות של הנוכחות של DOOM על ה-Switch, נראה היה שחשוב לעשות זאת.



בתור אחד ממשחקי הווידאו בעלי הדירוג הגבוה ביותר של 2016, DOOM יכול לייצג סוג של קאמבק למעמדה של נינטנדו בשוק הקונסולות. במהלך עידן ה-Wii U, תמיכת צד שלישי ירדה מנינטנדו במהירות מדהימה.



עם ה-Nintendo Switch שמוכיח כעת את ערכו המסחרי, נראה כי מפרסמים גדולים של צד שלישי כמו Bethesda, Ubisoft ו-Take-Two חוזרים לסיפון. הנמל הזה של DOOM, משחק יריות מודרני מהיר של אחד המוציאים לאור הגדולים ביותר שיש, יכול לייצג תפנית.



אם זה יצליח, יחד עם עוד כמה יציאות צד שלישי, ה-Switch יכול לראות שלל משחקים עם שם גדול יגיעו למערכת בעתיד.

יש כאן הרבה תלויים ב-DOOM - אבל רוב הסיכויים שלא אכפת לך מזה כרגע. אתה רק רוצה לדעת אם מה בשביל הכסף שלי משחק היריות הטוב ביותר בגוף ראשון מאז שנות ה-90 מחזיק ב-Switch.

עיצוב כיסוי מתג DOOM

אמנות הכיסוי של DOOM ב-Nintendo Switch היא שיפור עצום בגרסה הגנרית של פלטפורמות אחרות



ראשית, לאלו החדשים לגמרי ללהיט היריות בגוף ראשון פורץ הדרך של השנה שעברה, אני חוזר ואומר שאני מאמין שכן היריות בגוף ראשון הטוב ביותר מאז שנות ה-90 .

בעוד שמצבי מרובה המשתתפים שלו מעולם לא עניינו אותי במיוחד, הקמפיין לשחקן יחיד הוא כל מה שמשחק יריות מודרני צריך להיות.



DOOM נוטש את טעינת הנשק העלובה ומערכות הכיסוי שהרעילו את הז'אנר, לוקח את כל מה שנפלא במשחקי FPS קלאסיים ומתבסס עליו.

זהו משחק בסגנון ליניארי עם מטרות משימות לא מסובכות, אבל מכיל את הפעולה המהירה והמרגשת ביותר מכל יורה ששיחקתי במהלך הבגרות שלי. ישנו ארסנל גדול של כלי נשק, שלרובם יש שני שימושים משניים, כמו גם רימונים, פריטי אספנות ושדרוגי חליפות.

DOOM הוא פנטסטי מכיוון שהוא מתמקד במה שהופך את האקשן של היורים למצוין, זורק החוצה כל דבר וכל מה שמפריע.

רוברט סאליבן (ג'ודוקא)

אפילו הגיבור, הים צמא הדם הידוע לשמצה שהוא, מראה התעלמות בוטה מהעלילה על ידי השלכה אלימה של מסכים שמנסה ליידע אותו על המתרחש.

DOOM Switch צילומי מסך

כל מה שאני רוצה לעשות זה לפוצץ מיליון שדים מכוערים בפנים עם רובה ציד

כל מה שהוא רוצה לעשות זה לקרוע על שדים באגרופיו החשופים, למחצה את מסור חשמלי, ולירות ברובה ציד נפץ על שלד שלובש סילון. אני יכול להזדהות, למען האמת.

תוך שניות מתחילת המשחק, אתה יורה על אויבים, והפעולה כמעט אף פעם לא מפסיקה. המשחק נעשה קשה יותר בהדרגה, אבל בשום שלב הוא לא הופך מתסכל; העיצוב הפשוט, אך הגאוני שלו, רואה אותך מתמודד מול אויבים בחדרים בסגנון זירה רוב הזמן, מה שדורש ממך לזוז הרבה כדי לשרוד.

אתה מבין את זה, וככזה אני ממליץ לשחק על הקושי Ultra-Violence במשחק הראשון שלך. זה קשה בהתחלה, אבל זו החלטה נבונה אם אתה רוצה למקסם את הפעולה ולהימנע מהדרכות מיותרות.

בקיצור, זה לוקח כל טוב מה-DOOM המקורי והופך אותו לביצוע המודרני הכי נאמן שאפשר. DOOM היה שלי משחק השנה המשותף לשנת 2016 , וזה מורווח היטב - זה משחק שהחיה את העניין שלי מזמן מת בז'אנר היריות.

DOOM לעזאזל

הסביבות של DOOM מורכבות בדרך כלל רק מתחנת החלל או מהגיהנום עצמו

דמי מור וברוס וויליס

כמובן, הרעיון של יכולת להשמיע מחדש את היריות האהוב עלי של העשור בדרכים עם ה-Nintendo Switch הוא רעיון מפתה.

לרוב, זה מספק. זו אותה פעולה שאתה מכיר ואוהב בקונסולת נינטנדו, והיא פנטסטית.

עם זאת, הנמל מארח מספר אי התאמות, וכתוצאה מכך מודעות מתמדת שכן, אכן מדובר בנמל.

ריצה של 30 פריימים לשנייה במקום 60 היא אף פעם לא בעיה כל עוד זה עקבי, אבל יש כמה נפילות מדי פעם כאשר הרבה אויבים נמצאים על המסך בבת אחת.

זמני הטעינה ארוכים במידה ניכרת וגודל ההתקנה עומד להוות בעיה עבור כל מי שרוכש את המשחק באופן דיגיטלי; בנפח של יותר מ-21GB, זה לא ישאיר לך כמעט מקום ב-Switch שלך.

יהיה חכם ללכת על אפשרות המחסניות הפיזיות במקום, אבל אפילו זה יגיע עם הורדה כבדה עבור קטע מרובי המשתתפים של DOOM. אתה יכול לדלג על זה לגמרי, או אולי כדאי לך להשקיע בכרטיס מיקרו SD.

מתג כרטיס מיקרו SD

כמעט בטוח תזדקק לכרטיס מיקרו SD כדי לשחק ב-DOOM

הבולטים ביותר הם הבדלי הביצועים הרציניים יותר מעמיתיו לקונסולות. בגרסת PS4 של DOOM, אתה יכול לפעמים לראות מרקמים ברזולוציה נמוכה אם אתה מסתובב את המצלמה לפני שהם נטענים כמו שצריך.

בגרסת Nintendo Switch, הכל נשאר במצב זה. ככלל, המשחק נראה בסדר, אבל יש הרבה מרקמים שתתקלו בהם שלא יהיו לטובה בהשוואה לגרפיקה המאוחרת של פלייסטיישן 2.

באופן מוזר יותר, נתקלתי בבעיות סאונד תכופות, עם טריגרים של סאונד ביס שנטענים מאוחר או פשוט לא נטענים כלל. אני מצפה שזה יתוקן די מוקדם, אבל זו לא בעיה קטנה.

ביקורות משחקים אחרונות

אם אתה חדש ב-DOOM, זו לא הולכת להיות הדרך האידיאלית לחוות את זה, אבל אם ה-Nintendo Switch הוא הקונסולה העיקרית שלך, היציאה מספיק טובה.

הטרייד אוף הוא כמובן שתוכל לשחק בו בחוץ, וזה בשבילי טרייד כדאי. אני משתמש בעיקר ב-Switch שלי במצב כף יד, וכמשחק יריות בגוף ראשון, אין מה להשוות.

יו אדוארד ירידה במשקל

ראוי גם לציין ש-DOOM דורש ממך לנוע בקצב מהיר להפליא במהלך הלחימה, מה שאולי תמצא מסורבל או לא מסורבל עם פקדי כף יד.

היה לי יותר קושי להיכנס לזה מאשר עם המשחק המקורי שלי ל-PS4, ועדיין השקעתי בו רק כמה שעות, אבל אתה מתרגל להבדל.

זה לא צילום מסך של Switch. מצטער.

פְּסַק דִין

ישנן בעיות משמעותיות ביציאה, אך בהתחשב בכך שה-Nintendo Switch אינו חזק כמו ה-PlayStation 4, Xbox One או PC, מדהים שהבעיות אינן חמורות יותר.

בתור אחד ממשחקי הפעולה הגדולים ביותר שנוצרו אי פעם, מעריצי נינטנדו מקבלים פינוק אמיתי עם DOOM, ללא קשר לבעיות שנתקלו בנמל שלה.

אם בבעלותך מספר מכשירים ומשחקים בעיקר בבית שלך, קנה DOOM בקונסולה אחרת. אם אתה משחק הרבה תוך כדי תנועה, ייתכן מאוד ש-DOOM יהיה היריות מגוף ראשון הטוב ביותר שאי פעם הוכנס למכשיר כף יד.

בכל מקרה, DOOM הוא עדיין DOOM, ו-DOOM נהדר. אנו מקווים שנקבל חוויות ניידות נוספות כמו זו ב-Switch.

DOOM (40.00 פאונד, יוצא ב-10 בנובמבר): Nintendo Switch

עותק Nintendo Switch של המשחק הזה סופק לנו על ידי המוציא לאור למטרות סקירה. אתה יכול למצוא את כל הביקורות שלנו על OpenCritic .

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: