סקירת Apex Legends: קרב רויאל להיט מהיוצרים של Titanfall

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

ההצלחה של Apex Legends הפתיעה רבים, עם Battle Royale החדש מִשְׂחָק מהמפתח Respawn שצבר 25 מיליון שחקנים מרשימים בשבוע עם חוסר קידום מובהק.



אבל מדוע הכותר החינמי הזה משך את תשומת הלב של גיימרים כל כך מהר?



התשובה עשויה להיות בפשטותה; למרות שהוא לא עושה שום דבר פורץ דרך, הוא לוקח את החלקים הטובים ביותר ממספר משחקים ומיישם אותם בצורה מבריקה.



הרובים מרגישים בשרניים, כאשר משחק הנשק מזכיר את חווית הירי החלקה של סדרת ה-Titanfall של Respawn (שממוקמת באותו יקום), וכך גם המגוון הגדול של כלי נשק, כל אחד עם הסגנון הייחודי שלו.

הדבר היחיד שיכול לעכב אותך לפעמים הוא כמות התחמושת לכל נשק שיכולה להיות לך, מה שעלול לגרום לרבים להרגיש שרובי ציד הם נשק חזק מהבחירה הראשונה, בשל היכולת להפיל אויב מבלי להיענש גם על החמצה יריות רבות.

המשחק גם עוסק באשכול המלאי בצורה חכמה אך פשוטה; כאשר יש לך אבזר שדרוג או שריון, זה יחליף אותם אוטומטית עבור האקדח או החריץ שהוא עולה עליו. זה מרגיש כאילו כלי הנשק מתפתחים ככל שהמשחק ממשיך, ויוצרים חוויה טובה יותר בהתאם לחיבורי הנשק שלך.

ישנן שלוש שכבות של אביזרי נשק ושלוש שכבות של שריון כדי לשדרג את הדמות שלך ככל שהמשחק נמשך. יש גם שדרוג תרמיל שיאפשר לך להחזיק יותר פריטים כמו תחמושת, ו-medkits כדי להמשיך במאבקים.



הנסיכה טיאמיי קריסטל אסתר אנדרה

להילחם עד הסוף בצוותים של שלושה (תמונה: EA Games)



במשחק, כמו לרבים, יש תחרות קבוצתית, המורכבת משישים שחקנים בקבוצות של שלושה. אם תקפוץ בסולו, ישוו לך שני חברים אקראיים לקבוצה. יש שמועות על מצב שחקן יחיד ומצב צמד שיגיעו בעתיד, אבל נחכה לראות אם אלה יתגלו.

המשחק עוקב אחר הפורמט של רוב הקרב רויאל; שלושה שחקנים יורדים על המפה הפתוחה הענקית וממשיכים לבזוז ציוד ולהילחם עד הסוף כדי להיות הקבוצה האחרונה ששורדת. אזור המשחקים הוא מעגל הולך ופוחת, מאלץ את השחקנים למקום אחד כדי להילחם בו.



כאשר אתה מתחיל אתה מקבל את הבחירה של שמונה דמויות. לכל דמות יש יכולת וכישורים מיוחדים כמו Pathfinder, שיכול לפרוס קו zip כדי שהצוות יוכל לתמרן למיקום מועיל על המפה, או Wraith, שיכול ליצור פורטל עבור הנבחרת שלך כדי לצאת מהסכנה. למקם מחדש בעת הצורך.

שינוי קטן למערכות התעוררות דומות במשחקים אחרים מאפשר לחברי הצוות שלך להישאר במאבק זמן רב יותר. אם שחקן מופל, אתה יכול להחיות אותו בזמן שהם זוחלים מסביב - כפי שקורה בכותרי Battle Royale רבים אחרים - אבל אם שחקן נהרג לחלוטין אז הוא לא צריך לשבת בחוץ לשארית המשחק.

211 מספר מלאך אהבה

אם חבר לקבוצה תופס את הדגל שלו (נפל כששחקן נהרג) הוא יכול לקחת אותו למשואה מחדש ולהחזיר אותם לקרב. זה אכן לוקח קצת זמן וישאיר אותך חשוף מכיוון שאין להם חפצים או כלי נשק בעת ההפצה מחדש, אבל התמורה עשויה להיות שווה את זה בסופו של דבר.

ל- Apex Legends יש כמה רעיונות טריים (תמונה: EA Games)



Apex Legends באמת מצטיין בשילוב הפשטות של קרב רויאל עם התכונות המדהימות האלה. החידוש העיקרי הנוסף שקבע נקודת ציון למשחקים קדימה הוא היכולת לבצע פינג מיקומים המאפשרים לצוות שלך לדעת היכן נמצאים הפריטים, לאן אתה צריך ללכת או היכן נמצא צוות האויב.

תכונה זו מאפשרת לשחקנים ללא מיקרופון להעביר מידע פשוט מהר יותר מאשר דיבור. זה מדהים כשיש אקדח שאתה צריך או קובץ מצורף שאתה רוצה שחבר לצוות שלך יכול לעשות פינג, ואז אתה יכול להגיד שאתה רוצה אותו פשוט על ידי פינג לאותו מיקום.

למרות ש- Apex Legends הוא משחק חינמי למשחק, יש לו קופסאות שלל, שניתן להרוויח על ידי עליית רמות במשחקים או עם כסף אמיתי. כמו ב-Overwatch ו-Fortnite, הכל בקופסאות השלל הוא קוסמטי בלבד, כך שאין צורך להוציא כסף בפועל.

חיסרון קל בתכונה זו הוא פתיחת הנעילה של שתיים מהדמויות באמצעות המטבע במשחק. אתה, כמובן, יכול לשלם עבור אלה בכסף אמיתי, אבל לקח לי בין 12-15 שעות להרוויח מספיק במטבעות המשחק כדי לפתוח את שניהם.

303 מספר מלאך אהבה

כאשר Respawn משחרר דמויות נוספות, זה אולי משהו שדוחה שחקנים רבים, אבל מכיוון שהם ניתנים לפתיחה ללא צורך בהוצאת כסף, זה לא המצב הגרוע ביותר. אף אחת מהדמויות לא טובה או גרועה מהאחרות, זה בדיוק מה שמתאים לסגנון שלך.

נהנינו מאוד במשחק ולא יכולים לחכות לקפוץ למשחק הבא שלנו. Apex Legends מטפל בחולשות הרבות של קרבות רויאל אחרים ומספק חוויה מלוטשת.

למשחק הקבוצתי באמת יש השפעה ויכול ליצור כמה קרבות נהדרים בין הצוות שלך לאויב.

המשחק הוא אחד לטווח הארוך, ומביא כמה תכונות חדשות פנטסטיות לז'אנר שמבדילות אותו מיריבותיו.

האם אתה נהנה מ- Apex Legends? ספר לנו בתגובות למטה.

פלטפורמה: Xbox One, PS4, PC

מחיר: חינם להפעלה

ביקורות משחקים אחרונות
ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: