סקירת Roomba i3+: עשה מהפכה בניקוי וחסוך זמן עם Roomba החכמה ביותר עד כה

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

חברת iRobot האמריקאית ביצעה את עצמה כמפתחת המבוססת ביותר של רובוטי ניקוי אוטומטיים מאז 2002, כאשר Roomba הפכה לשם דבר.



ממה מתה קרוליין אהרן

בזמן הזה, הם הוכיחו שהם יותר מסתם צעצוע לחנונים, ומשכללים ומפתחים ללא הרף את הרומבס שלהם.



ה-i3+ הוא התוספת החדשה ביותר לצי שלהם, המתיימר להציע רמת ניקיון טובה יותר אך עם הרבה פחות עבודה במחיר סביר יותר.



ה-Roomba i3 עדיין מציג את העיצוב העגול הקלאסי עם זאת, הוא מרגיש מלוטש יותר, המשלב גווני צבע עמומים של אפור ושחור עם פריחה מינימלית ולוגו iRobot קטן ועדין במרכז.

טכנולוגיית זיהוי הלכלוך של ה-i3 מזהה אזורים שדורשים תשומת לב רבה יותר, מה שמנחה את הרובוט לנקות אותם בצורה יסודית יותר. (תמונה: ג'יימס איד)

המרקם הארוג מלמעלה ממזער טביעות אצבע, כתמים ואוסף פחות אבק, כמו גם אשליה של חומר רך כדי לעזור לו להשתלב טוב יותר בסביבתו - גם אם הוא נראה כמו אמזון אקו דוט על גלגלים.



הפקדים בפועל ב-Roomba עצמו דלילים, כאשר ה-i3 כולל שלושה כפתורים בלבד; אתה יכול גם להפעיל אותו דרך האפליקציה או Amazon Alexa.

נקי/מופעל
לחיצה אחת על זה מפעילה את ה-Roomba, לחיצה שנייה מתחילה את מחזור הניקוי שלו.

לַעֲגוֹן
כפתור זה אומר ל-Roomba לחזור לתחנת העגינה שלו ב-Clean Base, שם הוא יתחיל להטעין ולרוקן את הפח שלו.

לְזַהוֹת
זה גורם ל-Roomba לנקות באופן אינטנסיבי אזור מקומי על ידי ספירלה של כ-3 רגל כלפי חוץ עם עוצמת יניקה מלאה, ואז להחזיר את הספירלה חזרה. זה שימושי לניקוי בלגן קטן באזור אחד.



המצלמה הוסרה והוחלפה בחיישן מעקב רצפה בתחתית היחידה, אך למרות זאת ה-i3 זריז לא פחות מתמיד.

ה-i3 הוא 13.26 אינץ' רוחב x 3.63 אינץ' גובה x 13.34 עומק ומשקלו 7.44 פאונד, מה שהופך אותו בערך לגודל כמו Roombas אחרים.

הייתי מודאג מגודל הפח הקטן יותר על הרובוט בהתחלה, עם זאת, עם ה-i3+ שמשתמש ב-Clean Base כדי לרוקן את עצמו, זה לא הפך לבעיה.

ה-Clean Base היא תחנת עגינה שחורה לגמרי שעומדת בגובה 19 גבוה, 12.2 רוחב x 15.1 עומק. לאחר חיבור לשקע סמוך הוא מטעין את הרומבה ואוסף את כל הפסולת שהרומבה אספה, ומחזיק עד 60 יום.

האפליקציה מציגה מפה מפורטת של כל מקום בו ניקה (תמונה: iRobot)

בשל דרישות הקיבולת שלו, ה-Clean Base בולט ויכול להיות קשה למצוא מקום מתאים למקם אותו. היכולת לשנות את מיקום הפח או לקבל בסיס אופקי תהיה שימושית אם, כמוני, תנסה לאכסן את ה-Roomba מחוץ לטווח הראייה עד שיהיה צורך.

לאחר חיבור ל-Wi-Fi וטעינת ה-i3 הוא טוב ללכת. אבל כמו רוב השואבים הרובוטיים נדרשת הכנה מוקדמת מסוימת מכיוון שאתה צריך לנקות את הרצפה מחפצים, כבלים ומיתרים שה-Roomba עלול לאסוף בטעות. זה מטרד קל אבל עדיף מאשר לפגוע ברומבה או לגרוס את כבלי הטעינה של הטלפון שלך.

למרות שהשתמשתי ב-Roombas לפני, אני עדיין מוקסם מה-i3; הוא מנקה מקומות ששואב אבק סטנדרטי לא יכול להגיע אליו, כמו להיעלם מתחת לספה או לארון הבגדים שלי.

ברגע שתפעיל אותו, ה-i3 יתחיל לנקות בקווים ישרים באמצעות חיישני מעקב רצפה לניקוי בשורות יעילות ומיפוי הבית שלך.

לאחר מכן, הוא יחזור אוטומטית אל הבסיס הנקי שלו כדי להיטען אם יגמר לו החשמל או מרוקן את הפח שלו אם הוא מלא, ואז ממשיך בניקוי עד שהעבודה מסתיימת.

החיבור לרובוט היה פשוט באמצעות אפליקציית iRobot. במהלך ההגדרה האפליקציה ביקשה שאקרא לרומבה ואני החלטנו להתקשר ל-i3 Basildon שלנו, כדי שאוכל להישמע כאילו יש לי משרת.


אפליקציית iRobot מאפשרת לך להגדיר את ניקוי ה-i3 מהסמארטפון שלך גם כשאתה לא בבית, ומאפשרת לך לעקוב אחר ההתקדמות שלו ולצפות במפות מפורטות של כיסוי Roombas לאחר סיום.

בתוך האפליקציה, יש גם מחוון סוללה, יכולת ליצור לוח זמנים ניקוי חוזר והיסטוריה של עבודות נקיות.

האפליקציה מציעה גם הצעות מותאמות אישית כמו לוחות זמנים מומלצים של ניקוי המבוססים על עבודות ניקיון קודמות והצעות במהלך עונות השלכת חיות מחמד או אלרגיות, מה שיכול לעשות הבדל עצום לסובלים מקדחת השחת כמוני.

התאכזבתי מעט מכך שהוא לא תמך בחלק מתכונות הבקרה המתקדמות של ה-i7, כגון מיפוי חכם או הרחקה.

ה-i3 ניקה את כל הדירה שלי ב-3 שעות עם שעה אחת שנדרשה לטעינה ולרוקן, והיא עשתה עבודה יסודית מאוד, במיוחד עם איך שהיא ניקתה לעומק את השטיח שלי עובר משטיח לרצפות קשות בקלות.

זאת בשל עוצמת היניקה המשופרת ב-i3; בהשוואה לסדרת ה-Roomba 600 הקודמת, ה-i3 מתגאה בשאיבה פי 10.

המרשים ביותר היה הדיוק והיכולת שלו לאסוף יותר פסולת עדינה ופחות להתפזר ולהתפזר מסביב.

למרות היעדר המצלמה העליונה ניווט חכם עדיין אפשרי כך שה-i3+ ינקה בשורות הגיוניות, וברגע שהוא מיפה את הבית שלך הוא ינקה בשורות ישרות ויעילות במקום באופן אקראי כמו כמה מותגים של שואב אבק אוטומטי.

התכונה החשובה ביותר כאן היא ה-Clean Base ו-i3 הוא השואב האוטומטי השלישי שמשתמש במערכת זו, לצד דגמי הדגל i7+ ו-S9+.

העיצוב החדש והרך יותר נראה הרבה יותר יפה בבית (תמונה: ג'יימס איד)

הבסיס הזה לא רק משמש כמטען לרומבה אלא גם אוסף את תכולת פח ה-Roombas, כך שהוא יכול לרוקן את עצמו לתוך ה-Clean Base ואז להמשיך לנקות, כך שלא תצטרך לרוקן אותו כמו דגמים קודמים.

תיאו וולקוט ומלני סלייד

לאחר מכן ניתן לפתוח את הפח ב-Clean Base עבורך כדי להסיר שקית להחלפה המתיימרת לאחסן 60 פחים של פסולת.

ברגע שהרובוט עגינה אתה יכול לשמוע את המנוע נכנס פנימה, ומרוקן את הפח של ה-i3. הייתי בהלם כששמעתי את זה לראשונה מכיוון שהתרגלתי לכמה שקט ה-i3 כששואב אבק. זה רועש בערך כמו שואב אבק רגיל אבל זה לא בעיה מכיוון שאתה שומע אותו רק בקצרה.

ה-Clean Base משתמש בשקיות חד פעמיות סגורות של AllergenLock אשר לוכדות 99% מהאבקה והעובש, דבר שהוא חובה לסובלים מאלרגיות לאבק, והם גם מקלים בהרבה על ריקון.

ה-i3 יכול להיות מופעל גם על ידי הקול שלך דרך Alexa או Google Assistant, כשהייתי מבקש מ-Romba להתחיל אותו יעבור עד סוף המחזור שלו או עד שאגיד לו להפסיק, שזו תכונה מגניבה, אבל אני מעדיף להשתמש בטלפון שלי.

אחת הבעיות שהיו לי עם דגמים קודמים הייתה כשהייתי יוצא מהבית ומגדיר את ה-Roomba לנקות, אבל הפח שלו היה מלא בזמן שהייתי בחוץ והוא היה נעצר ומחכה שאחזור, אבל ה-i3 מטפל בבעיה הזו. עם הבסיס הנקי.

ה-i3 מתאפיינת גם במערכת ניקוי תלת שלבים המשתמשת בשתי מברשות גומי גדולות, המצטיינות בניקוי עמוק, הצליחו לקלוט כל מה שיכולתי לזרוק עליהן, מחול, שיער, אדמה ואורז.

הוא גם משתמש במברשת גורפת קצוות לקירות ולפינות ולעתים קרובות היה תופס שיער לפני שהוא יכול להגיע רחוק יותר.

גם התחזוקה הייתה פשוטה באופן מפתיע; שתי מברשות הגומי הגדולות קלות להפליא להסרה ולניקוי ומאפשרות לך להגיע לכל חסימה, במיוחד לשיער שעלול להיכרך סביב המברשות.

הפילטר בעל היעילות הגבוהה היה קל להסרה ולניקוי וה-i3+ אפילו הגיע עם תוספת.

הוצאת ה-i3s Bin היא גם קלה אם אתה רוצה לפרוק אותו בדרך הישנה ביד והפח הוא ייחודי מכיוון שאתה יכול גם לשטוף אותו בגלל שאין לו חלקים אלקטרוניים.

סוללת הליתיום-יון ב-i3 נמשכת כ-80 דקות וטעינה לוקחת כשעתיים. זה מספיק לניקוי קל של הדירה שלי אבל כשהיא מאובקת במיוחד היא תצטרך לעצור כדי להטעין ואז להמשיך. מחוון טבעת אור סביב לחצן הניקוי המרכזי מציין את מצב הסוללה.

אמנם זה לא השואב האוטומטי הזול ביותר או אפילו ה-Roomba הזול ביותר, אבל אם אינך רוצה לרוקן אותו לאחר כל שימוש או להיות ליד אבק ושיער של חיות מחמד, העלות הנוספת שווה את זה בשביל הנוחות.

ביקורות טכנולוגיות אחרונות

פְּסַק דִין


ה-i3+ כולל שיפורים ושינויים רבים ביחס לדגמים ישנים יותר ואף חולק תכונות רבות עם דגמי השכבה העליונה, אך בשבריר מהמחיר מציע תמורה מדהימה לכסף.

סחורת פודסי דוב 2016

עם זאת, ה-showstopper הוא ה-Clean Base, כלומר אינך צריך לשים לב כל כך ל-i3+ ולרוקן אותו לאחר השימוש. עם זאת הלוואי שה-Clean Base היה קצת יותר דיסקרטי.

למרות שהשתמשתי ב- Roombas לפני כן, הייתי המום מכמה עמוק ה-i3 ניקה וכמה הוא היה מדויק, אפילו בהשוואה לרומבאס אחרים.

ה-Roomba i3+ הוא שדרוג ראוי לדגמים קודמים וחוסך זמן מושלם בבית, כמו גם תוספת פנטסטית לסובלים מאלרגיות.


Roomba i3+ זמין כעת עבור £699.99 מה- אתר iRobot .

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: