תצוגה מקדימה מעשית של Acer Switch 5: Surface Pro 4 היברידי טוען שהוא כל המחשב הנייד שאתה צריך

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

רעיונות חדשים הם נדירים. בעולם הטכנולוגיה תראה תוכנית גאדג'ט מחודשת ומתוחה עד שכמעט בלתי אפשרי להסתכל על טלפון, טאבלט או 'רחף' חדשים מבלי לגנוח ולדבר עם חברים על כך שהוא בקושי שונה מהקודם.



ה-Acer Switch 5 הוא צילום נוסף של הטאבלט/המחשב הנייד ההיברידי Microsoft Surface Pro 4 . אבל אל תיאנח עדיין. זה עשוי להיראות מוכר, עם מקלדת מרופדת בד נוקשה שניתן למשוך מהצג דמוי הטאבלט. עם זאת, יש לו שלושה רעיונות מעניינים שהופכים אותו ליותר מסתם עוד תפיסת מזומנים, ועשויים להרחיק אותך מהיריבה ההיברידית של מיקרוסופט.



מידת חזיית mabuse תנועה

שלושה דגשים טכנולוגיים

הראשון הוא משהו שנשמע בהתחלה משעמם: קירור מעבד. מכשירים כמו ה-Switch 5 ו-Surface Pro 4 הם דקים ביותר, מה שמקשה על ההתמודדות עם החום שיוצר המעבד.



הפתרונות הנפוצים הם להשתמש בשבב כל כך עלוב שהוא נאבק עם מסמכי וורד שמשתמשים ביותר מדי גופנים, או לארוז במאוורר דמוי צרעה גבוה.

הפתרון של Acer הוא להשתמש במעגל קטנטן לקירור מים שעובר סביב המעבד. זה נקרא LiquidLoop. הוא שקט ומאפשר ל-Acer Switch 5 להשתמש במעבדים בדרגת מחשב נייד Core i5/i7 ללא מאוורר כלל. לשמוע מאוורר מתחיל לזמזם היא דרך בטוחה לנפץ את האשליה שהכלאיים האלה הם טאבלטים משכנעים.

החידוש הקטן השני הוא בעיטה בגב ה-Switch 5. וזה יישמע אפילו יותר מטופש: אתה יכול לשנות את הזווית שלו על ידי דחיפה לאחור של הצג, במקום להתעסק בצד האחורי שלו בשתי ידיים.



זה משהו שאתה באמת צריך לנסות באופן אישי כדי להעריך, כי זה פשוט גוזר חלק מהסרבול הסופי של הכלאה כזו. אתה יכול לכוונן את הזווית באותו אופן שהיית עושה במחשב נייד רגיל.

מוות בגן עדן בלש חדש

אחרון, ואולי הכי ראוי לג'יימס בונד במגרש, הוא סורק טביעות אצבע המובנה בכפתור ההפעלה. זה משתמש בתכונת Hello של חלונות 10 כדי לאפשר לך להתחבר מבלי שתצטרך להקליד את הסיסמה שלך. קצה העליון טלפונים של Sony Xperia השתמש בסוג דומה של סורק.



חומרה מתקדמת

העובדה שהשיפורים הבולטים של ה-Switch 5 הם המקבילה הטכנולוגית של פיזור שוקולד על כוס סנדי אומר לך איפה אנחנו נמצאים עם טאבלטים והיברידיות. הגענו לרמה נוחה שבה כל המתמודדים מסוגלים למדי, וחברות כמו Acer צריכות למשוך כמה חוטים טכנולוגיים כדי להקניט סיבה לשדרוג.

לדוגמה, The Switch 5 מגיע גם עם חרט פעיל, בדומה ל- עיפרון אפל של האייפד פרו . הוא מציע 1,024 רמות של רגישות ללחץ, ויש וו על בסיס המקלדת שמחזיק את החרט כאשר אינו בשימוש. זו רק עוד דרך לנסות לגרום לטאבלט או למחשב הנייד הנוכחי שלך להיראות בסיסיים.

החומרה של ה-Acer Switch 5 היא בכל מקרה ההיברידית המתקדמת הטיפוסית. לחלק הטאבלט שלו יש מעטפת מתכת, גוון בעובי של פחות מ-10 מ'מ ופחות מ-1 ק'ג. כמו כמה מכונות אחרות של Acer, יש התאמה אסתטית קצת מוזרה בצורה של 'התחמקות' של קצוות המתכת, מקרה של מאמץ נוסף שיוריד את המראה בעיניים מסוימות.

הודות למסך 12 אינץ' הוא גדול מכדי להיראות כמו משהו כמו טאבלט קונבנציונלי מדי, אבל הוא יהווה טלוויזיה לחדר נופש טובה יותר מאשר אייפד מיני. למסך רזולוציה של 2160x1440 פיקסלים, מה שנראה חד למדי גם בגודל גדול יחסית זה.

האם היברידיים יכולים להחליף מחשבים ניידים?

חבר את המקלדת וה-Switch 5 הופך למחשב נייד משכנע כמו כל היברידי עם עיצוב זה. המקלדת נצמדת למקומה באמצעות מגנטים, ויושבת בזווית קלה כלפי מעלה כדי שיהיה נוח להקלדה.

באופן מכריע, המקלדת קשיחה מאוד עבור לוח בעובי של מילימטרים ספורים בלבד, והמקשים עברו הרבה יותר מאשר חלק מהמחשבים הניידים העדכניים ביותר של אפל. יש גם תאורה אחורית, מה שמקל על ההקלדה בחושך.

יש בפנים SSD של 256GB או 512GB, ועם 8GB RAM ומעבד Core i5/i7, זה אמור להיות כל המחשב הנייד שרוב האנשים צריכים.

פרדי כספית תמונה אחרונה

עם זאת, כמו כל מחשב נייד זה דק וקל, הוא משתמש בגרפיקה משולבת של Intel HD ולא בכרטיס נפרד. ה-Acer Switch 5 לא ממש יאתגר PS4 למשחקים.

זהו הכלאה עם כמה שפריצים של התקדמות על משהו שהוא מכיר אחרת. אבל כשה-Switch 5 יכול לקחת על עצמו כל כך הרבה תפקידים שונים, אולי זה מספיק.

Acer אומרת שה-Switch 5 יהיה זמין מיוני, החל מ-1099 אירו, וככל הנראה נתון דומה בפאונד.

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: