12 יעדים בריטיים במחירים סבירים המושלמים לחופשה בשנת 2021

בריטניה ואירלנד

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: REX/Shutterstock)



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



Staycation לא אומר שאתה צריך להתפשר על הרפתקה - בריטניה מלאה בערמות של יעדים מבריקים.



אנו מדברים על אתרי ים שוקקים, נסיעות כפריות שקטות ונופים נידחים עם אתרי קמפינג נסתרים, שלא לדבר על כל האתרים ההיסטוריים, האטרקציות המהנות והגנים הבוטניים היפים שמחכים להתגלות.

המשמעות של המגיפה היא שמספר גדל והולך של הבריטים בוחרים לצאת לחופשה בבריטניה, כדי לתת לך יד מסייעת סימנו כמה מהמקומות הנהדרים שכדאי להחזיק ברדאר שלך.

היכן צולם הכומר של דיבלי

אם יש לך מחשבה על אטרקציות מסוימות, הקפד לבדוק שוב את זמני הפתיחה שלהם מכיוון שהמגיפה עלולה לגרום לכך שהם סגורים בימים מסוימים או שיש להם קיבולת מוגבלת - וכמובן, מגבלות שכבות מקומיות עשויות לחול, לכן בדוק תמיד את ההתראה עבור שלך אזור מקומי משלך והיעד לפני תכנון, הזמנה או יציאה לטיול.



אנו נסתכל על כמה יעדי שהייה מבריקים בהמשך ...

1. הריביירה האנגלית



קל ליצור חיים שלמים של זיכרונות במפרץ היפה של דרום דבון.

יש הרבה מקומות לבחירה, כולל Torquay, Babbacombe Bay, Paignton ו- Brixham.

האזור מתהדר בחופים חוליים מפוארים, אטרקציות עטורות פרסים ונוף עוצר נשימה, כך שהוא אידיאלי לכל חופשה על שפת הים, בין אם אתם נוסעים עם ילדים ובין אם אתם רוצים לקחת הפסקה רומנטית.

תוכל ללמוד עוד על האזור ועל מה שמוצע באתר אתר הריביירה האנגלית , אבל גולת הכותרת היא כפר הדוגמניות Babbacombe, להיט חזק עם משפחות בזכות הכפר המיניאטורי המרשים והגנים המדהימים שלו.

היכן להישאר: Booking.com יש חדרים המוצעים במחיר של עד 59 פאונד ללילה, או שתוכל לבדוק כמה מהמלונות הפופולריים ביותר באזור TripAdvisor כאן .

2. סאות'פורט

סאות'פורט הוא מקום עיירה ויקטוריאנית קלאסית עם טוויסט עכשווי, והוא אידיאלי בין אם אתם אחרי טיול יום או הפסקה קצרה.

יש בו חופים מבריקים, שלל של קניות, מגרשי גולף ואפילו קזינו ושלושה תיאטראות.

תוכל לגלות אילו מופעים ואירועים מתקיימים כעת ב visitouthport.com , אבל אם אתה עושה דבר אחד במהלך הטיול שלך, בקר בגנים הבוטניים.

בין הפרחים והצמחים הציוריים תוכלו למצוא כל דבר, החל מכוורת ועד מגרש משחקים לילדים, ויש גם בית קפה אם אתם מחפשים מקום לארוחת צהריים.

היכן להישאר: Expedia יש לך כמה עסקאות מפתות, או שאתה יכול להישאר בליברפול ולעשות טיול יום. (ריכזנו כמה מהמלונות הזולים הטובים ביותר בליברפול כדי לעזור לצמצם את זה בשבילכם).

3. פמברוקשייר

פמברוקשייר עמוסה בכל דבר, החל מחופים חוליים ועד 186 קילומטרים של שביל חוף נופי ואפילו טירה או שתיים.

מוקדים היסטוריים כוללים את המדהים טירת פמברוק , מבצר מעורר יראת כבוד השוכן על גדות נהר קלדאו, ומתגאה בנופים ללא תחרות של הנוף הירוק שמסביב.

יש גם הרבה מהמשפחות למשפחות עם ילדים. פארק השעשועים אוקווד ממשיך להיות להיט בזכות רכבות ההרים המרגשות והאדמה בהשראת רואלד דאל, בעוד שאוהבי בעלי חיים עשויים להעדיף את פארק חיות הבר מנור האוס, או את פארק הרפתקאות וגן החיות של חוות פוליות .

היכן להישאר: בקוטג'ים החוף של פמברוקשייר יש למעלה מ -500 קוטג'ים נעימים השוכנים לאורך קו החוף, שלא לדבר על שתוכלו לפנק את עצמכם במותרות כגון פגיעה בהגעה או טיפולי ספא הודות לשימושם החופשי שירות קונסיירז ' . לְבַקֵר www.coastalcottages.uk למידע נוסף.

4. הונסטון ומערב נורפולק

בית העיר ההיסטורית קינג'ס לין, מערב נורפולק היא התגלמות המורשת הבריטית באופן מובהק ומלאה עד אפס מקום במבנים היסטוריים.

עם הכפר המקסים והנוף הציורי אין זה מפתיע שהמלכה בוחרת לבלות את חג המולד שלה באזור מדי שנה, ולהתארח באחוזת סנדרינגהם.

למשפחות המעוניינות להפיק את המרב מקו החוף עוצר הנשימה והחופים המפוארים, הונסטון נותרה אתר נופש קלאסי עם שלל מלונות המוצעים בין אם אתם אחרי סוף שבוע ארוך או שבוע ליד הים. לְבַקֵר www.visitwestnorfolk.com לגלות עוד.

היכן להישאר: King's Lynn הוא ביתם של שלל מלונות ידידותיים לתקציב אך מפוארים - כגון אלה ב- Booking.com - או שאתה יכול למצוא נהדר מלונות ואתרי נופש בהונסטנטון כאן .

5. לית'אם, סנט אן ואזור הכפר פלדה

במרחק צעדים ספורים בלבד מבלקפול ופרסטון, אזור Fylde כולל את כל מה שאתה צריך לאירוח האולטימטיבי.

ישנם כפרים יפים עמוסי חנויות תה, בתי קפה ומלונות בוטיק, בעוד שלסוגים הפתוחים יותר יש מגוון פעילויות לבחירה בזכות מסלולי הרכיבה וההליכה, כמו גם מוקדי הצפייה בציפורים.

למידע נוסף בקר discoverflyde.co.uk אוֹ touristinformation@fylde.gov.uk .

היכן להישאר: למי שרוצה להפיק את המקסימום מהחיק הטבע, יש מבריק אתרי קמפינג וגלמפינג המוצעים כאן .


6. איסטבורן והדרום דאונס

(תמונה: Getty)

אין כמו טיול דרך אתר הנופש המדהים של החוף הדרומי כדי להשאיר אותך מרגיש רענן ומועשר, שלא לדבר על הפארק הלאומי סאות 'דאונס מספק רקע מפואר.

בינתיים, יש שפע של בידור לאורך כל הקיץ המתאימה למגוון רחב של נופשים.

לדוגמה, חובבי מוזיקה צריכים להגיע אל דוכן הלהקות של איסטבורן שיארח מחווה ל'ביטלס 'ולבוב מארלי, היסטוריונים ירצו לבדוק את מבצר הרדוט, וחובבי האמנות צריכים לבלות כמה שעות בגלריה לאמנות טוניר. לְבַקֵר www.visiteastbourne.com לגלות עוד.

היכן להישאר: Airbnb יש לו דירות יפות על שפת המים ובתים אדוארדוניים מפוארים שתוכלו לשכור במחיר של עד 36 ליש'ט ללילה ל- Lastminute.com יש מבצעים על חדרי מלון עם מחירים דומים.


7. Llandudno

פנינת החוף הוויקטוריאנית הזו על חוף הים תוססת כפי שהיא היסטורית - והיא נמצאת ממש ליד סנודוניה למקרה שאתם מחפשים לבלות כמה ימים ולחקור כמה מוויילס. פארקים הידועים ביותר.

ישנם כמה מסלולי טיול מבריקים, כולל טיולי נושא אליס בארץ הפלאות , המבוסס על אליס לידל המציאותית, שיכולה להיות דרך מצוינת להנעים את הילדים.

הקפד לבקר בעיר המדהימה קונווי, שנופיה היפהפה ראה אותה זוכה למעמד של אתר מורשת עולמית.

ערוץ העיר ליברפול מאן

בהחלט כדאי לחקור את טירת קונוי האיקונית, לפני שסיימים את היום עם טיול במפרץ קולווין. למידע נוסף, ראה www.visitllandudno.org.uk .

היכן להישאר: ל- Booking.com יש מעל 145 נכסים המוצעים לשהייה בלנדודנו, אבל אם זה מפרץ קולווין, יש לזכור, Travelodge יש כמה אפשרויות מצוינות להפסקה תקציבית.

8. יארמוט רבתי

אם אתם מחפשים חופשה קלאסית של חוף הים בבריטניה, אל תראו רחוק יותר יארמוט רבתי בנורפולק.

אתר נופש תוסס ומהנה זה כולל את כל מה שניתן לצפות מחופים חוליים לחוף מזח וחוף תענוגות, שלא לדבר על אינספור חנויות הדגים והצ'יפס החופים לאורך החוף.

יש הרבה פסטיבלים ואירועים פנטסטיים המוצעים לאורך כל הקיץ - ביקור www.great-yarmouth.co.uk למידע נוסף - כמו גם מורשת ימית מרתקת וטיולים רגליים.

היכן להישאר: תוכל לבדוק את המלונות הפופולריים ביותר באזור TripAdvisor כאן , בזמן Trivago.co.uk הוא אידיאלי למציאת חלק מהחדרים הזולים ביותר המוצעים.

9. שביל מסילה

מקורנוול ועד ההיילנדס וסנודוניה לנורפולק, Railtrail מכסה את בריטניה.

ניתן לארוז את חופשת הרכבת המלווה מהתחנה המקומית שלך - כלומר 2,500 נקודות הצטרפות - או פשוט להצטרף למלון.

חקור את בריטניה, אירלנד ושאר אירופה במהירות, בנוחות ונוסטלגיה, בתוספת נוף נהדר מחלון הרכבת שלך. המחירים מתחילים ב -299 ליש'ט ל -4 ימים.

למידע נוסף, פנה אל www.railtrail.co.uk .

10. פנטוואן

מלון פנטוואן סאנדס (Pentewan Sands) שוכן במיקום אידיאלי על החוף הדרומי היפהפה של קורנוול, ומציע מועדון לכל מזג אוויר עם שתי בריכות שחייה מקורות, אזור משחקים רך, אוכל טרי ובידור משפחתי.

עם חנות באתר, מסעדה על חוף הים, מרכז ספורט מים, מגרשי טניס, מגרש משחקים, מכבסה, משחקי שעשועים וטייק אוויי; זוהי הצעה מושלמת למשפחות וזוגות.

תוכל לעיין בחוברת המלאה באתר www.pentewan.co.uk .

אם האזור מושך את עינכם להפסקה משפחתית, הקפד לבדוק את המדריך המקיף שלנו לחופשת קורנוול, כולל מה לעשות עם הילדים אם אתה נתפס ביום גשום!

11. צפון טינסיד

ויטלי ביי, צפון טינסייד, בריטניה ביום ראשון, 1 במרץ 2015

(תמונה: עלמי)

קים קרדשיאן לפני הניתוח

ניוקאסל קיבלה את השם Rough Guides & apos; המקום הטוב ביותר לביקור לשנת 2018, ולא קשה להבין מדוע. אם אתם אחרי חופשה עמוסת אקשן, רשימת הפעילויות האינסופית המוצעת כאן תערער.

תוכלו ללמוד לגלוש, לצאת לספארי קיאקים, לטעום גלידה עטורת פרסים ודגים וצ'יפס, לשחק על חופי הדגל הכחול או להיכנס לניוקאסל במשך היום.

נבלי תרבות יכולים לחקור את המגדלור, האקווריום, האתר הרומי של מורשת עולמית, פארק מים וטירה. שלא לדבר על כל שווקי סוף השבוע ההומים ואירועים פנטסטיים כמו פסטיבל Mouth of the Tyne.

גלה עוד ב www.visitnorthtyneside.com .

היכן להישאר: Booking.com יש שילוב נהדר של דירות ומלונות בהתאם לתקציב שלך.

12. גוספורט ולי-על-הסולנט

ממוקם על החוף הדרומי של אנגליה, גוספורט הוא היעד האולטימטיבי למי שאוהב חופשה פעילה.

המתגאה במרחק של 24 קילומטרים של חוף הים, חופים פנורמיים, מורשת ימית מרשימה, שפע של שייט וספורט ימי, ועוד מבחר מסעדות על קו המים, יש גם הרבה מה לעשות מחוץ למים.

לדוגמה, קרטינג, החלקה על הקרח, טיולי מסוקים, הפלגות קיץ והרבה מסלולי רכיבה והליכה הם רק חלק מהתוספות המוצעות.

גלה את גוספורט עכשיו ב www.discovergosport.co.uk .

טיפים נוספים למציאת חופשה זולה

ל- Travelodge תמיד יש הרבה מבצעים והנחות בין אם אתה נוסע לעיר או הולך לחוף הים. יש בו אפילו חדרי משפחה החל מ- 29 ליש'ט לשני מבוגרים וילדים; זה עד 7.25 ליש'ט כל אחד.

אם אתם יוצאים לחופשת הליכה אז כדאי שתבדקו את המלונות האלה ממש ליד הנופים המרהיבים ביותר של בריטניה, כמו גם אתרי הנופש המובילים בבריטניה שאסור לפספס.

בכל הנוגע לתיירות, יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות ברחבי בריטניה שלפעמים ניסיון לצמצם את זה יכול להרגיש כמו משימה אדירה - אבל אנחנו מכסים אותך.

בדוק כמה מהנקודות החמות הבריטיות האהובות עלינו למטה מחופים מדהימים ועד ציוני דרך היסטוריים ...

  • 26 הדברים הטובים ביותר לראות ולעשות בבריטניה
  • החופים החוליים הטובים ביותר בבריטניה
  • אתרי המורשת האנגלית המגניבים ביותר שאתה צריך לראות פעם בחיים שלך
  • 20 מקומות מדהימים שלא תאמינו נמצאים בבריטניה
  • 100 המסעדות הטובות ביותר בבריטניה

הקפד לסמן גם את דף בריטניה ואירלנד, שם תוכל למצוא שפע של מדריכי יעדים, מבצעים והצעות, כמו גם את כל המידע והטיפים שאתה צריך לדעת.


ראה גם: