אלכס היגינס גווע ברעב - ג'ימי ווייט באובדן חברו ההוריקן

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

אגדת הסנוקר אלכס היגינס גווע ברעב לאחר שסירב לאכול, חשף אמש חברו הקרוב ג'ימי ווייט.



לדבריו, אלוף העולם לשעבר החלש נואש גנב תחנונים מחברים ובני משפחה וירד לשש אבן מזעזעות.



גופו שנפגע שנים של חיים קשים, הלייזר היגינס, בן 61, איבד את שיניו לאחר שנלחם בסרטן והשאיר את עצמו חי בשבועות האחרונים שלו על ידי שתיית גינס.



כוכב הסנוקר ג'ימי, בן 48, אמר: הוא מת מחוסר תזונה. איבדנו גאון ואחד האלופים הגדולים במשחק.

זואי בול וטבח נורמאני

ג'ימי המייסר גילה אמש כי בכה שעות לאחר ששמע את חבר קרוב אלכס הוריקן היגינס מת.

לדבריו, הוא צפה בייסורים באגדת הסנוקר הכחוש מתבזבזת בגלל סירובו לאכול.



היגינס הבהיר לאחרונה מסרטן הגרון, אך הקרנות גזלו ממנו את שיניו - מה שאילץ אותו לשרוד על מזון טהור ומגינס.

גאונטית והתמקצנה משנים של עודף, אלייזר לשעבר אלכס בקושי הצליח להרים רמז לסנוקר עד למותו והוא שקל רק שש אבן.



פתח את ליבו על הקשר ששיתף עם אלוף העולם הכפול לשעבר, ג'ימי, בן 56, אמר: בכיתי כל אתמול. אני הרוסה לחלוטין.

התפעלתי ממנו. לא תמיד הסכמתי עם מה שהוא עשה אבל אהבתי אותו. איבדתי חבר ואני אזכור אותו לנצח.

אלכס לקח את הסנוקר בשנות ה -70 לגבהים שאליהם הגיע בשנות ה -80 - כל זה היה תלוי בו.

גופתו של היגינס כבר נהרסה על ידי שנים של אלכוהול וחיים קשים. אבל הקרבות שלו נגד סרטן הגרון הותירו לו צל של העצמי הקודם שלו. ג'ימי צפה בחברו הידרדר לאט בשלוש השנים האחרונות למרות שהבהיר הכל.

הוא גילה שהאבי לשניים גרוש התעלם מתחינות קבועות של חברים ובני משפחה לאכול בריא. כשדיבר מתאילנד בה שיחק בטורניר, אמר ג'ימי: בסופו של דבר לא הסרטן הוא שהרג אותו, הסרטן נעלם, הוא מת מחוסר הזנה, כמה זה מחליא?

שווי נקי של ליידי לוקן

לרוע המזל אלכס היה האיש שלו והוא פשוט לא הקשיב לאף אחד.

הוא היה אוכל בררן מאוד, כריך אחד ביום, מעולם לא אכל הרבה.

אחותו ז'אן הייתה מביאה אוכל עגול, מכינה ארוחת צליית ושמה בבלנדר, אבל זו הייתה עבודה קשה לגרום לו לאכול משהו. היגינס היה במלכוד 22, הוא לא אהב מאוד אוכל ולא יכול היה לאכול כי לא היו לו שיניים.

לג'ימי נמסר על מותו של חברו בשיחת טלפון רגשית מז'אן שמצא את גופתו בחדר השינה שלו בשעה 17:00 בערב. היא הגיעה למקום האירוח המוגן שבו חי היגינס בבלפסט כדי להעביר חבילת מזון שבועית. צלחת של מזון לא נגע נפלה על הרצפה לידו.

ג'ימי חשף: אלכס מעולם לא היה שתיין גדול, זה המון שטויות מה שנאמר עליו. אבל היו לו שישה, אולי שבע, חצאי גינס בפאב המקומי, ואם בכלל, הגינס הוא זה שכנראה החזיק אותו בחיים כל כך הרבה זמן.

חברים של הכוכב, שיכלו לדבר רק בלחישה בגלל הסרטן, קיימו בחודש מאי גיוס כספים בניסיון נואש לגייס 20,000 ליש'ט עבור שיני שווא קבועות כדי לאפשר לו לשקם את כוחו.

היגינס כנראה היה אופטימי ואמר לג'ימי ולכוכבים אחרים: אני עושה קאמבק, ההוריקן יתפוצץ שוב.

אבל זה היה ביקור אצל רופא שיניים ספרדי שהגיע כמפלה של ממש. הוא יצא למרבלה כדי להסדיר את שיניו - אך סירב מכך שהוא סובל מתת משקל.

היגינס היה בנו השני האהוב על בלפסט אחרי ג'ורג 'בסט, חברו הגדול שנותן את שמו לשדה התעופה של בלפסט.

הכוכב - שנהג לבלות עם מגהלי האלים אוליבר ריד וקית 'מון - היה ידוע בזכות הנהנתנות שלו. אבל זה היה כישרון הסנוקר שלו שזכה לאוהדים.

verne troyer ו-ranae shrider

ג'ימי חשף: היה לו הקסם המיוחד הזה שנותן לכולם זמזום. אני זוכר שעשיתי לו טריק כשהייתי בן 19, שכבתי על השולחן והוא הוציא את השחור מפי בשידור חי ב- BBC. שלוש פעמים אלוף העולם רוני או'סאליבן הוסיף: הוא אגדה אמיתית ושחקן הסנוקר הטוב ביותר אי פעם.

הכוכב העמית קן דוהרטי הוסיף: אף אחד לא יכול לחקות את מה שהוא עשה. הוא היה כזה פעם. הפרשן שהפך לשחקן, דניס טיילור, אמר: אי פעם תראה שחקן אחר כמוהו.

נפילת החסד של פיירברנד היגינס החלה בשנת 1986 כאשר הוא חבט בראשו של פקיד ונקנס ב -12 אלף ליש'ט ונאסר על חמשת הטורנירים הגדולים הבאים.

הוא הרים את משחקו פעם נוספת, כדי להתגבר על סטיבן הנדרי ולזכות ב בנסון והאדס מאסטרס האירית בשנת 1989, כשהוא מסתובב סביב השולחן עם רגלו בטיח בגלל שבר בקרסול מנפילה מחלון בקומה הראשונה. בשנה שלאחר מכן, הוא שוב היה בצרות ונאסר ל -12 חודשים לאחר שפגע בפקיד.

היום לאחר המוות על גופתו של היגינס אמור להתרחש. הוא האמין כי חוסר תזונה ומצבו החלש הובילו לסיבוכים נוספים, אולי התקף לב. בני משפחה וחברים מתכננים כעת הלוויה ענקית בבלפסט.

- בתמורה למאמר זה, ג'ימי ווייט ביקש מהמראה לתרום תרומה לבית החולים המומחה לסרטן, רויאל מארסדן, שעזר להיגינס להתגבר על סרטן הגרון שלו.

ראה גם: