Amazon Echo Spot לעומת Echo Plus לעומת Echo Dot: מה ההבדלים העיקריים בין הרמקולים החכמים של אמזון?

אמזון אלקסה

ההורוסקופ שלך למחר

אמזון עדכנה את טווח האקו שלה עם רמקול חכם נוסף, ה- Echo Spot הזעיר.



הגאדג'ט המעגלי בעל המסך הקטן זמין כעת להזמנה מראש באמזון ויימסר ללקוחות בבריטניה ב -24 בינואר. הוא כבר זכה להצלחה בארה'ב.



ה- Echo Spot מצויד במסך ומתפקד כמו שעון מעורר חכם שיכול להראות לכם את מזג האוויר וסרטוני וידאו מהירים. אתה יכול להשתמש בו גם לשיחות וידאו במכשירים אחרים, כגון אמזון הד הצג.



אבל אם כל האלקסה הנוספת הותירה אותך קצת מבולבלת לגבי מה שאמזון מציעה, הרשה לנו לסדר לך הכל.

הנה מה שאתה צריך לדעת על ה- Echo Spot, כמו גם על Amazon Echo, Echo Plus ו- Echo Dot:

לְעַצֵב

נקודת ההד של אמזון (תמונה: אמזון)



אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין הרמקולים הוא הגובה שלהם.

אקו פלוס הוא מגדל גלילי בגובה 23.5 ס'מ בקוטר 8.4 ס'מ. החצי התחתון של המכשיר מכוסה בסורג רמקולים, בעוד בחלקו העליון יש טבעת אור שאפשר לסובב אותה כדי לכוונן את עוצמת הקול, ולחצנים להשתקת והפעלה.



דגם ה- Echo הסטנדרטי החדש הוא קצת יותר ממחצית הגובה של ה- Echo Plus, ב -14.8 ס'מ, אך מעט עבה יותר, בקוטר של 8.8 ס'מ.

לאקו יש את אותה טבעת אור שנמצאת ב- Echo Plus, המציין מתי Alexa מקשיבה, אך אין צלצול עוצמת קול. במקום זאת, ישנם שני לחצנים נוספים בחלק העליון כדי לשלוט בעוצמת הקול.

הד אמזון

ה- Echo Dot נראה כמו פאק הוקי

ה- Echo Dot הוא מכשיר בצורת פאק הוקי, שהוא בעצם החלק העליון של הד ללא מערך הרמקולים שמתחתיו. יש לו קוטר זהה לאקו פלוס, אך גובהו 3.2 ס'מ בלבד.

ה- Echo Spot בינתיים הוא עיצוב מעוגל יותר הכולל את המסך. האור הכחול המוכר יופיע סביב החלק הקדמי של הפנים בעוד המיקרופונים ממוקמים למעלה.

לכל הרמקולים יש יציאת מתח לטעינה ויציאת שמע של 3.5 מ'מ כדי לאפשר ל- Dot להתחבר לרמקול חיצוני.

אקו פלוס הוא הגבוה ביותר

נשמע

למרות ההבדל בגודל, איכות הצליל של ה- Echo ו- Echo Plus דומה למדי.

לשני הרמקולים יש וופר בגודל 2.5 אינץ 'ומתהדרים בעיבוד שמע של Dolby. לאקו יש טוויטר בגודל 0.6 אינץ ', ואילו ה- Echo Plus & apos; הטוויטר הוא 0.8 אינץ '.

בהשוואה לרמקולי Bluetooth ו- WiFi אחרים בשוק, אין על מה לכתוב הביתה, אבל הוא מספק רמה טובה של בס ותהודה להאזנה למוסיקה ורדיו.

הד הוא קצת יותר מחצי מגודלו של ה- Echo Plus

ל- Echo Dot יש אפילו פחות מבחינת עוצמת שמע. יש לו טוויטר בגודל 0.6 אינץ ', אך ללא וופר. זה בסדר מבחינת אינטראקציה מילולית עם אלכסה, אבל מוזיקה נשמעת דקיקה.

למרבה הפלא, אתה יכול לחבר את הנקודה לרמקול חיצוני, כלומר כל האודיו מנותב דרך זה במקום זאת. זוהי גם דרך טובה להפוך את הרמקול ה'מטומטם 'הישן שלך לרמקול חכם המגיב לקול.

אתה יכול לחבר את הנקודה לרמקול חיצוני על ידי חיבורו או חיבור באמצעות Bluetooth. כמובן, זה יעבוד רק כאשר הרמקול החיצוני יופעל.

ה- Echo Spot מתהדר ברמקול מובנה של 2W אך יכול גם להתחבר לרמקול חיצוני עם כבל סטריאו 3.5 מ'מ.

פונקציונליות

פרט לגודל ויכולות השמע שלהם, ה- Echo ו- Echo Dot די זהים.

שניהם מובנים עם העוזרת הקולית של אמזון, Alexa, המסוגלת לענות על שאלות ופקודות בסיסיות כמו 'מה מזג האוויר מחר', 'קבע טיימר לדקה אחת' ו'נגן מוזיקת ​​ג'אז '.

איכות הצליל ב- Echo ו- Echo Plus דומה למדי

תחזיות עליית פני הים בבריטניה

הוא יכול גם לפתור בעיות במתמטיקה, לערוך רשימות קניות ולמצוא הגדרות של מילים, אך הוא פחות טוב בלמצוא תשובות לשאלות ספציפיות יותר כמו כמה זמן לוקח להגיע מ- A ל- B, או מה השעה של תוכנית מסוימת בטלוויזיה.

אמזון טוענת שמכשירי האקו שלה מתהדרים באלפי אינטגרציות של אפליקציות - המכונות 'כישורים' - כולל Uber, Domino's, Skyscanner, National Rail ו- JustEat.

ל- Echo Plus יש את כל זה, בנוסף לרכזת בית חכם מובנית של ZigBee, שתוכננה להקל על מתמיד להתחבר למכשירי בית חכם תואם.

אז אם יש לכם בית שופע מכשירי חימום ותאורה חכמים, ה- Echo Plus משמש כמרכז שימושי עבור אלה, ומאפשר לכם לשלוט בהם באמצעות אפליקציות כמו כוורת, נטאטמו ופיליפס גוון.

ה- Echo Plus מותאם לבית החכם

זה לא אומר שאינך יכול לשלוט במכשירי הבית החכם שלך באמצעות הד רגיל. רק שאקו פלוס ימצא ויגדיר התקנים אלה באופן אוטומטי ללא צורך ברכזות, אפליקציות או הגדרות נוספות.

לדוגמה, כדי לשלוט בנורות Philips Hue שלך ​​באמצעות אמזון הד סטנדרטי, יהיה עליך לאסוף גם תקע TP-Link.

לכל שלושת הרמקולים יש מערך של שבעה מיקרופונים, כלומר הם צריכים להיות טובים באותה מידה בקליטה של ​​פקודות הקול שלך מרחבי החדר.

עם זאת, אמזון ממליצה להציב את ה- Echo Dot במרחק של לפחות שלושה מטרים מהרמקול החיצוני, כך שאלכסה תוכל לשמוע את מילת הערות ובקשות אחרות.

ה- Echo Spot יכול להתמודד עם כל זה אך מוסיף את הרבגוניות של מסך - כך שתוכל לראות מילים או קטעי חדשות מעודכנים וגם להאזין להם.

ה- Echo Spot יכול להציג את מזג האוויר במבט חטוף (תמונה: אמזון)

תְאִימוּת

בעוד ש- Amazon Echo ו- Echo Plus מעוצבים כמכשירים עצמאיים, Echo Dot ו- Echo Spot עובדים בצורה הטובה ביותר כאשר הם מחוברים לרמקול חיצוני.

לאמזון יש פרסם רשימה של רמקולי Bluetooth שנבדקו והוסמכו לשימוש מומלץ עם התקני Amazon Echo Dot, הכולל אפשרויות מ בוס, אוזניים אולטימטיביות ו AmazonBasics.

זה אמור לעבוד גם עם כל רמקול עם חיבור Bluetooth או יציאת שמע 3.5 מ'מ.

מחיר

סביר להניח שאחד הגורמים הגדולים בעת ההחלטה איזה רמקול חכם לקנות הוא המחיר.

ללא ספק ה- Echo Dot זול בהרבה מה- Echo ו- Echo Plus, אך ייתכן שיהיה עליך לקחת בחשבון את עלותו של רמקול חיצוני אם אין לך כבר כזה.

ה- Echo Spot הוא קצת יותר יקר במחיר של 119 ליש'ט, אך התוכנית של אמזון היא, כמובן, להשיג מכשיר אלקסה בכל חדר בבית שלך. לשם כך, החברה מציעה הנחה מיוחדת אם הלקוחות רוכשים חבילת טווין אקו ספוט. אתה תקבל 40 ליש'ט מהמחיר ותשלם 199.98 ליש'ט עבור שניהם.

מחיר האקו תלוי בגימור שתבחר

פְּסַק דִין

איזה רמקול אתה בוחר לקנות תלוי באמת בצרכים שלך.

אם אתה רוצה מכשיר All-in-One שישמש את המוח של 'הבית החכם' שלך ויחליף כל רמקולים או מכשירי רדיו קיימים במטבח שלך, אז אמזון הד פלוס היא השקעה טובה.

אם אתה לא מעוניין בבית החכם, אבל כמו הרעיון של רמקול באיכות טובה שאתה יכול לשלוט בו עם הקול שלך, אקו הוא הטוב ביותר עבורך.

אבל אם כבר יש לך מערכת סאונד שאתה אוהב, ורק רוצה להוסיף קצת קסם אלקסה לבית שלך, אז הנקודה צריכה לעשות את העבודה.

אם באמת חשוב לך שתוכל להשתמש במסך לדברים כמו וידאו צ'אט, ייתכן שה- Spot יהיה אידיאלי.

קרא עוד

מוצרי הטכנולוגיה הטובים ביותר
מחשבים ניידים אוזניות בלוטוס עכבר בלוטות ' רמקולים בלוטות '

מופע הד

מופע האקו אינו בהנחה ביום שישי השחור

אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, כדאי גם להציץ בתערוכת האקו - הרמקול החכם הראשון של אמזון עם צג מובנה.

הצג נועד להוסיף לתגובות הקוליות של אלקסה עם מידע שימושי, שניתן לצפות בו ברחבי החדר.

לדוגמה, תדריכי פלאש כוללים כעת תוכן וידאו מספקי חדשות כמו BBC News, The Telegraph ו- MTV; אתה יכול להפעיל טיימר למטבח ולראות אותו סופר לאחור; או שתוכל לבקש מאלקסה להראות לך את רשימת המטלות שלך, תמונות או זמני הצגת סרטים.

יתר על כן, אם תקשיב למוזיקה מאמזון מוסיקה, תראה מילות שיר ויצירות אלבום שמופיעות בתצוגה. זה יותר יקר מה- Echo Spot אבל יש לו יותר עוצמה והמסך גדול יותר.

ראה גם: