אמזון פריים משיקה ב- Virgin TV - אבל רק אם אתה כבר משלם 79 ליש'ט בשנה

וירג'ין מדיה בע'מ

ההורוסקופ שלך למחר

וירג'ין מדיה השיקה הסכם חדש עם אמזון פריים(תמונה: הרשות הפלסטינית)



לקוחות Virgin Media יוכלו לגשת ל- Amazon Prime Video דרך מסכי הטלוויזיה שלהם בפעם הראשונה אי פעם, הודיעה ענקית המדיה.



שותפות חדשה תעניק ללקוחות וירג'ין את האפשרות לחפש ולצפות בתוכן Prime Video מתיבת ה- V6 שלהם - כחלק מהורדה אוטומטית בחנות האפליקציות.



ג'וג'ו סיווה היא לסבית

זה כולל גישה לאמזון אוריג'ינלס כמו ה- Good Omens שהושקו לאחרונה, בכיכובם של מייקל שין ודייוויד טננט, הסיור הגדול, גברת מייזל המדהימה וג'ק ראיין של טום קלנסי, כמו גם סרטים, בנוסף לכדורגל החי והבלעדי של 2019/20 בליגת העל בליגת העל משחקים.

זה מגיע רק שבוע לאחר שענקית התקשורת חשפה היא חתמה על שותפות חדשה ורבת שנים עם סקיי, המאפשרת ללקוחות לצפות בתוכניות בשתי הפלטפורמות - עם תוכניות להביא טלוויזיה 4K למסכי Virgin עד 2020.

אמיר חאן ואישה

באשר לשותפות הפריים החדשה, דובר וירג'ין אמר כי הגישה לתוכניות לא תעלה כסף נוסף ללקוחות וירג'ין - בתנאי שכבר יש להם חשבון פריים.



בדרך כלל מדובר בסכום של 79 ליש'ט בשנה - או 7.99 ליש'ט לחודש, אם כי לקוחות חודשיים בתשלום מתמודדים עם תשלום נוסף של 16.88 ליש'ט עבור הזכות.

בשילוב עם חבילת הטלוויזיה הבסיסית של וירג'ין, הכוללת שיחות סוף שבוע בחינם ופס רחב (עבור 29 ליש'ט לחודש בשנה הראשונה), לקוח שמשלם עבור שניהם יכול לצפות להשתעל בסך הכל 39 ליש'ט לחודש בסך הכל.



חבילת הליבה הזו עולה ל -59 ליש'ט בחודש לאחר השנה הראשונה, ומגיעה עם דמי הקמה של 35 ליש'ט. יותר משנה, על בסיס תשלומים חודשיים, אתה תשלם 462 פאונד עבור חבילת הבידור עם פריים.

הוא 777 מספר מלאך

זאת בהשוואה לחבילת הטלוויזיה בסך 25 ליש'ט בחודש, המגיעה עם עמלת הגדרה של 40 ליש'ט, אך כוללת את נטפליקס. בתוכנית זו תשלם 300 ליש'ט לחודש, אולם היא אינה כוללת ספורט, HD ו/או תוספות בפס רחב.

למשקי בית יש כעת אפשרות להוסיף או סקיי ספורט, פריים או BT ספורט לחבילת Virgin שלהם (תמונה: Getty)

וירג'ין אמרה כי האפליקציה תורד אוטומטית לכל קופסאות Virgin TV V6 השבוע - ותכלול גישה למגוון תוכניות הטלוויזיה והסרטים של Ultra High Definition (UHD) של Prime Video.

החל מדצמבר, פריים וידיאו גם תציג באופן בלעדי 20 משחקי פרמיירליג בשידור חי, כולל הדרבי של מרסייד בין ליברפול לאברטון ומנצ'סטר יונייטד נגד טוטנהאם.

המשמעות היא, שלצד האפשרות להוסיף ערוצי סקיי ספורט ו- BT ספורט לחבילה של Virgin TV, לקוחות יוכלו לצפות בכל הכדורגל המשודר בליגת העל ובליגת האלופות במקום אחד.

כרגע, חבילת טלוויזיה מסוג Virgin Media בלבד עם Sky Sports SD ו- BT Sport HD תעלה לך 49.50 פאונד לחודש. כדי להוסיף את פריים במקום זאת, אתה תשלם 39 פאונד לחודש, אך זה כולל גם פס רחב ושכירות קווים.

בינתיים, חבילת סקיי ספורט, טלוויזיה ופס רחב תעלה לכם 67.50 ליש'ט, או שתירשמו לפס רחב BT ותעשו ספורט ב- Sky TV שלכם תמורת 45.99 ליש'ט לחודש.

קים ג'ונג-צ'ול

עם זאת, אם אתה מתעניין במשחק הכדורגל המוזר במקום זאת, אולי יהיה זול יותר להוריד כרטיס סקיי ספורט בכרטיס Now Now עבור 8.99 ליש'ט לפי הצורך .

דיוויד בוצ'יר, מ- Virgin Media, אמר: לתת ללקוחות שלנו את הטלוויזיה שהם אוהבים במקום אחד הוא בלב ליבה של מה שאנחנו עושים. מסיבה זו, מהיום לחברי פריים או לאנשים הנרשמים ישירות לפריים וידיאו עם קופסת V6 תהיה גישה חלקה למגוון עצום של בידור שובר קופות - החל מ- Amazon Originals כמו Good Omens ו- The Grand Tour ועד לאלפי סדרות טלוויזיה וסרטים.

Virgin TV מפגיש את התכנות הטובות ביותר, כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מבידור וספורט ברמה הגבוהה ביותר מתי ואיך שהם רוצים. לצד הפס הרחב המהיר ביותר שלנו, זו הדרך הטובה ביותר לצפות בטלוויזיה הטובה ביותר.

ראה גם: