עמיגו הלוואות אומרת כי היא עומדת בפני חדלות פירעון לאחר ששיעור של 10% לנפגעי פיצויים נדחה

הלוואות יום המשכורת

ההורוסקופ שלך למחר

מנכ'ל אמיגו הלוואות, גארי ג'ניסון

מנכ'ל אמיגו הלוואות, גארי ג'ניסון



מלווה המשכורת אמיגו הלוואות אומרת כי היא עומדת בפני חדלות פירעון לאחר ששופטים דחו את תוכניותיה להפחית את התשלומים לנפגעי הלוואות שנמכרו בחודש שעבר.



החברה מסרה היום כי היא לא תמשיך בערעור נגד בג'ץ לאחר שהשופטים סירבו לאשר הצעה שנויה במחלוקת לכיסוי תביעות פיצויי לקוחות.



אמיגו הלוואות אמרה כי היא חייבת להפחית את התשלומים עד 10p עבור כל קילו שחייבת, אחרת היא לא תיפסק ולא תשאיר כלום ללקוחות.

אולם בג'ץ אמר כי ההצעות אינן מספקות ולא הוגנות, בהתחשב במחיר השיא שלה בחצי השנה האחרונה, שהעריכה את החברה ב -140 מיליון ליש'ט - מהלך שכלל תשלומים ניכרים למנהלים.

ענקית ההלוואות אמרה היום כי האפשרויות שלה כוללות כעת חדלות פירעון, והאם אפשר וראוי, בהתחשב בעלות התוכנית, לקדם מערך הסדר נוסף למניעת חדלות פירעון.



בהודעה נמסר כי היא מתקשרת עם הרשות להתנהלות פיננסית (FCA) על עתידה.

אמיגו הלוואות רצתה לצמצם את תשלומי הפיצויים עד ל -10 p עבור כל קילו שחייבת, אחרת זה ייעלם ולא ישאיר כלום ללקוחות

אמיגו הלוואות רצתה לצמצם את תשלומי הפיצויים עד 10p עבור כל קילו שחייבת או אמרה שזה ייעלם, ולא ישאיר כלום ללקוחות (תמונה: Getty)



כל תביעות הפיצויים הממתינות והחדשות יישארו בהמתנה עד שיוסכם הסדר, נכתב.

גארי ג'ניסון, מנכ'ל חברת אמיגו, אמר: 'ללא תוכנית, אמיגו מתמודדת עם חדלות פירעון מכיוון שהיא לא תוכל למלא את תביעות הפיצויים של הלקוחות שלה וכן לעמוד בהתחייבויות המימון המחייבות מבחינת החוק לנושים המובטחים שלה.

הדירקטוריון מחויב למצוא את הפתרון הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחותיו של אמיגו ולבעלי עניין אחרים ויפעל יחד עם בעלי העניין שלו, כולל ה- FCA, להשיג את הפתרון הזה במהירות האפשרית. '

תוכנית ההצלה של אמיגו כללה הגבלות על הפיצויים ששולמו ללווים, וסופקה ביקורת מצד הרגולטור הפיננסי בבריטניה, חברי פרלמנט וחובבי חובות על היותם לא הוגנים כלפי כמה מהלווים העניים ביותר בבריטניה.

אני מבין מדוע הדירקטורים ביקשו למצוא דרך להתייחס לרמה של תביעות הסעד העלולות להיות קיימות, אמר השופט השופט מיילס.

הוא הוסיף: צורה כלשהי של ארגון מחדש של הקבוצה היא בבירור רצויה ואכן נחוצה. אך השאלה היא האם בכל הנסיבות יש לאשר תכנית זו.

קיבלתי את טענות הרשות להתנהלות פיננסית כי לנושי התביעה חסר המידע או הניסיון הדרושים כדי לאפשר להם להעריך כראוי את האפשרויות החלופיות העומדות לרשותם באופן סביר; או להבין את הבסיס שעליו הם התבקשו על ידי אמיגו להקריב את עיקר תביעותיהם, בעוד שבעלי המניות של אמיגו יוכלו לשמור על חלקם.

ה- FCA מסר כי הוא שוקל היטב את פסיקת בית המשפט ואת תגובתו של אמיגו.

חג המולד של מרי ברי ופול הוליווד

כלב השמירה אמר כי הוא רוצה להשיג עסקה טובה והוגנת יותר עבור לקוחותיו של אמיגו. אנו מאמינים כי ניתן היה להציע פשרה הוגנת יותר ללקוחות, אך לא כך הייתה, נאמר.

ה- FCA ראתה צורך במקרה זה לחלוק עם בית המשפט את דעתו כי התוכנית כפי שהוצעה אינה הוגנת מטבעה, שכן היא הטילה נטל בלתי מידתי על הלקוחות, בניגוד לבעלי המניות ומחזיקי האג'ח, להשאיר את החברה על פני המים.

אמיגו, שגובה 49.9% ריבית ודורשת מהלווים לספק לחבר או לבן משפחה לפעול כערבה, מעריכה שרבים ממיליון הלקוחות שלה לשעבר ועכשיו שהיו הלוואות שנמכרו בצורה לא נכונה יכולים לקבל רק 10% מכל תביעה מוצלחת ו אולי חלק מהרווחים העתידיים, נכתב בפסק הדין.

הוא ציין כי לווים יכולים לקבל פחות מ- 10p בפאונד בהתאם לרמת התביעות וגורמים אחרים.

אמיגו מתעקשת כי היא אינה מצליחה לעמוד בעלויות הגוברות של טיפול בתביעות לקוחות באמצעות נציב תלונות הציבור של בריטניה.

המקרה נצפה מקרוב ב- Provident Financial, שמנסה לבצע תרגיל דומה עם קורבנות למכירה לא נכונה בחטיבת ההלוואות שלה.

הירשם לניוזלטר של NEWSAM Money לקבלת העצות והחדשות האחרונות

מאשראי אוניברסלי ועד קדמה, זכויות תעסוקה, עדכוני נסיעות וסיוע כלכלי חירום - יש לנו את כל הסיפורים הפיננסיים הגדולים שעליכם לדעת עליהם כרגע.

הירשם לניוזלטר Money NEWSAM שלנו כאן.

ראה גם: