ארדל או'האנלון על צילומים באקלים קריבי למות בגן עדן ולהתגבר על פחד הבמה

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

שטח O

ארדל השתלט על קריס מרשל במוות בגן עדן(תמונה: BBC)



כאשר יום ראשון האהבה מברך אזור מקומי של הנלון בחדר ישיבות חכם במשרד במרכז לונדון, הוא נראה קצת מסובך, לאחר שנלחם בגשם כבד להגיע לכאן, ומקלל את מזג האוויר החורפי הבריטי.



'הייתי חייב להמשיך לבקר בבתי קפה שונים כדי למצוא מחסה, אז עכשיו אני מכיל יותר מדי קפאין!' הוא צוחק בדרכו המתונה.



כמובן, במשך שישה חודשים בשנה הגשם והקור אינם אלא זיכרון רחוק, הודות לתפקידו כדי ג'ק מוני בדרמת הבלשים העדינה של BBC Death In Paradise. עכשיו בסדרה השביעית שלה, המופע הפופולרי מתרחש באי הקריבי הבדיוני סנט מארי, ולמעשה מצולם באי הקריבי האמיתי גוואדלופ, שם הטמפרטורות יכולות לטפס סביב 35 ˚C.

'החום הוא דבר אחד,' הוא קובע. ״אולם הלחות היא אחרת לגמרי. נראה שזה מוסיף 10 מעלות נוספות! ואתה תמיד, תמיד רטוב. לא ייבשת את עצמך לאחר שיצאת מהמקלחת, מאשר שהספגת שוב! '

איך הוא מתמודד?



'ובכן, מטפלים בנו די טוב', הוא מחייך. 'יש אוהדים תעשייתיים גדולים לעמוד מולם, והצוות ממש בא לטאטא אותך - יש להם את כל המגבות הקטנות האלה טבולות בקרח, אותן הן עוטפות את צווארך. אם התמזל מזלך להיות קירחת, הם פשוט מעיפים אותם על ראשך. אני חושב לגלח את שלי רק בשביל זה. '

ארדל בתפקיד די ג'ק מוני במוות בגן עדן (תמונה: BBC)



להיות רחוק מדבלין, שם הוא מתגורר, ומשפחתו - אשתו מלאני ושלושת ילדיהם, אמילי, בת 20, רבקה, בת 18 ורד (קיצור של רדמונד), בת 15 - בטח קשה כל כך?

סלבריטאים בני בית האח הגדול 2013

'ובכן, הם יצאו לחודשיים בחופשות הלימודים בקיץ שעבר', הוא מסביר. 'יש הרבה מה לראות ולעשות - אפשר לטייל לראש הר געש, ואז מסתתר בו יער גשם עם כל המפלים המפוארים האלה, עם בריכות מרעננות להתקרר, ואפילו שחינו עם צבים!'

כמה סרטי x men יש

חבל שהוא מפחד מהמים, אז ... 'זאת אומרת, אני יכול לשחות, אבל כשאני יוצא מעומק אני מרגיש מאוד לא בנוח', הוא מתוודה. 'זה היה מאמץ פסיכולוגי עצום עבורי להיכנס למים עמוקים ולראות את הצבים האלה. ברגע שזיהיתי אותם חשבתי ש'כן, זה היה מקסים, אבל עכשיו נחזור ליבשה! '

סנט מארי הוא לא האי הבדיוני היחיד שעליו עבדה ארדל, כמובן. בין השנים 1995 עד 1998, הוא צילם באי קראג'י במה שאולי היא אחת הקומדיות הגדולות בטלוויזיה: האב טד. תפקידו כאבא הנחמד אך האפלולי, דוגל מקגווייר, זיכה אותו בכוכב לאחר שעבד במעגל הסטנד-אפ, והוא מודה בחופשיות ששינה את חייו. אבל אפילו עכשיו הוא יכול לצפות בו רק עם מה שהוא מתאר כעין 'ביקורתית'.

באבא טד עם דרמות מורגן (תמונה: ערוץ 4)

'אם פרק כמו זה שבו הכוהנים לכודים במחלק ההלבשה התחתונה של כלבו מגיע בטלוויזיה, אני כן מתיישב וצופה בו - אבל רק במשך כעשר דקות', הוא מגלה. 'לעתים קרובות אני רואה את עצמי לא מקצועי להפליא - בדרך כלל אני מתכרבל ברקע! אבל כל העניין היה כל כך כיף להכין״.

זה גם הציג לילדיו את עבודתו.

'כשהלכתי לאסוף את הבנות מבית הספר כשהיו צעירות יותר, היו כל הילדים בני השמונה והתשע מתקרבים אלי במגרש המשחקים, משתחווים באירוניה לרגלי. והבנות היו כמו, & apos; למה החברים שלנו משתחווים לאבא שלך?! & Apos; אז הראנו להם כמה פרקים, והם אהבו את זה״.

לארדל היו עשרות תפקידים קומיים במהלך קריירת הטלוויזיה שלו, שהייתה גם ברכה וגם כנראה קללה.

'אתה כן נוטה להשתולל', הוא אומר בכנות, 'אבל אז זה לא שהסתובבתי ודפקתי על דלתות אנשים ואמר:' היי, אני צריך להיות פיראט! & Apos; או משהו. עם זאת, שיחקתי כמה דמויות אפלות יותר בתיאטרון, ובשנה שעברה כמעט קיבלתי את ההזדמנות לשחק רוצח סדרתי. במאי שאני מכיר עשה סרט עם דמות שהיא רוצחת, שהסתובבה עם ראש כרות בתיק. אבל לא יכולתי לעשות את זה, כי כבר עבדתי על משהו אחר״.

ברניגן

כמו ברניגן בדוקטור הו (תמונה: BBC)

תפקיד אחד שבהחלט חרג ממגוון הדמויות החביבות שלו, אם כי קצת מבולבלות-מגיבור העל המעוות ג'ורג 'סאנדיי בגיבור שלי, לאבא המובטל פיטר אחרי שעות-הוא כמו ברניגן החתול בפרק של דוקטור הו משנת 2007.

'זו העבודה הכי טובה שלי!' הוא קורן. 'אני נמצא בו רק בקצרה, אבל כשהשיחה מגיעה, אתה חייב לענות עליה! אני חושב שהייתי על כיסא האיפור הזה בערך ארבע שעות. הם השתמשו בשני סוגים שונים של דבק תעשייתי להדבקת הפרווה. אני לא חושב שזה היה מחתול אמיתי, ״ הוא מתבדח. 'זה עדיין אחד המבטים האהובים עלי של אשתי עלי!'

לא נשאר כסף במסורת
ארדל או 'הנלון ומלאני או' הנלון

עם אשתו מלאני (תמונה: Getty)

הקריירה שלו הצחיקה מיליונים, אבל ארדל לא תמיד היה מודע לכך שהוא מצחיק. יליד קאריקמקרוס, קו מונאגן, בנו של אבא שהפך לפוליטיקאי, הוא אחד משישה אחים.

'הייתי הילד השלישי, אין תמונות שלי בבית', הוא אומר במבט ישר. 'לא, זה היה מפואר, אבל אני חושב שאולי יש משהו בתסמונת הילד השלישי שבו אתה צריך להילחם קצת יותר על תשומת הלב. תחילה הבנתי שאני יכול להצחיק אנשים בבית הספר התיכון, ואז באוני הקמתי מועדון קומדיה עם כמה חברים״.

לאחר מכן, הפיכתו לסטנדאפיסט הייתה משהו שארלד שגשג עליו-למרות שנאבק שנים בעצבים קיצוניים לפני עלייתו לבמה.

'לא יכולתי לאכול כלום אחרי ארוחת הצהריים ביום ההופעה, או שזה פשוט היה חוזר שוב!' הוא צוחק בזעם. ״אבל ברגע שהייתי שם בחוץ, היה לי בסדר. זה היה רק ​​דבר נפשי, אבל לעשות סטנד-אפ בכלל קצת מטורף. אני בא מחלק מהעולם שבו ההשתאות היא שם למעלה עם שוד מזוין כדבר לא לעשות, אז תמיד היה הסכסוך הזה״.

למרבה המזל, הוא הולך לגרום לאנשים לצחוק עוד זמן מה.

'אני לא יודע אם עדיין אעשה קומדיה בשנות ה -60 או ה -70 לחיי, אבל מי יכול להגיד?'

אנחנו רק מקווים שהוא כן.

שמור את זה במשפחה

האם ילדיו של ארדל חושבים ללכת בעקבותיו?

'כולם מתפתחים בתחומים שונים מאוד. בתי הבכורה, אמילי, בת 20, לומדת רפואה, כך שזה לא יכול להיות שונה יותר - אני לא יודע מאיפה היא קיבלה את המשמעת או את העניין בה, אבל היא רצתה להיות רופאה מגיל צעיר מאוד. היא תמיד הייתה מאוד לומדת וממוקדת, זה מדהים, אני לא יודע מאיפה היא באה!

אמבטיה s-club

וגם רבקה, בת 18, עובדת קשה מאוד, אבל אין לה מושג כרגע, היא רק עושה את רמות ה- A שלה.

הבן שלי אדום, בן 15, הוא כנראה המועמד הסביר ביותר לעקוב אחריי לקומדיה - הוא קצת מתלבט! הוא הרבה יותר בטוח מעצמי בגיל הזה. הייתי נער ביישן ומביך באמת, אבל הבחור הזה נהדר, הוא מחזיק מעמד, והוא מאוד משעשע ואימפרסיוניסט טוב״.

איך ארדל מבלה את יום ראשון שלו?

מה עשית ביום ראשון האחרון?

ימי ראשון בבוקר סובבים סביב לוח הזמנים של רד. אני מאוד נהנה לצפות במשחק. אתם בחוץ בכל מזג אוויר, אבל אני תמיד עם אותה חבורה של אבות בצד, והפכנו לבני זוג נהדרים עם השנים. אחר כך הלכתי עם גולדן רטריבר שלנו, בוני, ובהמשך המשפחה יצאה לארוחת ערב.

שכיבה עצלה או סדק של שחר?

יש לי התחלה די מתורבתת לימי ראשון - אני קם בסביבות 9 בבוקר. אם יש לי הזדמנות, אני אוהב להתרוצץ לקרוא במיטה.

טיגון מסורתי או בריא?

הורים מאליק תומפסון-דווייר

אני סוג של גבר מסוג Weetabix-דייסה-גרנולה. ומכיוון שיש לי בנות המעודכנות במגמות הנוכחיות, יש להן ביצים - אבל רק הלבנים - ואבוקדו, אנחנו טובעים באבוקדו. אז אני מקבל קצת אקשן של אבוקדו וביצה-על-טוסט. אני מתאר לעצמי שאם הם היו הולכים להפגנת רחוב הם היו זורקים רק את הלבנים של הביצים על אנשים.

עיתונים או באינטרנט?

אני נוטה לעשות באינטרנט, ואני אקרא עיתון אירי, אחד בריטי ואמריקאי - אני רק רוצה לדעת הכל, למרות שזה אותו זבל! גדלתי בבית שבו אף אחד לא דיבר בעצם ביום ראשון, כולנו נקברו עד צוואר בעיתונים - אנשים היו נרדמים מתחתיהם.

פעיל או ספה ספה?

ביסודו של דבר, אני עצלן, אבל אני גם מרגיש אשם, אז אני אקרע בין שני דחפים כל היום. אני אשכב על הספה, ואז אחשוב שאני באמת צריך לקום ולעשות משהו פעיל (אני משחק טניס כשיהיה לי ההזדמנות). ואחר כך אחשוב, 'אוי טוב, עכשיו אני יכול ללכת ולשכב קצת!'

מה לא יכולתם לעבור את סוף השבוע בלי?

אני תמיד חושב שטיול בקולנוע באמת מסיים את סוף השבוע, אבל אני לא עושה את זה לעתים קרובות במיוחד. אני אוהב ללכת עם הילדים, אם כי קשה לאסוף אותם. אם לא, נמצא קבוצה שכולנו אוהבים.

ראה גם: