ארגוס, דבנהאם ואמזון מוכרים מזוודות 'שמתאימות לריאנאייר' שאינכם יכולים לקחת חינם

Ryanair

ההורוסקופ שלך למחר

'אבל החנות אמרה שזה יהיה בסדר!'(תמונה: הרשות הפלסטינית)



חקירה חדשה העלתה כי חנויות רחוב גדולות וחנויות מקוונות מכרו מזוודות תא, שלטענתן מתאימות ל Ryanair שלא תוכל להשתמש בהן מבלי לשלם תוספת.



עכשיו כסף חוסך מומחה, אשר ביצע את החקירה , מזהיר את הנוסעים לבדוק שוב או להתמודד עם תשלום של 25 אירו (22.70 ליש'ט) ולראות את מזוודותיהם מועברות למרחק, אלא אם כן כבר שילמו עבור תיק גדול יותר.



עורך המאפיינים של MoneySavingExpert.com אמר סטיב נובוטני: 'חוקי המטען של Ryanair הם קפדניים במיוחד, ובהתחשב בכך שהם השתנו פעמיים בשנה שעברה, הנוסעים עלולים להיתפס באופן לא מפתיע. אבל קמעונאים צריכים לעשות מה שהם יכולים כדי לעזור ולוודא שהם באמת ברורים בעת מכירת מטען.

'אם תיק ישווק כמתאים לריאנאייר, רבים יניחו שזה אומר שאתה יכול לטוס איתו בחינם. אם זה לא המצב, צריך להזהיר את הקונים בבירור. '

איך להיראות כמו ברבי

אם הוא גדול מדי, התיק שלך יתויג, יוכנס לתפקיד, ואתה תיפגע מעמלת € 25 (תמונה: SWNS)



חברת Ryanair עדכנה לאחרונה את חוקי המטען בתאריך בנובמבר, ואמרה כי הנוסעים יכולים לקחת תיק אחד בגודל של לא יותר מ 40 ס'מ על 20 ס'מ על 25 ס'מ בלבד.

אם אתה משלם עבור כרטיס עדיפות, פלוס/פלקסי או כרטיס טיסה מקשר אתה מקבל שקית שניה בגודל של עד 55 ס'מ על 40 ס'מ על 20 ס'מ.



אם התיק שלך לא מתאים, Ryanair תגבה דמי תיק של 25 € והמטען שלך יתויג ויונח בתא המטען.

כרטיסים להופעה סודית של ויקטוריה 2014

אבל מוכרים באמזון ובאיביי, כמו גם בחנויות הגדולות ברחוב הראשי, מכרו שקיות שהן הרבה יותר גדולות ומתוארות כגודל הנכון עבור Ryanair.

(תמונה: Getty Images)

MoneySavingExpert.com מצאה ש- Debenhams מוכרת 'מזוודת תא' בגודל 55 ס'מ על 39 ס'מ על 20 ס'מ עם תיאור: 'מתאים לכל חברות התעופה הגדולות כולל איזיג'ט, בריטיש איירווייז וריינאייר'.

ארגוס מאפשרת לך לבחור תיקים לפי גודל, אך עדיין ממדים את מידותיה של Ryanair כ- 55cm x 40cm x 20cm - אם היית עוקב אחר קישור באתר שלה תמצא מספר תיקים המתויגים 'Ryanair' שהם יותר מ 40cm x 20cm x 25cm.

van der beek man utd

MoneySavingExpert עקב גם אחר רישומים באמזון ובאיביי לתיקי 'Ryanair' שהם גדולים יותר מהקצבה החינמית.

רוברט דייאס מכר תיקי תא בגודל 55 ס'מ על 35.5 ס'מ על 20 ס'מ שאמרו 'מתאים למגבלות גודל תא הנוסעים של חברת Ryanair ו- Easyjet'.

בינתיים נראה רימן מוכר 'מזוודות יד שאושרו בתא נוסעים' שלטענתו 'נועדו להתאים ל- Ryanair' - אך הוא נמדד 55 ס'מ על 35 ס'מ על 20 ס'מ.

מה גודל התיק שלך? (תמונה: Getty)

מאז החקירה עדכנה ארגוס את אתר האינטרנט שלה כך שישקף את כללי המטען העדכניים ביותר לנוסעי Ryanair ללא עדיפות.

שווי נקי של saleem iqbal

Debenhams מעדכנת גם את האתר שלה 'בדחיפות' ואמזון מסרה כי תסיר את כל הרישומים שמצאה כי הם לא מעודכנים, כמו גם תבקש ממוכר הצד השלישי לעדכן את תיאורי המוצרים כדי לדייק אותם.

Ebay גם אמרה שהיא תסיר רישומים שגויים, והוסיפה: 'מדיניות Ebay קובעת שמוכרים חייבים תמיד לתאר את המוצרים בצורה מדויקת והם יכולים לעמוד בפני פעולה על כך שלא עשו זאת. אחריות להחזר הכסף שלנו פירושה שאם פריט נמסר לא כפי שתואר, הלקוח יהיה זכאי להחזר מלא מהמוכר.

אבל רוברט דייאס וריימן - שבבעלות אותה חברה - לא הרגישו שהם צריכים לשנות דבר.

'בשום שלב אנחנו לא מציינים שזה חופשי לקחת מזוודות יד לטיסה', אמר דובר ל- MoneySavingExpert.

'כל תיקי התא שלנו בגודל 55 על 35 ס'מ על 20 ס'מ מתקבלים בכל הטיסות.'

נובוטני של MoneySavingExpert אמר: 'טוב לראות כמה חנויות מבצעות שינויים באתרים שלהן מאחורי החקירה שלנו - אבל אם אתה נוסע שמחפש תיק תא נוסעים חדש, המסר ברור.

'אל תניח שאתה תוכל לטוס עם תיק בחינם על סמך משחק השיווק בלבד. במקום זאת, בדוק את המידות המדויקות של כל תיק שאתה מתכוון לקנות, ואת הקצבאות של חברת התעופה שלך. '

מתי אתה שם קישוטים לחג המולד

ראה גם: