אסדה פותחת סופרמרקט ירוק עם מחירים זולים יותר וממלאים קפה, פסטה ועוד

סופרמרקטים

ההורוסקופ שלך למחר

אסדה חשפה מכשירי מילוי לפתיתי תירס, שקיות תה, דייסה, קפה, חומרי ניקוי, אורז ופסטה בתגובת נגד פסולת.(תמונה: אסדה)



אסדה פתחה סופרמרקט בר קיימא חדש, המבטיח מחירים זולים יותר עם פחות פסולת כחלק ממלחמתה בפלסטיק.



ענקית הסופרמרקט, שאמצע הדרך אומרים לה המיליארדרים מושין וזובר עיסא , פתחה חנות ניסיון חדשה, המאפשרת ללקוחות להביא קופסאות משלהם למילוי על דגנים, שקיות תה, קפה ועוד.



החנות, שבסיסה במידלטון, לידס, נועדה לסייע לקונים לצמצם, לעשות שימוש חוזר ולמחזר בקלות ', נמסר מהרשת.

הוא כולל 15 תחנות מילוי המכסות יותר מ -30 מצרכים ביתיים, כולל שקיות תה, קפה ודגנים.

המוצרים הממותגים כוללים דגני בוקר של קלוג, שקיות תה של PG טיפס, שיבולת שועל קווייקר, לאבזה וטיילורס מפולי קפה של Harrogate, אורז ופסטה של ​​המותג Vimto cordial והאסדה.



אזור המילוי יכלול גם אבקת כביסה של Persil וג'ל לשטיפת ידיים ומקלחת של מותגי יוניליוור כגון Simple ו- Radox, כולם נמכרים בפורמט הניתן למילוי מחדש.

טלוויזיה במעגל סגור של מלון לייסי טרנר

ארבעת הגדולים & apos; הסופרמרקט פתח את המשפט & apos; חנות ירוקה & apos; עם דגש על אנשים שקונים מוצרי מזון ביתיים מקונים הניתנים למילוי (תמונה: אסדה)



וכדי לעודד לקוחות לקנות באופן בר קיימא, הסופרמרקט אמר כי הוא השיק גם הבטחת מחיר חדשה שמשמעותה שלא תשלם יותר עבור מוצרים לא ארוזים.

הסופרמרקט גם ימכור פירות וירקות רופפים, כמו פטריות, תפוחים ועגבניות שזיף, בעוד שכמה חבילות וזרי פרחים כבר לא יעטפו בפלסטיק.

אסדה אמרה כי היא תשתמש בחנות לידס למשך שלושה חודשים לפחות כדי לבדוק וללמוד אילו אלמנטים מושכים את הלקוחות ביותר.

אי אמבר וגרג אוהבים

הוא אמר שחנויות בר קיימא יותר יכולות להיפתח בשנת 2021.

הוא יציע גם 53 קווי תוצרת טרייה הנמכרים רופפים ולא בשקיות ומגשים בחזרה לגישה הירקנית המסורתית (תמונה: אסדה)

זה יכלול בגדים בני קיימא באמצעות ג'ורג 'ושותפות חדשה עם Pre -Loved - מותג בגדי וינטג'.

רוג'ר ברנלי, באסדה, אמר: היום מסמן אבן דרך חשובה במסע שלנו כאשר אנו מתמודדים עם זיהום פלסטיק ומסייעים ללקוחותינו להפחית, להשתמש מחדש ולמחזר. תמיד ידענו שאנחנו לא יכולים לצאת למסע הזה לבד, כך שזה נפלא לעבוד יחד עם יותר מעשרים מהשותפים והספקים שלנו, שענו על הקריאה לבדוק איתנו פתרונות בר קיימא חדשניים.

'במהלך החודשים הקרובים נקשיב למשוב של לקוחות ועמיתים על מידלטון, כך שנוכל להבין כיצד אנו יכולים להמשיך לצמצם את ההשפעות הסביבתיות שלנו, תוך המשך מתן שירות איכותי במחיר מצוין.'

פרחים יימכרו רופפים או באריזת נייר (תמונה: רויטרס)

האם מטרתך התקשרה על ידי מתקשרים קרים? צור קשר: emma.munbodh@NEWSAM.co.uk

נינה שרנק, בגרינפיס בריטניה, הוסיפה: 'אנו מקווים שהחנות הזו היא הראשונה מבין רבות; אנחנו צריכים לראות כל כך הרבה יותר מזה מכל תחום הסופרמרקטים. צרכנים בבריטניה רוצים לזרוק פלסטיק. ענף הסופרמרקטים צריך להקשיב ללקוחותיו ולעבור למצרכים נטולי פלסטיק ולעשות שימוש חוזר ומילוי הן בחנות והן לאורך כל פעולות המשלוח המקוונות שלהם.

כריסטינה דיקסון, קמפיינרית בסוכנות החקירות הסביבתיות, אמרה: חנות הקיימות של אסדה מציגה חזון אמיתי לחוויית קניה המפחיתה אריזות פלסטיק ומגנה על כדור הארץ שלנו, תוך שהיא גם מוכיחה כי צ'ק -אאוט על פלסטיק לא חייב להגיע עם תג מחיר גבוה. . '

ראה גם: