אסדה מורידה את מחירי הדלק והסולר ל'נמוכים מזה שנתיים '

מחירי בנזין

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: iStock Editorial)



אסדה הכריזה על הורדת מחירים של 2 ליטר לליטר על הדלק והדיזל, מה שעשוי להוביל למלחמת מחירי הדלק הבאה בסופרמרקט.



דיוויד דיקינסון קית לימון

נהגים המתמלאים בכל אחת מ -322 החזות של אסדה ייהנו מהורדת המחירים - שראתה כעת שהקמעונאי יוריד את מחירי הדלק עד 9p מאז ינואר.



נהגים המתמלאים בכל תחנת מילוי של אסדה ישלמו לא יותר מ- 116.7ppl על עופרת ו -118.7ppl על דיזל מהיום.

זו הפעם הראשונה שמחירי הסולר יורדים מתחת לרמה של 1.20 במשך כמעט שנתיים.

קונה דלק בכיר באסדה, דייב טירר, אמר: 'אנו שמחים להעביר הפחתות עלויות סיטונאיות ללקוחות. זה יהיה דחיפה מבורכת, במיוחד לנהגי דיזל שרואים כמה ממחירי הדלק הנמוכים ביותר מאז 2018.



'כל מי שיתמלא באסדה ישלם לא יותר מ- 116.7 עמודים על עופרת ו -117.7 דלק על דיזל ללא קשר למקום מגוריו.

בתמונה מחיר בנזין במשאבה 99.7 ליש'ט ב- ASDA Smaiil Heath היום יום שישי, 11 בדצמבר 2015.

נהגים יכולים לחסוך מהיום



'באמצע פברואר, נתח המחיר של משאבת הדלק שניתן לייחס ישירות לסחר בדלק גדל לגדול ביותר מזה יותר משנה. ביטול עלויות המס והסיטונאי (משבועיים לפני כן כדי לאפשר לשינויים להגיע למשאבות במלואן) הותיר עודף של 11p עבור קמעונאים וספקים - בסביבות 2p לעומת התקופה המקבילה אשתקד ', אמר לוק בוסדט, ב- AA's.

'זה קרה מכיוון שעורפות רבות מדי החזיקו בחיסכון בגלל עלויות סיטונאיות נמוכות יותר שהוזנו למשאבות שלהם. אפילו כאשר אסדה הכריזה על הורדת המחירים השנייה שלה בשנה, הפחתה של 3 ליטר ליום רביעי, 29 בינואר, חלף הממוצע בבריטניה עד ליום שני שלאחר מכן, כאשר קמעונאים אחרים סחטו מחירים גבוהים של סוף שבוע נוסף של הצרכנים '.

מעקב ההכנסות של אסדה מראה שמחירי הדלק הממוצעים לבנזין ולסולר עלו ב -2.3p ו -2.6p לליטר, בהתאמה בינואר לאחר שהאינפלציה עלתה לשיא של שישה חודשים על רקע עליית המחירים.

מהמשרד לסטטיסטיקה לאומית נמסר כי המחירים במשאבה עלו בין דצמבר 2019 לינואר 2020 ב -2.3 ליטר ליטר אך ירדו בתקופה המקבילה שנה קודם לכן.

השבוע צפויים חברי הפרלמנט הטורי להזהיר את האוצר מפני עלייה במס הכנסה בתקציב, על רקע אזעקה רחבה יותר במפלגה לפיה בוריס ג'ונסון ורישי סונאק מוכנים להעלות מסים ב -11 במרץ.

חברי הפרלמנט האחורי קוראים להפחית או להקפיא את דלק, ומדגישים את טענותיו של ג'ונסון במהלך מערכת הבחירות כי לא הייתה לו שום כוונה להעלות את דלק, שהוקפא שוב ושוב במהלך שנותיו של ג'ורג 'אוסבורן כקנצלר.

הווארד קוקס, מייסד שותף של קמפיין הדלק ההוגן, אמר כי נמסר לו כי עלייה בתעריף הדלק נשקלת, על ידי יועצו הבכיר של ג'ונסון, דומיניק קאמינגס. קוקס אמר כי הוא 'יפגע במשפחות בעלות הכנסה נמוכה יותר' וצפה תגובה חריפה בקרב חברי פרלמנט.

התוכנית הנדונה היא עלייה צמודה לאינפלציה של כ -2p לליטר, אם כי ייתכן שזו לא תיושם עד לשנה הבאה.

חסכון בדלק כל השנה

  1. תתמלאו בתחנות דלק עסוקות - תחנות אלה קונות יותר דלק ויכולות לנצל את ירידת המחירים. 'לתחנות הדלק הגדולות יש משלוחים מדי יום כדי שיוכלו לשנות את המחיר', אמר ארתור רנשו, מנתח תחנת הדלק קטליסט אקספרייאן, ל- The NEWSAM. 'אבל תחנת דלק קטנה בכפר עשויה לקבל משלוח כל שבועיים.'

  2. בחר תחנה גדולה - התחנות קונות את הדלק שלהן בשוק הסיטונאי. בדיוק כמו בכל משא ומתן אחר, הקונים הגדולים מסוגלים יותר להסכם.

  3. חפש מקבץ של תחנות - כאשר מספר תחנות צמודות זו לזו, יש סיכוי גבוה יותר להוזיל את המחירים כדי לפתות את הנהגים. 'אם אתה נמצא בהיילנדס ובאיי סקוטלנד, יש לך הרבה פחות תחרות מאשר במרכז מנצ'סטר', אמר רנשו.

    המועמדים הסופיים לרקוד על הקרח 2019
  4. מה כולם גובים? האתר PetrolPrices.com מאפשר לך להשוות מחירים באזור שלך. הוא גם מפרט את המחירים הממוצעים האחרונים, כך שתדע אם מעליפים אותך. השתמש בו כדי להשוות מחירים באזור שלך לפני שאתה מתמלא.

  5. שחקו את משחק הסופרמרקט - סופרמרקטים מתחרים על מחירי הדלק יחד עם כל השאר. כאשר אתה עושה קניות, שימו לב לשוברים המציעים הנחות בנזין. אבל שים לב למחיר הכולל. 'זו דרך אחת להוריד את המחירים מתחת ל -1 ליש'ט, אבל אתה צריך לקנות הרבה מזון כדי להשיג את התוצאה הזו', אמר בעל PetrolPrices.com פיטר זבורסקי.

  6. עצור ליד ערים פרובינציאליות - על פי נתוני PetrolPrices.com, על שדות תעופה, כבישים מהירים, ערים יקרות ואזורים כפריים יש את החיובים הגבוהים ביותר. 'שביל הזהב נמצא באמצע שם השכירות זולה,' הסביר זבורסקי.

ראה גם: