Azeem Rafiq נותן אזהרת קריקט מבחן עגומה לאחר שמוין עלי נשמע יריית מוות של ODI

קרִיקֶט

ההורוסקופ שלך למחר

לאחר אַנְגלִיָה כוכב מוין עלי טען שצרצר ODI יכול למות 'בעוד כמה שנים' כי לוח הזמנים הנוכחי הוא 'לא בר קיימא', אזים רפיק הזהיר ש'אותה שיחה תתרחש על קריקט מבחן' בקרוב.



בן סטוקס פרש לאחרונה מ-ODI ותייג את לוח הזמנים 'לא בר-קיימא', בעוד כמה כוכבים מובילים אחרים הביעו את דאגותיהם לגבי עתידו. של אוסטרליה אוסמן חוואג'ה מאמין שהפורמט 'מת מוות איטי', בעוד של הודי רבי אשווין מרגיש שזה איבד את ה'רלוונטיות' שלו.



ומוין הפכה להיות האחרונה שהוציאה אזהרה חריפה, ואמרה: 'זה בכל מקום ברגע זה. 'אתה מנסה להשיג כמה הופעות זיכיון שהן הגונות, אבל אתה הולך להחמיץ כמה משחקי מבחן או משחקי ODI - זה החלק הנורא, אני חושב, כי אתה רוצה לשחק עבור אנגליה כמה שאתה יכול. אתה לא רוצה להחמיץ... פעם שנאתי לנוח כשהייתי קצת יותר צעיר.



'כרגע זה לא בר קיימא לדעתי. צריך לעשות משהו כי אני חושש לאבד את הפורמט של 50 מעל בעוד כמה שנים כי זה כמעט כמו הארוך והמשעמם, אם זה הגיוני.

'זה כמעט כאילו יש לך T20s, יש לך את משחקי המבחן שהם נהדרים ואז 50 האיברים הם רק באמצע - אין לזה חשיבות כרגע. אז כן, אני חושב שיש יותר מדי - באופן אישי אני מרגיש שקורה יותר מדי.

'זה נהדר במובן מסוים, כי תמיד משחקים קריקט, אבל זה לא צריך לבוא בדרך של קריקט בינלאומי לדעתי'.



מאז זכייתה של אנגליה בגביע העולם, נראה שהפורמט של 50 אובר תפס את המושב האחורי, כאשר שחקנים נחו לעתים קרובות לסדרות ODI כדי להתמקד במשחקי מבחן ו-T20I וטורניר הגביע ליום אחד המקומי ששיחק במקביל ל-The Hundred בתור 'תחרות פיתוח'.

ובזמן שהגיב להערותיו של מוין ברשתות החברתיות, רפיק שיתף את אכזבתו מהדרך שבה הדברים התנהלו מאז המונדיאל. הוא צייץ בטוויטר: 'כל כך מאכזב איך דיברו על פורמט ה-50 מעל.



'הזכייה במונדיאל 2019 הייתה צריכה להיות התחלה של תקופה מאוד מיוחדת בפורמט כמו אוסטרליה על גבי גביעי העולם 1999-2003-2007. כמו כן, אם אנחנו באמת חושבים שזה נעצר בגיל 50 מעל אנחנו צריכים להתעורר כי אותה שיחה תהיה קורה על קריקט מבחן אחרי'.

ראה גם: