BBC iPlayer מפסיק לעבוד על אלפי טלוויזיות - והבעיה לא תיפתר עד 2020

Bbc

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: תמונת פרסום)



זהו אחד משירותי הטלוויזיה לפי דרישה הפופולריים ביותר בסביבה, אך נראה כי ה- BBC iPlayer הפסיק השבוע לעבוד על טלוויזיות חכמות רבות של סמסונג.



ה- BBC הודיע ​​כי תקלה בתוכנה מונעת משירות הסטרימינג לעבוד על אלפי טלוויזיות - והבעיה לא תיפתר עד 2020.



בעוד שחלק מהדגמים החדשים יכולים לפתור את הבעיה בעזרת עדכון תוכנה, טלוויזיות ישנות יותר יצטרכו לחכות שבועות עד שהתיקון יתקבל.

לדברי סמסונג, הבעיה נגרמת כתוצאה מתוקף תוקף של 'תעודות אבטחה' ביום ראשון.

עם זאת, ה- BBC מסר שסמסונג הייתה אמורה לספק עדכון קושחה לטלוויזיות שלה לפני שזה קרה.



הטלוויזיה Samsung LT24D390SW/EN (תמונה: סמסונג)

דובר BBC אמר: סמסונג מספרת לנו שהם עובדים קשה כדי לטפל בבעיה עם הקושחה שלהם וכל צופים שמתקשים לצפות ב- iPlayer בטלוויזיות סמסונג צריכים לפנות ליצרן כדי לתקן אותה.



טלוויזיות מסוימות של סמסונג יעודכנו אוטומטית לתוכנה החדשה, אך אחרות ידרשו שדרוג מאולץ מהקטע 'הגדרות' בתפריט הטלוויזיה.

קלטת סקס של verne troyer

עם זאת, 11 טלוויזיות לא יוכלו להשתמש ב- BBC iPlayer עד 2020.

אלה הם SEK-1000/XC, SEK-2000/XC, SEK-3000/XC, UE82S9WATXXU, UE32S9AUXXU, UE40LS001AUXXU, UE32LS001AUXXU, UE24LS001AUXXU, LT24D390SW/EN, LT27D390SW/LT, LT24D390SW/EN, LT24D.

סמסונג הוסיפה: אנו שואפים לספק עדכון לדגמים אלה בתחילת 2020.

אם יש לך אחת מהטלוויזיות האלה וברצונך לצפות בינתיים ב- BBC iPlayer, יהיה עליך לרכוש דונגל או קופסת צד שלישי, על פי ה- BBC.

באופן לא מפתיע, משתמשים רבים זועמים על החדשות.

קרא עוד

החדשות הטכנולוגיות האחרונות
WhatsApp חסום כעת בטלפונים אלה מנכ'ל Snapchat מגביל את זמן המסך של הצליל חשבון הטוויטר של לואי ת'רו פרוץ מפות Google: המזח של המלך הנרי מסתתר

משתמש אחד כתב: מביש !!! זה לגמרי לא מתקבל על הדעת שהיום BBC iPlayer לא יעבוד בטלוויזיה של סמסונג שלי בגלל אי ​​מתן העדכונים הדרושים לדגם הטלוויזיה שלי. זוהי האפליקציה בה אנו משתמשים מדי יום, הרסת לגמרי את חג המולד המשפחתי שלנו.

אחר הוסיף: האם אתה כל כך אדיב לענות מדוע הטלוויזיה של סמסונג שלי כבר לא יכולה להזרים את ה- iplayer של BBC למרות שאין לך עדכונים בטלוויזיה. זה לא מקובל @SamsungUK.

והקומיקאי מרקוס בריגשטוק אפילו שקל את החדשות וצייץ: היי @SamsungUK למה איפשרת לנו לקבל את @BBCiPlayer בטלוויזיה שלנו ?! אין עדכונים זמינים. באתר סמסונג כתוב שתגרום לזה לעבוד בשנת 2020. לא מספיק טוב.

ראה גם: