סקירת Beats X: האוזניות האלחוטיות המושלמות למשתמשי אייפון 7

ביקורות

ההורוסקופ שלך למחר

זוג האוזניות האחרונות של Beats נמצא במרחק מה שהחברה ידועה בעיקר.



אוזניות Beats X אינן זוג אוזני ספורט מעל אוזניים או תקעי ספורט עמידים לזיעה.



המשמעות של מספר 60

במקום זאת, הם זוג קטן וידידותי של ניצנים אלחוטיים שנועדו להישמש לתקופות ארוכות. העיצוב הבלתי פוגע אומר שהם יעבדו במשרד כמו גם ברחוב. המחיר? 130 פאונד .



הם לא ממוקדים למשתמשי אייפון בגלל שבב W1 טעון בפנים. השבב, שהוכרז לראשונה על ידי אפל לצד האייפון 7 בסתיו שעבר, מאפשר לאוזניות Beats X להתאים במהירות ובקלות עם אייפון 7.

זה אומר שאתה יכול להחזיק את ה- Beats X ליד הטלפון, ללחוץ על כפתור ההפעלה והם יתמזגו אוטומטית, למשוך את השם מהטלפון שלך ולהטביל אותם גם כן.

(תמונה: © 2016 Jason Ware Imagery, LLC)



יתר על כן, אפל אומרת שהיא משפרת את טווח החיבור כמו גם את האות עצמו. זה מסתדר עם הניסיון שלי, שלא הוריד מוזיקה בשום שלב במהלך הנסיעה היומית שלי.

ראוי לציין שאתה יכול להשתמש ב- Beats X גם עם מכשירים לא של אפל. זה פשוט יחזור לחיבור Bluetooth רגיל.



לְעַצֵב

Beats X הם דברים קטנים ונעימים המגיעים בכמה צבעים שונים - לבן, שחור, אפור וכחול. יש חוט לולאה שעובר בחלק האחורי של הצוואר ושלט קטן בתור לשינוי עוצמת הקול, דילוג על רצועות וירי סירי.

הכבל שטוח וגמיש, מתאר היטב את צווארך והוא קל מספיק כדי שתוכל ללבוש אותו כל היום ולשכוח שהוא קיים. לניצנים עצמם אין את ההתאמה הטובה ביותר שניסיתי אי פעם, אבל הם בהחלט נוחים - יותר מאשר ה- Powerbeats 3 המחוברים המכילים גם את שבב W1.

(תמונה: פעימות)

למרות שהביטס X אינם עמידים למים באופן מלא, הם עמידים במים מספיק כדי שתוכל לשחוק אותם בגשם מבלי לדאוג שהם יהרסו. באופן דומה, הם יטפלו גם באימון בחדר הכושר.

טריק נחמד הוא שהניצנים הם מגנטיים - כך שהם ייצמדו באופן משביע רצון וישארו ללא סבך כשאתה לא לובש אותם.

איכות צליל וחיי סוללה

Beats X משחקים אותו בבטחה בכל הנוגע לאיכות הצליל - הוא לא כבד בס ולא דק בשום צורה. במקום זאת, יש לך צליל מעוגל היטב שניתן לנגן בעוצמה הגונה. אין כמעט דליפת רעש - אם כי אל תצפו שגם הם יחסמו את העולם החיצון. אין ביטול רעש - אולי במאמץ לשמור על חיי הסוללה.

(תמונה: פעימות)

אם כבר מדברים על חיי סוללה, זה האס השני במעלה שרוול Beats X.

סט למנצחי חיים בבריטניה

טכנולוגיית Quick Charge פירושה שאתה יכול לנצל את ה- Beats X במשך חמש דקות ממחבר Lightning ולצפות להוציא מהם שעתיים של משחק. מניסיוני, הם הצליחו שמונה שעות מוצקות לפני שהיו צריכים להתחבר למטען.

סיכום

Beats X הם תוספת יקרה לאוסף הגאדג'טים שלך ב -130 פאונד . ניתן לקבל אוזניות אלחוטיות דומות במחיר של פחות מ -100 ליש'ט אם מסתכלים מסביב.

עם זאת, מה שהם מביאים איתם הוא נוחות וקלות שימוש (אם יש לך מכשיר שמריץ את iOS 10, כלומר). גם חיי הסוללה מצוינים.

מי שמחפש זוג אוזניות מלאות באס חובקות יתאכזב. מדובר בגישה יותר אמצע הדרך שתתאים למגוון רחב הרבה יותר של משתמשי אייפון שלא רוצים להתעסק עם ה- AirPods.

קרא עוד

סקירות גאדג'ט
סוני Xperia XA2 Apple HomePod אמזון Fire HD 8 הד הדמיה של אמזון

ראה גם: