מס חדר שינה: כיצד לערער מכיוון שחדר קטן מדי מכדי להיות חדר שינה

מס חדר שינה

ההורוסקופ שלך למחר

בעל הדירה החברתית Coast & Country ערער בהצלחה על מס חדר שינה בשם דייר. גם אתה יכול - כתוב למקומיים שלך משרד הטבות דיור שימוש באותיות התבנית של חוף וקאנטרי:



אדונים נכבדים,



בקשה לערער על החלטתך להטיל את קריטריוני הגודל



הכנס שם:

הכנס כתובת:

הכנס הפניה לתביעה:



אני כותב בנוגע להחלטתך להטיל את קריטריוני הגודל לטובתי מכיוון שאתה סבור שיש לי חדר שינה אחד או יותר. ברצוני לשקול מחדש את ההחלטה מכיוון שאחד או יותר מהחדרים הללו קטן מכדי שניתן יהיה לסווגו כחדר שינה לצרכי מס על חדר שינה.

בעוד שכללי המס על חדר השינה אינם מגדירים מהו חדר שינה, על ידי שימוש במילה חדר שינה ועל ידי ציון שלמבוגר או לשני ילדים מוקצה חדר שינה, הם מרמזים שחדר חייב להיות גדול מספיק למבוגר/שני ילדים לישון. פנימה. אכן, משרד העבודה והפנסיה הציע לתובעים המושפעים ממס חדר השינה להוציא את החדר הפנוי לדייר - אולם אם הייתי לוקח לינה, בגלל גודל החדר הפנוי שלי, הייתי צפוף ביעילות ובעל הבית שלי יכול לגרש אותי.



חוק הדיור משנת 1985 קובע כי חדר בגודל של פחות מ -50 מ'ר אינו יכול לשמש כחדר שינה וחדר שבין 50 ל -70 מ'ר הוא רק חצי חדר שינה.

מי זכה ב-bb 2016

החדר המוצע לך הוא חדר שינה פנוי הכולל רק שטח מרובע של שטח קומה שמיש ואינו יכול להיחשב כחדר שינה לצרכי מס על חדר שינה.

אני טוען כי מכיוון שחדר השינה הפנוי שלי אינו גדול מספיק בכדי להכיל מבוגר או שני ילדים, לא ניתן לראות בו חדר שינה לצרכי מס על חדר שינה.

אני מודע לכך שאני מחוץ לתקופת החודש הקלנדרית אחת לבקשת ערעור ו

אוֹ:

ברצוני לבקש ממך להאריך את מועד זה בטענה כי זה לצרכי הצדק כי הערעור יתקיים. יתר על כן, ישנן נסיבות מיוחדות אשר גרמו לכך שלא יכולתי להגיש בקשה זו מוקדם יותר. הסיבות לכך שלא יכולתי לבקש ערעור זה קודם לכן הן הוסף מדוע כאן .

אוֹ:

אני מאמין שכאילו היה לך מידע זה אודות הצורך שלנו בשני חדרי שינה כאשר קיבלת את החלטתך אך לא הצלחת לקחת זאת בחשבון כי כישלון כזה מסתכם בטעות רשמית וככזה ניתן לשנות את ההחלטה בכל עת.

אם כן, אודה לך אם תוכל לשנות את החלטתך או אם אינך מרגיש כי תוכל להעביר ערעור זה לבתי המשפט ושירותי בית הדין של HM.

שלך תמיד,

זין מפלצת נוער זעיר

השם שלך כאן

ראה גם: