בן מילר על החזרה לקומדיה עם סדרת טלוויזיה חדשה וההנאה שלו עם אלכסנדר ארמסטרונג

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

בן מילר

בן אוהב לעשות תוכניות קומדיה(תמונה: וינסנט דולמן)



בן מילר מגיע לסטודיו שלנו וחולם על נקניקיות. הוא הזמין את הדג לארוחת צהריים, אבל מה שהוא באמת רצה היה הנקניקייה השמנונית.



״אולי זה היה קצת דקדנטי מדי ליום שני אחר הצהריים? האם זה היה? או שיכולתי להזמין אותו? '



ארוחת ערב שישי בערב אבא

בין אם מדובר על נקניקיות חנוקות ברוטב או על מקור היקום, מהרגע שהוא מגיע ועד הרגע שהוא עוזב, הוא תמיד שקוע במחשבות. יש הרבה מידע שמסתובב במוח הגדול שלו.

בזמן שלמד לתואר שלישי בפיזיקה באוניברסיטת קיימברידג ', בן פגש את הסטודנט שלו אלכסנדר ארמסטרונג, והזוג התחיל במעגל הקומדיה. המדע נמחק למחצה בעוד ארמסטרונג ומילר הפכו לצמד קומדיות. סיורים חיים, תקליטורי DVD וטונות של סדרות טלוויזיה לאתחול, והחברים נמצאים כעת למעלה עם המערכות הכפולות האיקוניות ביותר במדינה.

אבל לא היית חושב שזה יסתכל עליו. מנומס וצנוע, הוא מגיע עם ילקוט (הכולל בקבוק מים וכלים חיוניים ברכבת) ושמח לקחת את הרכבת התחתית לתחנת הרכבת, לפני שהוא חוזר הביתה לקוטסוולדס. הוא באופן טבעי מאוד קומי. ומאוד מקסים. ופשוט מקסים.



אלכסנדר ארמסטרונג ובן מילר

עם שותפו לקומדיה, אלכסנדר ארמסטרונג (תמונה: BBC)

הוא כאן כדי לשוחח על קומדיה רומנטית חדשה לגמרי, אני רוצה את אשתי בחזרה, שם הוא מגלם את מורי, גבר שמנסה, טוב, לזכות בחזרה באשתו לאחר שהיה קצת זבל ופספס את ארוחת הבוקר של יום ההולדת שלה. שהוא מודה גרם לו 'להישאב' ולהיות 'קשוב מאוד' לאשתו שלו שלוש שנים, ג'ס, כשחזר מהצילומים. עם שלושה ילדים, לאנה התינוקת, האריסון, ארבע וסוני, תשע, סדרת מדעי טלוויזיה ועוד כמה ספרים שהוא רוצה לכתוב, לבן יש הרבה על הצלחת.



הכל מלבד נקניקייה. הוא מדבר הוליווד, דגי זהב ואלכוהול ...

חזרת לעשות קומדיה, פספסת את זה?

כֵּן. קומדיה היא העבודה הנכונה שלי. זה מה שאני צריך לעשות וכשאני עושה קטעים אחרים כמו סדרות המדע שלי, אני מתגעגע לזה. אני אף פעם לא מרוצה שעשיתי מספיק.

האם אתה מקבל את הבחירה בעבודות המשחק עכשיו?

לא. אם אתה מבוסס אתה כן. גם אני דחיתי בטעות כל מיני דברים טובים. קראתי את התסריט של Eternal Sunshine Of The Spotless Mind וחשבתי 'זה לא הגיוני' ואז הלכתי לקולנוע לראות את זה. ובכן, איזה אידיוט.

בלי קשר, היינו אומרים שאתה די מבוסס ...

בכנות, הקריירה שלי הייתה המקבילה להרתיחה של דג זהב לאט מאוד. דג הזהב לא יודע שהוא מבושל כי החום מופעל כל כך לאט. אז אני בעצם דג זהב מבושל. אבל אני לא זוכר שרתחו אותי. אתה מבין אותי?

מוות בגן עדן

בתפקיד די ריצ'רד פול במוות בגן עדן (תמונה: BBC)

אנו חושבים שכן. מה הייתה העבודה הגרועה ביותר שאתה ואלכסנדר ארמסטרונג אי פעם היית צריך לעשות?

הו, זה קסנדר. זה רק נשמע נכון שהוא הולך בשם הזה! אנשים מתנגדים ל'אקסנדר 'כי זה שם כל כך נשמע, לא? למעשה עכשיו אני ידועה בשם בנג'י-וונג'י. אנחנו בנג'י-וונג'י וזנדר-וונדר.

בסדר...

קסנדר-ונדר שיחק פעם שן. אלוהים, אבל כל כך קינאתי. הוא קיבל שכר הון וגם עשה את שיניו. זה
למה שלו מדהימים ושלי איומים.

מה הקושי הגרוע ביותר שקיבלת?

פעם היינו על הבמה ועשינו סקיצה שבה נראה כאילו אנחנו נוסעים והאישה השיכורה להפליא נכנסה למושב האחורי וחשבה שאנחנו נותנים לה מעלית הביתה. קסנדר אמר, 'אני שונא את זה כשאתה מפריע לי בעבודה אמא'.

יש לך את המוח ואת ההומור. האם זה עוזר לך בכל מרכיב בחיים?

אין לי שכל!

למדת פיזיקה בקיימברידג '...

אבל אני לא ממש אינטליגנטי. אני באמת עבה להפליא בכל תחומי חיי למעט קומדיה ומדע. אני חרא על כל השאר. כשאנשים זוכים לפגוש אותי הם בדרך כלל סובלים מאכזבה עצומה. הם חושבים, 'מי זה האידיוט המוחלט הזה?'

בן אירח במשותף את 'זה לא מדע רוקט' (תמונה: ITV)

תן לנו דוגמה לזבל שלך ...

כרגע אני לא יודע איפה מפתחות הבית שלי אז אני לא יכול להיכנס לבית שלי. לא זכרתי את החניה בה השארתי את המכונית, אז איבדנו את הרכב המשפחתי שלנו במשך שבועיים. אני מרגיש נורא עבור כל מי שצריך להתמודד איתי על בסיס יומי, כמו אשתי וזנדר.

אתה מדבר הרבה על קסנדר ...

אנחנו כמו אחים. היה לנו הכי כיף בימי הרווקים שלנו ממסיבה למסיבה. הייתי אידיוט שכל כך התרגש מכל זה. אהבתי את המסיבות ואת הבכורות. שנינו הגזמנו.

מה היה הדבר הכי רוקנרול שעשית?

פשוט הייתי נכנס לכל המועדונים איכשהו. בדרך כלל הייתי כל כך שיכור והרגשתי כל כך נפלא שפשוט הייתי ניגש לשולחן הדלתות או לדלתות התנהגות כאילו אני ראסל ברנד. למרות זאת לא הייתי, הייתי קומיקאי שמן.

ספר לנו משהו על קסנדר שיפתיע אותנו.

היינו הולכים לפסטיבל הפרנזים של אדינבורו בתחילת שנות ה -20 לחיינו וכולם התרחצו בטקילה, ואז זנדר היה קם ואומר, 'מצאתי את חנות השטיחים הקטנה והפנטסטית הזו, אני מסתכל על שטיח מרוקאי'. מי קונה שטיחים בשנות ה -20 לחייהם ?! ואז היינו נוסעים והוא היה אומר, 'אני רק צריך להרים את צבע המים הקטן והנפלא הזה מהמסגר'. אפילו לא ידעתי שקיימות חנויות מסגרות.

מככב בהרפתקאות מדהימות של פרופסור ברנסטאם עם צוות קומדיה כוכבי

אז היית צריך לעזוב מסיבות כדי לאסוף שטיחים עם קסנדר?

כן! אני מניח שכאשר לזנדר קיבל שני שילינגים עבור דמי כיס כשהיה בן חמש הוא חשב, 'אני יכול להשיג עם זה מקל נר עתיק ויפה.' החברים שלנו לוקחים אקסטזי ואנחנו יוצאים לקנות עתיקות.

הבית שלו מרשים?

זה כמו המוזיאון הבריטי. אבל השתגעתי לאסוף מכונות כתיבה כרגע. חנון מאוד.

מספר מלאך 1212 משמעות

האם זה משבר אמצע החיים?

היה לי אחד ממש אמיתי לפני כמה שנים. נעשיתי כל כך מודע לכך שיותר מחצי מחיי נעלמו. היו לי התקפי חרדה. בראש שלי עוד הייתי בת 21.

איך התגברת על זה?

התחלתי להאזין למוזיקת ​​בלוז מכיוון שהשירים עוסקים במשבר. כשיצאתי מהצד השני הרגשתי טוב יותר ממה שהרגשתי לפניו. זו הייתה רק שקית נייר מנטלית שהנחתי מעל ראשי ולא יכולתי לצאת ממנה לזמן מה.

איך חגגת את ההתגברות על זה?

הייתה לי מסיבת יום הולדת 50 פנטסטית. זה היה כמו אורגיה לגיל העמידה. אוכל, השתכרות וירי יונים מחרס.

בן מילר וג'סיקה פארקר מגיעים לטקס פרסי האקדמיה הבריטית EE 2014, בבית האופרה המלכותי, רחוב באו, לונדון.

בן עם אשתו ג'סיקה (תמונה: הרשות הפלסטינית)

איך נראים חיי הבית?

הייתם חושבים שזה בית של סטודנט לקרן נאמנות. זה כאילו מיק ג'אגר קנה בית במדינה, השאיר אותו להתפורר ואז אני כורע בו כבר 10 שנים. אני גר שם שנתיים וקיבלנו ספה רק בשבוע שעבר. זה מאוד סטודנט- y.

אנחנו בטוחים שהוא נקי יותר מבית סטודנטים ...

זה דבר מביש להגיד, אבל מעולם לא באמת קיבלתי את הלך הרוח ה'מבוגר 'הזה. אני צריך לקנות מזלגות? למה?

לאכול עם?

ליידי קולין קמפבל גבר

אני כן אוכל טוב יותר מאשר כשהייתי סטודנט ...

אם התהילה תיעלם מחר, מה היית מפספס?

הקומדיה. הייתי חוזר למצב שהייתי קודם. מריר וממורמר כלפי כל מי שהצליח. זה ממש היה מרעיל אותי אם זה היה נגמר.

אין פרישה אז על הכרטיסים?

לעולם לא. אני לא טוב בלעשה כלום. אני חייב לעשות משהו. אני לא יכול פשוט לשבת ולראות טלוויזיה.

גם אם Pointless מופעל?

הו, זה שונה. אם Pointless מופעל אני צופה שזה מתחיל להסתיים. זה האהוב עלי.

לא יכולנו לשוחח עם כפכפים חכמים ולא לצאת חכמים יותר. להלן הדברים הטובים ביותר שבן מילר לימד אותנו ...

'בתוך 10 השנים הקרובות הטלסקופים שלנו יוכלו לדעת אם יש חיים על כוכבי לכת סמוכים. שזה כל כך מהר. יהיו לנו נופים ברורים של האווירה ונוכל להעריך אם יש שם חיים. כמה מדהים זה? '

'אם אתה רוצה לשנות משהו, אל תשנה את דעתך, שנה את מה שאתה עושה ... חשיבה מופרזת לא עובדת. כפה על עצמך לשנות באופן מיידי את פעולותיך ואז תפתח תהליך חשיבה שתלווה אותו. '

'אל תאמין לקונספירציה. ניל ארמסטרונג היה האדם הראשון על הירח. המצלמה הותקנה, היא לא הוחזקה על ידי אף אחד. והדגל? נראה שהוא מפרפר לא בגלל רוח ארצית, אלא תואם לחלוטין את חוקי התנועה של ניוטון. '

אני רוצה שאשתי חזרה מתחילה מחר, BBC1, 21:30

ראה גם: