תובעי הטבה חייבים עד 13,000 ליש'ט בתשלומי החזר לאחר שהוערכו 'לא נכון'

נָכוּת

ההורוסקופ שלך למחר

אלפי אנשים פגיעים עשויים לקבל שכר נמוך [stock image](תמונה: Getty Images/Westend61)



אלפי תובעים לקצבת נכות עשויים לקבל כסף מה- DWP, לאחר שהתברר שהם עשו הערכה 'לא נכונה'.



אנשים פגיעים הסובלים מבעיות ניידות יכולים להיות חייבים בסכום של עד 13,000 ליש'ט בחזרה, לאחר שפסיקת בית משפט מצאה כי מספר משמעותי לא שולם.



המחלקה לעבודה ופנסיה (DWP) בוחנת כעת מחדש אלפי תביעות אישיות עצמאיות (PIP) כדי להבטיח שכל האנשים הפגיעים יקבלו את רמת התמיכה הנכונה.

ביולי 2019, תובע PIP - גבר בן 47 המכונה רק MM - פנה ל- DWP לבית המשפט בנוגע לאופן שבו נבדקה תביעתו.

בית המשפט העליון קבע מאוחר יותר כי ייתכן שאלפי אנשים קיבלו שכר נמוך בגלל המערכת מבוססת הנקודות המשמשת לחישוב כמה אנשים מקבלים.



כיצד לבטל את הניסיון של אמזון פריים

אתר הייעוץ העצמאי Benefits and Work אמר: 'ה- DWP הודיע ​​כי הוא מתחיל סקירה של תובעי ה- PIP כדי לזהות את מי שחייבים להם עד 13,000 ליש'ט, כיוון שהוא טעה בחוק. עם זאת, לא כל מי שזכאי לתשלומים נוספים יצור קשר עם ה- DWP.

בית המשפט קבע כי אלפי אנשים עשויים להיות בתשלום נמוך בגלל המערכת מבוססת הנקודות ששימשה לחישוב כמה אנשים מקבלים (תמונה: Getty Images/iStockphoto)



'פסק דין של בית המשפט העליון שהתקיים לאחרונה בקשר להתקשרויות עם אנשים אחרים פנים מול פנים & apos; פעילות יכולה להיות פוטנציאלית לאלפי אנשים יותר זכאים לרכיב החיים היומיומי של PIP או שהם צריכים לקבל אותו בשיעור גבוה יותר.

'חלק מהתובעים יפספסו את הפרסים של רכיב חיי היומיום הרגילים מאז אפריל 2016 ויהיו זכאים לסכום של 13,000 ליש'ט בחזרה של PIP.

'אחרים שטענו לאחרונה, או שהיו צריכים לקבל את התעריף המשופר אך קיבלו רק את התעריף הסטנדרטי, יהיו זכאים לסכומים קטנים יותר אך עדיין משמעותיים'.

האתר הוסיף: 'PIP אינו יתרון קל לתבוע בהצלחה. עד כה, על פי הנתונים הסטטיסטיים של DWP, רק 44% מהתביעות החדשות לתשלום עצמאות אישית הצליחו כאשר התובע אינו חולה סופנית. '

המחלקה לעבודה ופנסיה מנהלת את תשלומי ה- PIP (תמונה: בתמונות באמצעות Getty Images)

DWP מעריך את תובעי ה- PIP באמצעות מערכת נקודות המבוססת על מידת ההתקשרות שלך עם אנשים אחרים.

אם אתה צריך הנחיה, אתה מקבל שתי נקודות, ואם אתה צריך תמיכה חברתית, אתה מקבל ארבע.

בית המשפט מצא כי כמה אנשים שזכו בשתי נקודות היו צריכים לקבל ארבע מכיוון שקיבלו עזרה מאיש מקצוע מנוסה, חבר או קרוב משפחה שנחשב כ'תמיכה חברתית '. באופן דומה, חלק מהאנשים זכו באפס באופן לא נכון במקום ארבעה מכיוון שהתמיכה החברתית התרחשה שבועות לאחר ההערכה.

תיק בית המשפט מגובה על ידי צדקה לבריאות הנפש Mind.

קבל את ייעוץ הכסף, החדשות והעזרה העדכניים ביותר ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך - הירשם ב- NEWSAM.co.uk/email

סופי קורלט, מנהלת קשרי החוץ של מיינד, אמרה אז שזהו 'רגע ציון בקרב המתמשך כדי לוודא שנכים נתמכים באמצעות מערכת ההטבות שלנו לחיות טוב'.

היא המשיכה: 'יותר מדי אנשים מתקשים לדרוש הטבות שהם צריכים בגלל הערכות דרקוניות, שלרוב לא לוקחות בחשבון באופן מלא את ההשפעה שיכולה להיות לבעיה נפשית. החיים עם בעיה נפשית יכולים להיות מבודדים ביותר, אך בעזרת התמיכה הנכונה אנשים יכולים לשמור על קשרים חברתיים חשובים אשר יכולים לשפר את רווחתם.

דייזי לואו ואלג'אז

המוח מקווה שעם פסק דין זה אלפים נוספים יוכלו ליהנות מעזרה נחוצה, שיכולה ללכת לתשלום עבור עובד תמיכה, או לעזרה אחרת לראות משפחה וחברים מהימנים או ליצור קשרים חברתיים בתמיכה קבוצות. '

הוא האמין ש- DWP יסתכל על יישומי PIP שנעשו בין ה -6 באפריל 2016 ל -17 בספטמבר 2020.

ראה גם: