עסקאות הטיסה והחגים הטובות ביותר של סייבר מאנדיי מחברת בריטיש איירווייז לראיינאייר נחשפו - כיצד ניתן לבקר בספרד בתמורה של מתחת ל -30 ליש'ט

יום שני הסייבר

ההורוסקופ שלך למחר

באופן מסורתי בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי תמיד עסקו בגאדג'טים, גזמות ואופנות משובחות - אבל יש גם הרבה עסקאות טיסה וחגים, למעשה, קונים חכמים יכולים לקחת טיסה במחיר של 30 ליש'ט או פחות כיום.



בריטיש איירווייז , חברת מונארך איירליינס ו וואואר , כולן קיבלו מגוון מרשים של הנחות בטיסות לשנת 2017 וחופשות יכולים להרוויח עסקאות בכיוון אחד מכמה קילוגרמים ספורים.



אם אתם טסים ביום חג המולד, חקרו מ סקייסקנר מגלה ש -25 בדצמבר הוא היום היקר ביותר לטיולים ברבעון האחרון של השנה - לכן, זה הזמן להבטיח טיסה זולה לקראת הנסיעות שלך.



הנה מבחר שלנו של עסקאות הנסיעות הטובות ביותר כדי לנצל את יום הסייבר הזה.

10 עסקאות הטיסה הטובות ביותר בבלאק פריידי

מטוס (תמונה: Getty)

חופשה בפחות עם עסקאות הנסיעות האלה של יום שישי השחור - אך אל תשכח לעשות גם את המחקר שלך

1. בריטיש איירווייז

בריטיש איירוויס יום שני הסייבר המכירה החלה ביום שישי, עם מבצעים, מבצעים וחסכון לאורך טיסות וחגים.



חיסכון של עד 49% יהיה זמין בטיסות למספר יעדים בצפון אמריקה, ניו יורק , בוסטון, וושינגטון, שיקגו, פילדלפיה, אטלנטה, בולטימור וטורונטו, כמו גם מוקדי המזרח התיכון דובאי, אבו דאבי ומוסקט - חברת התעופה מציעה גם שני כרטיסי מועדון חזור תמורת 2,016 ליש'ט.

קונים יכולים גם לחסוך עד 500 ליש'ט לאדם ב חגים של בריטיש איירווייז לארה'ב ולקנדה.



מבצעים עירוניים באירופה לברצלונה, ונציה, מלאגה, אליקנטה, נאפולי וטורינו נמכרים במחיר של 99 ליש'ט לטיסות ושני לילות.

אדם דניאלס, מנהל המסחר הראשי של בריטיש איירווייז, אמר: על פי הערכות, 1.1 מיליארד ליש'ט הוזלזו ביום שישי השחור בבריטניה בשנת 2015, כך שהשנה אנו מצפים לעלייה עצומה בתנועה ל ba.com עם קונים מנוסים שנכנסים למבצעים.

סוף השבוע הזה הוא זמן נפלא עבור נופשים להזמין טיול מכיוון שהחיסכון שהם יכולים לעשות יכול לכסות את כספי ההוצאה שלהם.

חברי מועדון האקזקיוטיב יכולים ליהנות גם מ -20% תוספת על החיסכון הרגיל שיש בעת תשלום חלק עם Avios במהלך יום שישי השחור, לביקור מידע נוסף פה .

2. Ryanair

מטוסי ריאן אייר

כמובן שראיינאייר מתערבת

חברת התעופה התקציב Ryanair יוצאת היום לדרך במכירת הענק שלה ב- Cyber ​​Monday - עם 20% הנחה על 10 מיליון מושבים.

כחלק משמונה ימי המכירות של חברת התעופה, שהחלו ביום שישי השחור, יכולים המטיילים להזמין טיסות מוזלות למאות יעדים באירופה, לחגים בין דצמבר 2016 למרץ 2017, באמצעות אתר Ryanair ו אפליקציית Ryanair .

כדי לנצל את החיסכון, עליכם להזמין לפני חצות הלילה (28 בנובמבר).

המכירה כוללת טיסות בבריטניה שיוצאות משדות התעופה לונדון סטנסטד, אברדין, בלפסט, בירמינגהם אינטרנשיונל, בורנמות ', בריסטול, קרדיף, דרי, איסט מידלנדס, אדינבורו וגלאזגו.

3. נורבגית

כביש ראשון באיסלנד

מבצעי הבלאק פריידי של נורווגיה זמינים ליום אחד בלבד (תמונה: Getty)

מכירת 'סוף השבוע של הסייבר' של חברת התעופה הזולה נורווגית מסתיימת בחצות הלילה - ומציעה למטיילים חיסכון מעולה בכל הטיסות מבריטניה בין ה -1 בדצמבר 2016 ל -25 במרץ 2017.

ביום שני סייבר, לחוסכים תהיה הזדמנות להזמין טיסות החל מ -25.90 ליש'ט לכיוון אירופה מלונדון גטוויק, ברמינגהאם או מנצ'סטר. נוסעים המעוניינים לטייל רחוק יותר בחורף הקרוב, יוכלו לבקר בארה'ב החל מ -129 ליש'ט לכיוון.

לקוחות יכולים להזמין עכשיו ב www.norwegian.com באמצעות קוד הנחה CYBMON16 בקופה ב www.norwegian.com .

4. מונרש איירליינס

למונארך איירליינס יש כמה עסקאות מדהימות לספרד - החל מ- מתחת ל -35 ליש'ט

למי שמחפש מציאה, יש לך הזדמנות אחרונה ליהנות מ -35% הנחה על 10,000 מושבים לקנריים בחורף הקרוב, או 25% הנחה על חופשות עירוניות עם חברת מונארך איירליינס . היעדים כוללים את הכנרים ושטוקהולם, זאגרב ופורטו. הזמינות היא בטיסות נבחרות, היוצאות בין ה -1 בינואר 2017 ל -19 ביולי 2017.

ההצעה הקנרית בסך 35 ליש'ט היא המחיר הנמוך ביותר אי פעם של מונארך לטנריף, לנזרוטה, גראן קנריה ופוארטוונטורה - שם הטמפרטורות בתקופה זו של השנה עדיין ממוצעות מעל 18 מעלות צלזיוס.

משמעות המספר 16

עבור חופשת העיר המושלמת לקוחות יכולים לבחור לנסוע לליסבון, ברצלונה או רומא עם מכירת הטיסות של 29 ליש'ט.

5. יורוקאמפ

יורוקאמפ מציעה 40% הנחה עצומה על חגים, בארבעה אזורים צרפתיים פופולריים עם מכירת הבלאק פריידי עד לסייבר מאנדיי.

מטיילים יכולים לרכוש חופשה ליעדים מרגשים, כולל פריז, הריביירה, דורדון ופרובאנס, ולחקור את התרבות המקומית, אתרי ספא או פשוט בריחה שקטה, בעוד הילדים מתיידדים במועדוני ילדים.

נוסעי נופש יכולים לחוות את הזוהר של הריביירה בלה באום החל מ- 44 פאונד ללילה למסיבה במהלך חצי הקדנציה במאי. תתפנקו עם שני מתחמי בריכה בסגנון קליפורני וחופים חוליים נפלאים בקרבת מקום.

לאלה שאינם מוגבלים לחופשות בית הספר, למה לא לשהות ב- La Croix du Vieux Pont, תמורת 33 פאונד ללילה למסיבה המגיעה 10 ביוני. פארק מיני פרדייז זה, הממוקם בהישג יד מפריז, הוא מקום מפלט מושלם למשפחות המטיילות עם פעוטות או כל מי שזקוק לטיול רומנטי עם כמה מהאתרים בצד.

תקופת ההזמנות נמשכת מיום שישי 25 בנובמבר עד חצות ביום שני 28 בנובמבר 2016 - כאשר אתם נוסעים לפני 22 ביוני 2017. להזמנה, בקר www.eurocamp.co.uk .

קרא עוד

מבצעים של יום שני בסייבר
מהו סייבר מאנדיי? עסקאות האופנה הטובות ביותר עסקאות הטכנולוגיה הטובות ביותר עסקאות iPad הטובות ביותר

6. חגים בטלטקסט

חוף קסטלו, אלבופיירה, פראיה דו קסטלו, אלגרבה

חוף קסטלו, אלבופיירה, פראיה דו קסטלו, אלגרבה (תמונה: Getty)

TeletextHolidays.co.uk השיקה שלל עסקאות לסייבר מאנדיי, עם חיסכון עצום של עד 54% זמין - אך כדאי שתמהר.

חסוך 39% על שהייה של 5 לילות בפורטוגל עם חג החגים . שהו במלון 5 כוכבים הכול כלול עדן מ- 159 ליש'ט לאדם. הטיסה יוצאת מסטנסטד ב -4 בפברואר 2017.

חסכו 54% על שהייה של 4 לילות במרוקו, מרקש עם חג החגים . שהו במלון 4 כוכבים ריאד לה פרנטזה על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ -91 ליש'ט בלבד. הטיסה יוצאת מסטנסטד ב -24 בינואר 2017.

לחלופין, חסוך 47% בשהות של 7 לילות באגיס גיאורגיוס, יוון עם חג החגים . שהו במלון 4 כוכבים הכל כלול Aquis Sandy Beach מ- 181 ליש'ט בלבד. הטיסה יוצאת מגטוויק ב -5 במאי 2017.

7. חדרים מאוחרים

דוכני שוק חג המולד ובניין העירייה, מרכז העיר, בירמינגהם

בקר באחד משווקי חג המולד האהובים בבריטניה (תמונה: רוברט הרדינג דימויים עולמיים)

אם אתם מחפשים לברוח לפני חג המולד, או להקדים את הבלוז בינואר עם בריחה מוקדמת בבריטניה 2017, פנו אל LateRooms.com להנחות של מלון בלאק פריידי עד 40%.

מבצעים זמינים ביותר מ -140 מלונות, על שהיות שהוזמנו במהלך כל התקופה שבין בלאק פריידי ליום הסייבר (25 עד 28 בנובמבר), עבור שהיות עד סוף ינואר 2017.

קרא עוד

מבצעים של יום שני בסייבר
מהו סייבר מאנדיי? עסקאות האופנה הטובות ביותר עסקאות הטכנולוגיה הטובות ביותר עסקאות iPad הטובות ביותר

8. קלאב מד

חגים: אם אתה הולך על הכל, לקלאב מד יש חיסכון ראוי בחבילות סקי

בעקבות הזמנת שיאים בשנה שעברה, ספק החגים הכולל פרימיום הכולל, קלאב - מד , חשפה היום מאות עסקאות נסיעות בבלאק פריידי המתפרשות על פני ארבעה ימים, עם עד 30% הנחה על חופשות הכל כלול.

מי שמחפש עסקת נסיעות נהדרת יוכל ליהנות מהנחות גדולות על אתרי נופש לטווח קצר וארוך, כולל פורטוגל, פונטה קאנה והמלדיביים, כמו גם כל אתרי הסקי האירופיים כולל ולמורל ופראגלאטו.

מבצעים של יום שישי השחור שישיכו לפעולה החל מהשעה 12.01 ביום שישי, 25 בנובמבר, יימשכו עד ליום שני, 28 בנובמבר, בשעה 23.59 בערב, ויהיו זמינים להזמנה מקוונת באמצעות מרכז הטלפונים וסוכני הנסיעות המקומיים.

המבצעים על בסיס הכל כלול כוללים חופשת סקי לפרגלאטו, איטליה 4T שיוצאת ב -18 בדצמבר משדה התעופה LGW תמורת 1,265 ליש'ט למבוגר בפעם הראשונה, המהווה חיסכון של 500 ליש'ט במהלך יום שישי השחור. לנופשים המעוניינים לברוח בגלל שלג בהמשך העונה, מועדון קלאב מד מציע 30% הנחה על חופשת 7 לילות הכל כלול לשאמוני מון בלאן, צרפת 4T משדה התעופה MAN שיוצא ב -19 במרץ תמורת 979 ליש'ט למבוגר, מהווה חיסכון של 423 ליש'ט. להזמין, פנה אל קלאב - מד .

9. אמריקן איירליינס

אתה יכול אפילו לבקר בארצות הברית בפחות ביום שישי השחור הזה

אמריקן איירליינס מציעה 2 תמורת 2,016 ליש'ט לכל כיסאות מחלקת העסקים שלה כאשר אתה מזמין לפני חצות ביום שני בסייבר.

דקירה בחניון של סיינסברי

עם טיסות ליותר מ -240 יעדים, חקור מחוף לחוף וחווה מראות מגורדי השחקים המתנשאים בניו יורק ועד הזוהר והזוהר של לוס אנג'לס; רובע הארט דקו האייקוני של מיאמי לגשר שער הזהב עוצר הנשימה של סן פרנסיסקו. לחלופין, התחבר בקלות ליעדים ברחבי אמריקה הלטינית והקאריביים.

10. אמירויות

מטיילים יכולים לחסוך הרבה בהוצאות טיסות כלכליות לאסיה באמצעות מכירת תעריפי הסייבר מאנדיי

נוסעים יכולים לחסוך הרבה במחירים של טיסות כלכליות עם מכירת הנסיעות של יום שישי השחור של האמירויות, הכוללת טיסות הלוך חזור מהית'רו לדובאי מ -299 פאונד ולבנגקוק או הונג קונג תמורת 399 ליש'ט.

המבצע מתקיים בין התאריכים 24 בנובמבר עד 28 בנובמבר 2016 וחלים על תאריכי נסיעות בין התאריכים 1-9 בדצמבר, 5 בינואר עד 29 במרץ ו -6 באפריל עד 30 ביוני, עם כמה וריאציות. להזמנה, או למידע נוסף, פנו אל emirates.com .

קרא עוד

עסקאות נסיעות 2019
מבצעים זולים לחופשת מאי טיסות זולות לספרד המקומות הזולים לכל כלול לבריטים מכירת קיץ של איזי ג'ט למבצעים הטובים ביותר לשנת 2019

                          ראה גם: