הבנק הטוב ביותר ברחוב הראשי בבריטניה נחשף - כאשר M&S מובילה את הסקר כגרוע ביותר לשביעות רצון הלקוחות

בנקים

ההורוסקופ שלך למחר

שלטים יושבים מחוץ לענפים

סקר של אנשים חכמים הציב את הבנקים זה בזה(תמונה: בלומברג באמצעות Getty Images)



חקירה בנקאית חשפה את המקומות הטובים והגרועים ביותר לאחסון המזומנים שלכם בבריטניה - כאשר אלפי לקוחות דירגו כמה משמות הרחובות הגדולים בבריטניה לשביעות רצון, שירות ואפילו בנקאות מקוונת.



זו השנה השלישית ברציפות, First Direct מבוסס לידס - שאינו מופיע ברחוב הראשי - הוכתר כטוב שבשאר - וזכה בחמישה פרסים בסך הכל כולל הבנק הבריטי הטוב ביותר עם דירוג שביעות רצון לקוחות של 95%.



פרסי הבנק הבריטי, הניתנים על ידי פלטפורמת הצרכנים אנשי כסף חכמים שאל יותר מ -6,500 לקוחות כדי לחשוף את החברות שהבריטים מבנקים עליהן - ואלו שהן נמנעות מהן, החל ממשכנתאות וכלה בהלוואות ואפילו חסכונות.

מלבד היותו 'ספק החשבון השוטף הטוב ביותר' עבור החשבון הראשון הפופולרי שלו, First Direct גם בראש הרשימה 'שירות הלקוחות הטוב ביותר', 'התמורה הטובה ביותר לכסף' וה'בנק המומלץ ביותר ', מה שמרמז על כך שלקוחותיה הם חלק מ המאושרים ביותר בשוק.

HSBC

בהסכם, חברת האם של First Direct, HSBC, נבחרה לאחד הבנקים הפחות נוחים (תמונה: Getty)



עם זאת, אלה לא חדשות טובות עבור חברת האם שלה - עם HSBC, והמיזם המשותף שלה עם M&S, בנק M&S - תופס את שני המקומות התחתונים בסקר בבריטניה.

דובר בנק M&S אמר: 'אנו שמים את לקוחותינו במרכז כל מה שאנו עושים ואנשי & Money Money Smart & apos; הדירוג סותר את כל התובנה שלנו; אנו עורכים מדי חודש צד שלישי צד שלישי בנושא שביעות רצון הלקוחות-שעומדת כיום על למעלה מ -90% בכל הטלפונים, הסניפים והערוצים המקוונים שלנו. '



החברה מסרה בסקר הצטיינות חוויית הלקוחות האחרונה של Nunwood (2016), בנק M&S דורג במקום הרביעי בחוויית הלקוח מתוך מותגי הבנקאות הקמעונאית ו -16 מתוך כל מותגי הצריכה.

למה ביטוח הרכב עלה

בסך הכל, שביעות הרצון של הלקוחות ברחבי הבנקאות ירדה מ -82% ל -80% בשנה האחרונה.

מאות סגירת סניפים - עם HSBC סוגר את דלתותיו הכי מהר - יכול להיות בחלקו אשם בחוסר שביעות רצון שכזה, יחד עם שיעורי חיסכון קשים שמגבים את הלקוחות יותר ויותר לפינה בתשלום גרוע.

הפטרות

עלה מדרגה: חברת בניין ארצית דירגה בצורה יוצאת דופן עבור משכנתאות

מייסד Smart Money People אמר מייק פוטיס: 'בעוד שחלק מהלקוחות ממשיכים לראות את כל הבנקים קצת משעממים ואפורים למדי, ברור שחוויית הלקוח אכן משתנה באופן משמעותי, אך שוב, אף אחד לא מתקרב להפיל הראשון.

לאחר כמה שנים סוערות, בנק הקואופ, שהועמד למכירה השבוע, מגיע למקום החמישי בסך הכל, מה שמדגים כי לקוחותיו עדיין מעריכים את שירות הלקוחות והמוצרים המוצעים על ידי הבנק האתי המעוצב בעצמו.

וירג 'ין כסף נכנסה לשולחן הליגה במקום השלישי עם ספק כרטיס האשראי הטוב ביותר, וחברת בניין ארצית במקום השני, הכתירו את ספק המשכנתאות הטוב ביותר במדינה.

הגרוע מכל היה בנק טסקו שירד השנה שמונה נקודות, למקום האחד עשר בסך הכל.

היכן הלקוחות המאושרים ביותר בבריטניה?

הבנקים הטובים ביותר לשביעות רצון הלקוחות

מקור: אנשי כסף חכם

  1. ישיר ראשון, 95%

  2. בפריסה ארצית, 88.8%

  3. הבתולה כסף, 88.2%

  4. הליפקס, 84.6%

    שתל תחת של קים קרדשיאן
  5. בנק הקואופ-אפ, 84%

  6. TSB, 82.6%

  7. NatWest, 82.2%

  8. סנטנדר, 81.6%

  9. ברקליס, 80.6%

  10. בנק לוידס, 77.8%

  11. בנק טסקו, 77.8%

  12. RBS, 76.6%

    קונור מקגרגור להילחם בזמן בריטניה
  13. HSBC, 71.2%

  14. בנק M&S, 70.6%

מייק פוטיס הוסיף: 'הלקוחות אמרו לנו שבנקים מאתגרים הם לא תמיד מה שהם מפוצצים, ולראות את בנק M&S נכנס לשולחן הליגה שלנו במקום האחרון הוא סימן שיותר תחרות לא תמיד שווה יותר תוצאות הלקוח.

'עם זאת, אנו מצפים לראות מה מביאה השנה הקרובה, כאשר עומס של בנקים חדשים כמו בנק אטום, בנק סטרלינג ובסיוויליזבנק מתחילים להתחרות באמת על תשומת הלב שלנו'.

טעינת הסקרים

על איזה בנק היית ממליץ לשביעות רצון הלקוחות?

500+ הצבעות כה רחוקות

ראשון ישירבפריסה ארציתכסף הבתולההליפקסבנק הקו-אופTSBNatwestסנטנדרברקליסבנק לוידסבנק טסקוRBSHSBCבנק M&Sאַחֵר

ג'ו גורדון, ראש הדירקטור הראשון, אמר: 'בבסיסו של הישיר הראשון עומדת האמונה שאנשים חשובים יותר, כך שנבחר לבנק הבריטי הטוב ביותר בשנה השלישית ברציפות אומר לנו מאוד.

'אנחנו יודעים שאם אנחנו רוצים לעזור ללקוחות לחיות את חייהם כפי שהם רוצים לחיות אותם, עלינו להמשיך ולהתפתח'.

ביל פרסי, מנהל חווית הלקוח ב- Virgin Money, אמר: 'מתן שירות מעולה ללקוחותינו הוא לב הגישה של וירג'ין מאני לבנקאות, ואנו שמחים לקבל את ההכרה הזו על הצעדים שאנו עושים, במיוחד כשהצביעו על כך כי על ידי הלקוחות עצמם '.

מה לגבי משכנתאות, בנקאות מקוונת והלוואות?

בנק Natwest

מהפכה דיגיטלית: Natwest זכתה לשבחים על מתקני הבנקאות המקוונים שלה (תמונה: ערב עיתון)

כחלק מתהליך ההצבעה, כ -84% מהלקוחות אמרו כי הם מעדיפים כעת בנקאות מקוונת או באמצעות אפליקציה לנייד, אך פונקציונליות ירודה מתגלה כמקור משמעותי לתסכול.

Natwest הוכתרה כטובה ביותר לבנקאות מקוונת, הודות לאפליקציה הרב -תפקודית שלה, ואילו אפליקציית מימון אישי מקוונת - לוח מחוונים של כסף -המשמש כעוזר כסף אישי בדרכים, הוכתר כיישום הטוב ביותר.

First Direct זכתה גם בבנק הבריטי הטוב ביותר, בבנק המומלץ ביותר, בשירות לקוחות הטוב ביותר, בתמורה הטובה ביותר לכסף ובספק החשבון השוטף הטוב ביותר.

וירג 'ין כסף זכתה בעולה החדשה ובספקית כרטיסי האשראי הטובה ביותר, בעוד שזופה יצאה למקום הטוב ביותר כספקית האוצר האלטרנטיבית הטובה ביותר.

עבור עסקים, ברקליס נבחר כמקום הטוב ביותר לניהול כספיך, ובעלי בתים מתחילים, ארצית היא הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוחות בין אם אתה קונה או מעביר מחדש.

קרא עוד

איך להרוויח יותר מהכסף שלך
הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עם כסף הכסף שלך לא בטוח בבנק הסיכונים וההטבות של בנקים לאפליקציות עמית לעמית הסביר

ראה גם: