החלופות הטובות ביותר של נטפליקס והדרכים החינמיות לצפייה בתוכניות הטלוויזיה האהובות עליכם בבריטניה

נטפליקס

ההורוסקופ שלך למחר

נטפליקס

יש חיים אחרי נטפליקס(תמונה: Getty)



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



שירותי סטרימינג הפכו חשובים יותר ויותר לאופן שבו אנו הבריטים צורכים את תוכן הטלוויזיה שלנו - אחרי הכל, העולם צועד.



הפופולרי מכולם הוא נטפליקס, שיש לה למעלה מ -10 מיליון מנויים בבריטניה.

בשנה שעברה חברת הזרמת הטלוויזיה העלתה את מחיר החבילה הסטנדרטית שלה ל -8.99 ליש'ט לחודש, וחבילת הפרימיום שלה ל -12 ליש'ט.

שינוי שם gino d acampo

אז אם אתם מחפשים לקנות עסקה זולה יותר יש הרבה פלטפורמות ושירותים חלופיים אחרים, כמו iPlayer ו- אמזון פריים .



רוב שירותי הסטרימינג שם מציעים דרכים לצפות בהשוואה לנטפליקס, חלקן בחינם וחלקן בתשלום.

ערכנו רשימה שימושית של השירותים הטובים ביותר, החל מ- BBC iPlayer ועד דיסני + ו סקיי גו לְהַלָן.



התשלום הטוב ביותר עבור חלופות נטפליקס

(תמונה: Getty)

  1. אמזון פריים ווידאו : 79 ליש'ט בשנה או 7.99 לחודש. חבילת Full Prime כוללת גם משלוח של שעה/יום חינם על פריטי אמזון, גישה לאלפי ספרים אלקטרוניים, סרטים, תוכניות טלוויזיה (כולל טופ גיר) ושירים על אף ספריית המדיה הנרחבת של אמזון. עיין בשאלות הנפוצות שלנו על אמזון פריים למידע נוסף.

    כתובת הדוא"ל של ריצ'רד סקדאמור
  2. עכשיו טלוויזיה : כרטיסים מתחילים מ- 3.99 ליש'ט לחודש או שאתה יכול להשקיע בקופסה חד פעמית בסביבות 20 ליש'ט. הקופסה תהפוך את הטלוויזיה שלך למכשיר חכם באמצעות תוסף ה- USB שלה. לאחר מכן משתמשים יכולים לרכוש כרטיסי סקיי פאס 24 שעות ו -30 יום אד-הוק למשחקי כדורגל, סרטים ובידור ללא תשלום.

  3. YouTube Premium : 11.99 ליש'ט לחודש. YouTube Premium נותן לך גישה לתוכניות טלוויזיה, סדרות, סרטים ומוזיקה ללא מודעות וניתן לגשת גם לא מקוון ממספר פלטפורמות. זה גם חוזה חינם ואתה יכול לצפות ללא כל התחייבויות וללא מגבלות זמן.

  4. טלוויזיה סקיי : שמיים חבילת הטלוויזיה המקורית מתחילה ב -25 ליש'ט לחודש - והעסקה כוללת את ה- Sky Q החדש שלה, מארז הדור הבא. החבילה כוללת שידורי טלוויזיה, סקיי+ וסקיי גו, כמו גם החשודים הרגילים סקיי אטלנטיק, itv Encore ואפילו נטפליקס. למידע נוסף על החבילה המקורית של Sky TV פה.

  5. דיסני + : 5.99 ליש'ט לחודש או 59 ליש'ט בשנה. כולל גישה לקטלוג הענק האחורי של דיסני של סרטים, סדרות וערכות קופסאות, כמו גם תוכן מפיקסאר, מלחמת הכוכבים, מארוול ונשיונל ג'יאוגרפיק.

החלופות הטובות ביותר בחינם של נטפליקס

  1. Vimeo : לא סביר שתמצא משהו ששמעת עליו אי פעם ב- Vimeo, אבל כדאי לצלול אליו לסרטים אינדי ועצמאים כמו Thunder Road ו- סיכוי לחימה . בדוק את שלהם בחירות הצוות להשראה.

  2. יוטיוב : עם 800 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש, כאשר כ -72 שעות של תוכן מועלות בכל דקה, YouTube היא ללא ספק פלטפורמת שיתוף הווידאו הנפוצה ביותר באינטרנט. קנה לעצמך חשבון Google ותוכל לצפות (ולהעלות) תוכניות טלוויזיה ותוכן וידאו בפלטפורמה שלו בחינם.

  3. SkyGo : אם יש לך (או לאמא ואבא) חשבון סקיי, תוכל למעשה להיכנס לכל שולחן עבודה, נייד או טאבלט תוך כדי תנועה ולצפות או להתעדכן בתוכניות טלוויזיה (כלולות בתוכנית שלך) בחינם. אידיאלי לסטודנטים, כל מה שאתה צריך הוא החברות שלך פרטי התחברות כדי לצפות .

    88 מספר מלאך אהבה
  4. iPlayer : ל- BBC iPlayer יש ענק ספריית סרטים זמין בהישג יד באינטרנט. זה נהדר גם עבור סרטים דוקומנטריים. ספריית הווידיאו של השירות מכסה כמעט כל ז'אנר - כולל שרלוק והריגת איב. עם זאת, תצטרך רישיון טלוויזיה כדי לצפות בו.

  5. נגן ITV ו כל 4 : כדי לקבל גישה לשירותים אלה, תזדקק לפרטי הכניסה, אך שוב, הם אינם יכולים לצפות. שניהם כוללים רשימה ארוכה של סרטים, סרטים דוקומנטריים, דרמות ותוכניות ריאליטי כמו דרי בנות ואי לאב.

קרא עוד

נטפליקס
בחירה שלא ניתנה לך בבנדרסנאץ ' קודים סודיים של נטפליקס ליום האהבה דוא'ל Netflix SCAM מסתובב נטפליקס מעלה את מחירי המנויים

כמה עולה נטפליקס?

  • & apos; בסיסי & apos; חֲבֵרוּת: £ 5.99 לחודש: מסך אחד בכל פעם; כולל סטרימינג בהגדרה סטנדרטית (SD) בלבד.

  • סטנדרטי & apos; חֲבֵרוּת: 8.99 ליש'ט לחודש. הזרמה לשני מסכים בו זמנית; כולל הזרמת HD.

  • & apos; פרימיום & apos; חֲבֵרוּת: 11.99 ליש'ט לחודש. הזרמה לארבעה מסכים בו זמנית; כולל הזרמה ברזולוציית 4K.

ראה גם: