פארקי השעשועים הטובים ביותר בבריטניה לפעוטות וילדים קטנים

חדשות נסיעות

ההורוסקופ שלך למחר

פארקי שעשועים אידיאליים לבילוי משפחתי מלא כיף, אך לפעמים הם אינם אידיאליים אם יש לכם ילדים צעירים שאינם גדולים מספיק לנסיעות.



ואז יש רכבות ההרים המרגשות שעשויות להיות להיט בקרב בני נוער וילדים גדולים יותר, אבל קצת מפחידים מדי לילדים קטנים יותר - וגם אם הם אמיצים מספיק, אם הם לא גבוהים מספיק הם אולי לא יזכו לנסות את הנסיעה בכל מקרה .



החדשות הטובות הן שפארקי שעשועים שמו לב והתאקלמו כך שיתאימו לפעוטות ולילדים קטנים, תוך הוספת תכונות חדשות שיהפכו את הפארקים לקצת יותר ידידותיים לתינוקות.



אנו מדברים על אזורים ייעודיים, טרמפים קטנים לילדים, ואזורי משחק רכים בהם הם יכולים להעביר את הזמן בזמן שילדים גדולים יותר עומדים בתור לרכיבות המפחידות.

אנו נסתכל על פארקי השעשועים הטובים ביותר בבריטניה לפעוטות וילדים קטנים בהמשך ...

1. פארק פאולטונס , המפשייר

עולם פפה חזיר



שלוש מילים קסומות להורים: Peppa Pig World.

בפאולטונס פארק יש ארץ שלמה המוקדשת לדמות הילדים האהובים, הכוללת שבע טיולים בנושאים הכוללים טיול בלונים גדול של פפה, טיסת מסוקים של מיס ארנב וטיול הרפתקאות דינוזאורים של ג'ורג '.



שלא לדבר על כך שבשנה שעברה נוספו שתי טרמפים חדשים - עיינו בסקירה שלנו כאן.

כמובן, יש גם הרבה הזדמנויות לפגוש ולברך כך שהקטנים יכולים לבלות עם הדמויות האהובות עליהם - ויש אפילו חנות צעצועים באתר אם תרצו לפנק אותם במזכרת נוספת מהיום.

עולם פפה חזירים כלול בדמי הכניסה לפארק השעשועים, ושאר הפארק מותאם גם לילדים צעירים יותר, כך שיש הרבה מה לראות ולעשות, מהדינוזאורים השואגים בממלכה האבודה ועד לרכבות הרים ידידותיות לילדים.

כמה? ילדים מתחת למטר 1 יוצאים חינם. הזמינו באינטרנט כדי לקבל כרטיסים זולים יותר - המחירים האישיים מתחילים מ- 30.50 ליש'ט.

2. אתר הנופש לגולנד ווינדזור , ברקשייר

(תמונה: אתר הנופש לגולנד ווינדזור)

לגולנד, המותאמת לילדים מתחת לגיל 12, מציעה יום משפחתי רגוע עם הרבה הרפתקאות לכל המשפחה.

התחפש לעצמך שאתה ענק כשאתה משוטט בין המיני-לנדס, חייה מחדש את הסיפורים האהובים עליך בברוק האגדות, או עבור האמיצים, ישנן גם רכבות הרים וטיולים בנושאי דרקון!

סקס ודמויות העיר

למשהו מיוחד במיוחד, תוכלו לבחור גם ללינת לילה בנושא מלון אתר הנופש לגולנד אוֹ מלון קאסל שם יש הרבה תוספות כולל בידור חי, חדרי נושא והטבות כולל כניסה מוקדמת לפארק.

לאמהות ואבות עם תינוקות, יש מרכז ייעודי לתינוקות, בו תוכלו להאכיל/לשתות או להחליף חיתולים, או לקנות מזון לתינוקות. מסעדות מציעות גם מתקנים שיסייעו בחימום מזון לתינוקות.

לגולנד לא תמיד זולה - אבל יש הרבה מבצעים והנחות שיכולים להפוך אותה למציאה.

כמה? כרטיסים מתחילים מ- 29 ליש'ט בהזמנה מראש, החל מ -47 ליש'ט במחיר שער.

3. אתר הנופש אלטון טאוורס , סטאפורדשייר

אם הילדים שלך מודבקים על המסך בכל פעם שכל תוכנית CBeebies מופיעה בטלוויזיה, אז אתה רוצה ללכת לאתר אלטון טאוורס.

בפארק השעשועים יש אתר CBeebies Land ייעודי - הכולל מלון בנושא אם אתם שוקלים הפסקת לילה.

יש 14 טיולים ואטרקציות, כולם מותאמים לקטנטנים; צא לנסוע עם הדוור פט, צפה בהופעה במלון פורצ'סטר, צא לשייט קסום בגן הלילה בגן הלילה - ומחפשי הריגושים הנובעים בטוח יאהבו את הנסיעה Go Vroomster.

בינתיים להורים ישנם חדרי האכלה פרטיים ופארקי באגי ברחבי CBeebies Land, בעוד שהמסעדות מציעות כיסאות גבוהים ומתקני חימום לבקבוקים.

זוהי פשרה אידיאלית אם יש לך ילדים קטנים ובני נוער, כיוון שיש משהו שיתאים לכולם.

כמה? ילדים מתחת לגיל 3 יוצאים לחופשי. הזמן באינטרנט כדי לקבל הנחות - כרטיסים בודדים החל מ- 33 ליש'ט (מחיר שער 56 פאונד).

ארבעה. פארקי השעשועים של גוליבר

פארקי השעשועים של גוליבר מיועדים במיוחד למשפחות, כך שכל הטיולים והאטרקציות מותאמים לילדים קטנים יותר. (למעשה, קבוצות של מבוגרים או רווקים ללא ילדים מלווים אסורים בפארק).

לבחור מ העולם של וורינגטון של גוליבר , אמבט מאטלוק של גוליבר אוֹ לנד של גוליבר מילטון קיינס .

יש רכבות הרים, טיולי מים, אזורי התזה, אדי עץ - כל מה שילדים גדולים יותר נהנים בפארקי שעשועים אחרים, רק שהפעם הם הקטנים שזוכים ליהנות מכל הכיף.

פעוטות עדיין צעירים מדי לרכיבה? יש הרבה אזורי משחק הן בפנים והן בחוץ שהם גם יכולים ליהנות מהם. אה, ולחובבי בעלי חיים יש א פארק הדינוזאורים והחווה במילטון קיינס להשלים עם גני חיות וממלכה אבודה.

ראוי לציין שלמרות שאינך יכול לשכור עגלות ילדים, בפארק אכן יש & funbuggies & apos; זמינים, כלומר מכוניות קטנות בהן תוכלו לדחוף את ילדכם.

כמה? ילדים מתחת לגובה 90 ס'מ יוצאים חינם. כרטיסים במחיר שער החל מ -19.95 ליש'ט, אך ניתן לקבל הנחות באינטרנט.

5. דרייטון מנור, סטאפורדשייר

מניית דרייטון תומאס לנד

(תמונה: Drayton Manor)

בית לאירופה היחידה של תומאס הטנק, משטח הטנק, לדרייטון מנור יש שפע של טרמפים, אטרקציות והזדמנות לפגוש את כל הדמויות האהובות עליך כולל תומאס עצמו!

טוס גבוה על טיול ג'יימס והבלון האדום, דוברה של תומאס וחברים, או אפילו בית הספר לנהיגה של טרנס, שבו צעירים יכולים לנהוג בטרקטור משלהם.

רוקסי תוציא אותי

באשר למתקנים, ישנם מתקני החלפת תינוקות בכל בלוקי השירותים, כמו גם אזורי האכלה לתינוקות בטומאס לנד הכוללים תא פרטי לאמהות מניקות.

הפארק מציע גם חבילות Stay and Play הכולל לינה, ארוחת בוקר וכרטיסי פארק.

כמה? בהזמנה מראש באינטרנט, ילדים מתחת לגיל שנתיים יוצאים חינם, ילדים בני 2-3 משלמים 5 ליש'ט, ילדים עד גיל 12 משלמים 10 ליש'ט. כרטיסים למבוגרים החל מ- 18 פאונד. מחירי השער מתחילים מ -20 ליש'ט לילדים, 30 ליש'ט למבוגרים.

6. חוף התענוג של בלקפול

(תמונה: בירמינגהם פוסט ודואר)

בלאקפול פלז'ר ביץ 'מתהדרת ברכבות הרים מרגשות ברצינות, מהאייקון הגדול ועד אייקון שייפתח בקרוב.

עם זאת, עבור ילדים קטנים ופעוטות, זהו ארץ ניקלודיאון שבה תרצו להגיע. הכירו את צ'ייס ומרשל מסדרת PAW, הצטרפו למכנסי בובספוג ופטריק, או גלו ארצות חדשות עם דורה החוקר.

ילדים מתחת לגיל שנתיים יקבלו כרטיס Pleasure Beach Pass בחינם כדי להיכנס לפארק, הכולל אטרקציות כגון מבוך הפאזל הסיני, Pleasure Beach Express וגן הלמידה של בראדלי ובלה.

כמה? צמידים מ -19.50 ליש'ט כל אחד, כולל כניסה לאתר ניקלודיאון, בהזמנה מקוונת. מחירי השער מתחילים מ- 39 פאונד.

    ראה גם: