הקופצים הטובים ביותר בנושא חג המולד, כולל Fallout, Skyrim ופוקימון

מגשרים לחג המולד

ההורוסקופ שלך למחר

קופצים למשחקי חג המולד

הוסף קצת זוהר משחקים לארון הבגדים החגיגי שלך



הלילות ארוכים וקרים, אבל החורף הוא גן עדן של גיימרים משתי סיבות: זה כאשר יוצאים כמה מהכותרות הטובות ביותר, ומזג האוויר הקריר הוא התירוץ המושלם להישאר בו וליהנות ממרתון ממושך המועדף עליכם משחקים.



אם אתה רוצה להישאר חם ולהציג את אישורי הגיימר שלך בו זמנית, או שאתה פשוט רוצה להרשים את יקיריך בכך שאתה המתלבש הכי טוב ליד השולחן ב -25 בדצמבר, עיין במבחר שלנו מבין כמה ממשחקי הווידאו הטובים ביותר- קופצי חג המולד בנושא.



מהזכייניות האחרונות ועד נסיונות רטרו, יש לנו מבחר של סוודרים פאנקי שמתאימים לכולם.

הילה - 32.99 ליש'ט, ג'יקקור

מגשר חג המולד הילה

החלף מזחלת לבאנשי (תמונה: Merchoid)

היצירה הנועזת הזו היא טוויסט חג מולד על דבריו של המאסטר צ'יף מסוף Halo 3. אם סוחר המוות המשוריין והסטואי לנצח ימלא את סנטה בערב חג המולד עלול להפחיד את הקטנים כשהוא משתחל בארובה.



Skyrim - 34.99 ליש'ט, בולדוג צהוב

מתנה נהדרת לפסטיבל החיים החדשים, בדיוק בזמן לכוכב הערב ה -25! (תמונה: Numskull)

ארץ הסלעים של Skyrim צוננת לשמצה, ולמרות שפיסות הציוד השונות שאתה מרים עשויות להוריד את הקצה ממכה של גרזן או מפיצה קסומה של קוסם, הם לא נראים נעימים במיוחד. מספר זה, לעומת זאת, נראה מתאים יותר להדחת טיוטות כשאתה גואל על צפון תמריאל.



סינדיקט Assassin's Creed - 19.99 ליש'ט, בולדוג צהוב

להב מוסתר אינו כלול (תמונה: בולדוג צהוב)

שלב את אהבתך לדגלים, ציוני דרך לאומיים ופארקור רצחני בקופץ הפטריוטי הזה. בנוסף זה כנראה הקרוב ביותר אליך לראות שלג מעל לונדון.

קרא עוד

מגשרים לחג המולד
מתי יום הקופץ לחג המולד? הקופצים הטובים ביותר לחג המולד מגשרים לחג המולד לחובבי טלוויזיה וסרטים מגשרות חג המולד הנשים הטובות ביותר

פלייסטיישן - 29.99 ליש'ט, Merchoid

עיצוב ה- d-pad העדין הוא מגע מסודר (תמונה: Merchoid)

הציגו את ייחוס הגיימינג שלכם בגאווה בערכה הנעימה הזו. זה נהדר גם כדי לגרום לעמיתים שלך להרגיש מבוגרים, בהתחשב בעובדה שעברו 22 שנים מאז שפורסם לראשונה הפלייסטיישן המקורי.

פאק מן - 34.99 ליש'ט, ערבול כמהין

השדים המטופשים האלה לומדים ביולה (תמונה: כמהין ערבול)

המגשר הזה מראה את הגיבור העגול שלנו כובע סנטה כשהוא הופך את השולחנות על רודפיו המתים, ככל הנראה הודות לכדורי הכוח הפזורים על בית החזה שלך. באמת רכבת הרים רגשית לחובבי הפרי המטריד רוחות.

סופר מריו - £ 34.99, Merchoid

הולך טוב עם זוג מכנסי בטן (תמונה: Merchoid)

אפרסקים geldof נישואים ראשונים

האינסטלטור האהוב של נינטנדו בטוח אוהב מטבעות צפים. האם הם עשויים בחשאי משוקולד? האם זה פרשנות חברתית עדינה על צרכנות חג המולד? אתה תחליט.

סוניק הקיפוד - 29.99 ליש'ט, ערבול כמהין

אני תוהה מה השורה האהובה עליו ב -12 ימי חג המולד & apos; הוא? (תמונה: כמהין ערבול)

'... אבל אל תגזימו עם זה בביצה השנה, בסדר?' נראה שהאצבע המנדנדת של סוניק אומרת.

עטרי - 34.99 ליש'ט, ערבול כמהין

רק אל תזכיר את ET (תמונה: כמהין ערבול)

טיפה עדין יותר מההצעות האחרות ברשימה, המחווה הזו לאטרי היא פשוטה וקלאסית. התלבושת המושלמת לניפוח פררו רוצ'רס השכנים קיבלו את אמא שלך לחג המולד.

Fallout - £ 36.99, Merchoid

המלחמה לעולם לא תשתנה, אבל לפחות אתה נראה חגיגי (תמונה: Merchoid)

להישאר אופטימי בתקופות של מתח היא מיומנות חיים חשובה, בין אם אתה מחכה לאפוקליפסה גרעינית בבונקר תת קרקעי או מתמודד עם דוד מגוחך שמתעקש לקבל את החזיר האחרון בשמיכה.

סטריט פייטר 2 - £ 24.99, בולדוג צהוב

קופץ חג המולד של סטריט פייטר

מחכה לספאם על כפתור האגרוף הזה (תמונה: Numskull)

ישנם כמה מגשרים שונים של Street Fighter 2: Sagat vs Chun Li, Guile vs Cammy והתאמה הקלאסית של Ryu vs Ken. עם זאת, אני מעריץ גדול של הזוגיות הזו, מכיוון שבלנקה לא באמת זוכה להכרה מספקת.

למי ששרד מהתרסקות מטוס רק כדי לבלות את ילדותו לבד ביער הגשם של האמזונס (ולהתקרב באי נוחות לכמה צלופחים חשמליים), הוא עשה די טוב לעצמו. בנוסף אני אוהב איך ביסון מכוון לאגרוף נכון בזמן שבלנקה נראה כאילו הוא מציע חיבוק מפייס. זה לוכד את רוח העונה.

פוקימון - £ 34.99, Merchoid

יותר כמו פוקימון שלג, נכון? חבר'ה? (תמונה: Merchoid)

פוקימון גו באמת הביא את הזיכיון למיינסטרים. אני מהמר שברגע זה, הנאן שלך מנסה בזעם להכפיף קופינג ערמומי במהלך הפוגה בבינגו. מי יכול להאשים אותה? היצורים מקסימים בהחלט, כאשר פיקאצ'ו קלט בקלות את כתר החמוד.

אומנם העיצוב על המגשר הזה גורם למכרסם בעל לחיים ורודות להיראות בגובה של תשעה מטרים (בדוק את עצי חג המולד משני הצדדים), אך זו רק בעיה באמת אם אתה מוטרד מהמחשבה על חיות בגודל סככה בעלות העוצמה. לירות חשמל מגופם.

אגדת זלדה - 39.99 ליש'ט, מרצ'ויד

'מסוכן ללכת לבד. תלבש את זה.' (תמונה: Merchoid)

לינק הזקן המסכן, רץ בלי סוף לחלץ את הנסיכה זלדה/להציל את הוירול. זה כמו יום Groundhog עם חרבות. סיוט קיומי, המיוצג בציור.

קרא עוד

המשחקים האחרונים
סקירת Nintendo Switch משחקי הכס פוגשים את Mass Effect תמונות של Micro Machines World Series האם סוניק מאניה יכול להיות חזרה לצורה?

קרא עוד

חג המולד 2018
השירים הטובים ביותר בדיחות מובילות הסרטים הטובים ביותר עקוב אחר סנטה על פני השמיים

ראה גם: