הויטמינים הממותגים שגובים 15 פעמים יותר מהמקבילה שלהם בסופרמרקט

חיסכון ובנקים

ההורוסקופ שלך למחר

כדורי ויטמין שונים מונחים על משטח לבן

ההערכה היא ש -10 מיליון מאיתנו לוקחים ויטמינים, אבל האם הם באמת שווים את הכסף שהרווחת קשה?



מכיוון ששווי השוק של הוויטמינים והמינרלים בבריטניה גדל ב -2.5% בשנה שעברה, הצרכן כביכול חסר ויטמינים עלול לסבול יותר מאשר רק לרחרח ינואר.



לפי mySupermarket נתונים, מותגי ויטמינים ידועים מוכרים תוספי מזון כמעט פי חמישה עשר מאשר מוצרי המותג שלהם, ומשאירים חולים גרועים מכיסם.



פער המחירים מתרחש במגוון של תרופות נגד שפעת, כאשר מולטי ויטמינים לעיסה של Centrum Fruity עולים 5.61 ליש'ט יותר מהמותג של טסקו עצמו.

וויליאם וקייט נפרדו

עלות מותג משל מול מולטי ויטמינים ממותגים

מקור: mySupermarket - התקבל בינואר 2017



אז אתה שווה את זה?

עם 370 מיליון ליש'ט שנמסרו בקופות תמורת ויטמינים בשנת 2016, על פי נתוני האיגוד הקנייני של בריטניה הגדולה , נראה שצרכנים רבים בבריטניה ממשיכים להוציא הרבה על תוספי מזון.



צופה בגמר ליגת האלופות

אך ייתכן שהוויטמינים היעילים ביותר אינם היקרים ביותר. אתר השוואת תוספים, Supplementscompared.com סבור שמותגים משלהם התעדכנו ומציעים לעתים קרובות רמות גבוהות של חומרים פעילים בפחות כסף.

במקרים מסוימים, תוספי השוואה אפילו מציעים כי מוצרי מותג משל עצמם, כגון Boots Complete A-Z עם Probiotic, מכילים יותר ויטמינים נותנים בריאות מאשר המקבילה המותג שלהם.

הונאת ויטמין C?

שעון מותג: כמה ויטמינים של מותג משלך עשויים לתת לך יותר בשביל הכסף שלך

למרות זאת של הממשלה סקר תזונה ותזונה לאומי קובע כי מספר האנשים החסר בוויטמין C הוא מינימלי, הולנד ובארט , אחת מקמעונאי התוספים המובילים בבריטניה, חלה עלייה במכירות ויטמין C בחורף הקרוב.

הם מדווחים כי: במהלך 12 השבועות האחרונים, הולנד ובארט ראתה עלייה של 45% בחנות ו -33% מכירות מקוונות של ויטמין C, דבר המצביע על כך שאנשים נוטלים את התוסף כדי לסייע במניעה וריפוי הצטננות.

אבל אם סקרים ממשלתיים מצביעים על כך שאיננו זקוקים ליותר ויטמין C, מדוע 10 מיליון מאיתנו ממשיכים להעלות את הכדורים?

השוואה: מותג משלו לעומת ויטמין C מבעבע ממותג (1000 מ'ג)

מקור: mySupermarket - התקבל בינואר 2017

הוא חשב כי נוגד החמצון העוצמתי יכול להגביר את המערכת החיסונית כדי לסייע בהדברת הנגיף הקור אם הוא נלקח בשלבים מוקדמים, ומרווחים קבועים, של הצטננות, אך כמה מדענים עדיין לא השתכנעו.

לפי דו'ח צרכנים אחד נטילת הכדור לוויטמין C מבעבע של 1000 מ'ג (90 מ'ג ויטמין C ביום אם אתה גבר ו -75 מ'ג אם את אישה) עלולה להיות יעילה לחלוטין במניעת התסמינים דמויי שפעת אם נלקחים בכדור. או בצורת אבקה, במקום לצרוך את הויטמין בתזונה שלך.

השפעות מזיקות אחרות של מינון יתר של ויטמין C כוללות מניעה של ספיגת ברזל, מחלות ושלשולים.

ארטם צ'יגווינצב וקארה טוינטון 2014
טעינת הסקרים

האם אתה לוקח ויטמין C כאשר אתה מרגיש חולה?

0+ הצבעות כה רחוקות

כןאל

ההתעטשות האחרונה

לינוס פאולינג, אחד הדוגלים המדעיים הראשונים של תוספי ויטמין C שעזרו להדוף צינון, בוודאי לא יסכים. כשהשיעול החורפי נכנס והדחף לזרוק כדור ויטמין C משתלט, אולי נסה השנה מוצר מותג משלך.

קרא עוד

גוזרים את חשבון הסופרמרקט
תוכניות הנאמנות הטובות ביותר להירשם אליהן 17 מאכלים שלא ידעתם שאתם יכולים להקפיא איך אני מאכיל את המשפחה שלי תמורת 5 פאונד לארוחה עסקאות סופרמרקט

ראה גם: