מומחית ברית היכרויות מגיעה לבנות בריטניה עם עודף משקל וזכאיות הטוענות שכל הגברים צריכים לבחור נשים מזרח אירופאיות

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

ריצ'רד מקיימברידג 'נחשב לאחד האמנים המובילים במדינה(תמונה: חדשות כלב מדיה)



מומחה בריטי לדייטים הביא ביקורת חריפה על נשים אנגליות - והמליץ ​​בחום לבנות לצאת עם בנות מזרח אירופה במקום.



ריצ'רד לה רוינה, מקיימברידג ', מחשיב את עצמו כאחד מאמני האיסוף המובילים בארץ ופרסם שני ספרים רבי מכר בנושא פיתוי.



ריצ'רד, בן 37, מספר כי נשים בריטיות קיבלו זכויות ועודף משקל. הוא מייעץ בתקיפות ללקוחותיו האנגלים להימנע מנשים מגדלות הבית וללכת על בנות מזרח אירופה - שהן יותר נשיות, טובות ויפות יותר לדעתו.

wilder vs ortiz 2 זמן בריטניה

למעשה, לאחר שהבין שנשים בריטיות אינן 'חומר נישואין', עבר ריצ'רד למוסקבה שברוסיה בשנת 2011 במטרה היחידה למצוא בחורה להתיישב איתה. הוא יצא עם 200 'רוסיות טובות ויפות' לפני שפגש את אשתו קטיה בפברואר 2015.

ריצ'רד, שהתחתן עם קטיה, 26, בדצמבר אשתקד, אומר: 'לדעתי המקצועית והאישית, הייתי ממליץ ללקוחותיי הגברים לא לצאת עם נשים בריטיות. אם אתה מחפש אישה יפה, אינטליגנטית ובעלת נימוסים טובים, אז לך על בחורה מזרח אירופאית.



ריצ'רד עם חברה לשעבר רוסיה - שלדבריו היא יותר & נקבה & apos; מאשר בנות בריטניה (תמונה: חדשות כלב מדיה)

'ברור שאמא שלי אנגלית ולא כזאת - אבל באופן כללי, אני חושב שנשים בריטיות זכאיות, עודף משקל ופחות נשיות. הם רוצים בחור מצליח, נראה טוב ואביר למרות שאין להם הרבה מה להציע בתמורה.



אמרו את דעתכם על הסיפור הזה
הגיבו למטה

'והם רוצים שהגבר יהיה ג'נטלמן למרות שהם מסרבים למלא את התפקיד המסורתי של האישה במשק הבית ולדאוג למראה שלהם. נשים אנגליות פשוט חושבות שמגיע להן להיות עם גבר כזה.

'פגשתי כל כך הרבה בחורים בריטים מצליחים ונחמדים שנאבקים למצוא חברה בסצנת הדייטים בבריטניה - כי נשים אנגליות מחפשות יותר מדי. הם יותר מדי מבולבלים והם לא עושים נשים נעימות.

'בינתיים נשים מזרח אירופאיות מהממות, גבריות, בעלות הישגים ובעלי ערכים משפחתיים מסורתיים. הם הרבה יותר פשוטים, מעודנים ושולטים בעצמם - לא תראה אותם מקללים, משתכרים במועדון לילה או הולכים הביתה עם מישהו בדייט הראשון כמו רוב הבנות הבריטיות.

'וברור שגם מראה ויופי מהווים גורם עצום. בנות גבוהות ורזות הן הנורמה במדינות מזרח אירופה.

״אבל בשבילי, נשים ברוסיה הן החבילה כולה. אתה יכול ללכת לרוסיה ולמצוא בקלות אישה שנראית כמו דוגמנית על, בעלת תואר שני ויכולה לנגן בכינור במקביל.

״עברתי למוסקבה בשביל חיי האהבה וכדי למצוא אישה. זו הייתה המטרה מספר אחת שלי. יצאתי עם מאות בנות רוסיות יפות עד שפגשתי את קטיה.

'כשהייתי רווקה, שמרתי על סוד העובדה שנשים במזרח אירופה טובות מנשים בריטיות כי נהניתי מחברת כל כך הרבה בחורות נפלאות. אבל עכשיו אני נשוי, אני שמח להפיץ את המסר '.

לאחר שהבין שנשים בריטיות אינן חומר נישואין, ריצ'רד עבר למוסקבה שברוסיה (תמונה: חדשות כלב מדיה)

ריצ'רד אומר שברקזיט עלול להחמיר את חיי האהבה של הבריטים הבריטים - ומאמין שנשים אנגליות צריכות להשתנות כדי להיות יותר דומות למקביליה הרוסים.

ריצ'רד מסביר: 'אני תמיד מאוכזב כשקשה לחברותיי הרוסיות היפות להגיע לאנגליה בגלל אשרות וכן הלאה. עבור בחורים בריטים, יהיה זה מתנת אלוהים שיהיו יותר בנות מזרח אירופה בארצם.

'כמובן, אני חושב שנשים בריטיות צריכות להשתנות. הם יכלו ללמוד הרבה מבנות רוסיות כיצד להיות מושכת ויפה - לא רק במראה אלא גם בהתנהגות״.

לפני שהפך לאחד מאמני האיסוף המפורסמים של בריטניה, ריצ'רד לא הצליח עם המין השני-ולא נישק אישה עד גיל עשרים ואחת.

ריצ'רד, בן 37, עם אשתו הרוסית קטיה, בת 26, ביום חתונתם בדצמבר אשתקד (תמונה: חדשות כלב מדיה)

אבל באמצע שנות העשרים לחייו, ריצ'רד למד על פיתוי. עד מהרה לא התקשה לאסוף אלפי נשים והחל ללמד אחרים על טכניקות ההיכרויות שלו.

אולם ריצ'רד, שהתגורר באותה תקופה בלונדון, לא היה מרוצה מהקליבר של הבנות הבריטניות הבודדות.

ריצ'רד, שגובה יותר מ -500 דולר עבור שיחת סקייפ בת שעה עם לקוחותיו, אומר: 'עם הזמן הבנתי שאני לא ממש נהנה מהדייטים שלי עם נשים אנגליות.

'בשנות השלושים לחיי, רציתי להתחתן ולפגוש מישהו שרציתי להסתדר איתו. אבל לא מצאתי את הבחורה הנכונה בבריטניה ותהיתי אם אני צריך להוריד את הסטנדרטים כדי למצוא בן זוג ארוך טווח.

ריצ'רד יצא עם יותר מ-100-200 & quot; יפים & apos; נשים ברוסיה, לפני שפגשה את קטיה בבר (תמונה: חדשות כלב מדיה)

״אני יכול בקלות לצאת במרכז לונדון ביום שישי בערב, לנשק בחורה וכנראה שאחזור הביתה אחרי. אבל אף אחת מהנשים האלה לא הייתה חומר נישואין.

'למרות שהייתי בלונדון, קיבלתי הזדמנות לצאת עם בנות ממדינות שונות וגיליתי שהניסיונות הטובים ביותר שלי היו עם נשים רוסיות שהגיעו לאחרונה לבריטניה.'

עסקי הדייטינג של ריצ'רד ממשיכים לשגשג והוא החליט לצאת לטיולים בשנת 2009. בטיול שלו הבין שנשים מזרח אירופאיות - במיוחד בנות רוסיות - היו הגבוהות ביותר מהבנות שפגש.

אז בספטמבר 2011 החליט ריצ'רד לעבור לצמיתות למוסקבה במטרה אחת לפגוש את אשתו לעתיד.

(תמונה: חדשות כלב מדיה)

״העסק שלי היה טוב אז החלטתי לצאת לטיול ולהתמקד בחיים האישיים שלי. נסעתי לחמישים ותשע מדינות בסך הכל ובמסעי הבנתי שהבנות היפות ביותר נמצאות במזרח אירופה.

'נסעתי לאוקראינה, ליטא, לטיביה ואסטוניה בין שאר המדינות, אך כשהגעתי למוסקבה החלטתי שהבנות הרוסיות הן האהובות עלי ביותר מבחינת מראה ואופי. היו להם את התכונות המעולות האלה בשפע אז החלטתי לעבור לשם לצמיתות ולמצוא את האישה שאני רוצה לבלות איתה את חיי.

'כשהגעתי לרוסיה, נדהמתי מכמה שהנשים האלה מהממות וגדולות. אבל אמרתי לעצמי שאני לא הולך להתמסד עם הילדה הראשונה שפגשתי במוסקבה.

'אחרי שהייתי כל כך הרבה זמן בבריטניה, נתתי לעצמי זמן להסתגל לכמה נשים רוסיות היו יפות, במקום ליצור קשר מיידי לטווח ארוך.

.0

'רציתי לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי עתידי והייתי בטוח שרוסיה היא המקום הנכון לפגוש את אשתי'.

ריצ'רד יצא עם למעלה מ-100-200 נשים יפות ברוסיה, לפני שפגש את קטיה בבר במוסקבה בפברואר 2015. ריצ'רד הציע לקטיה בנובמבר 2015 והזוג התחתן בדצמבר 2016 במאוריציוס.

קטיה מובטלת בכוונה והזוג מקווה להביא ילדים לעולם בשנה הקרובה.

ריצ'רד אומר: 'יצאתי עם 100-200 נשים רוסיות מדהימות. פגשתי בחורות דרך חברים משותפים, במועדוני לילה, ברים, אוניברסיטאות מקומיות או סתם ברחוב.

(תמונה: חדשות כלב מדיה)

'היו כל כך הרבה נשים יפות לבחירה אז זה היה קל. עם זאת בנות רוסיות הרבה יותר מבוקרות ושמורות - הן לא משתכרות או מתנשקות בדייט הראשון ונהניתי מהאתגר.

״ ידעתי שקטיה היא זאת בתוך חודש לאחר שהכרתי אותה. היא הייתה אינטליגנטית מאוד והיינו פשוט ההתאמה המושלמת״.

ריצ'רד ראה תנועה בקרב גברים בריטים מצליחים שנוסעים למזרח אירופה, במיוחד רוסיה, כדי לפגוש את נשותיהם לעתיד.

לבטל את משפט אמזון פריים

הוא מסביר: 'נראה כי בשנים האחרונות יש תנועה כלפי נשים מזרח אירופאיות. יש עלייה של יזמים עשירים שאינם שבעי רצון מחיי האהבה שלהם בבריטניה ומבינים שהפתרון הוא לנסוע לרוסיה, שם פשוט יותר להם לפגוש את הנשים הטובות ביותר.

ריצ'רד ראה תנועה בקרב גברים בריטים מצליחים שנוסעים למזרח אירופה (תמונה: חדשות כלב מדיה)

״אבל אני מאמין שכל בחור בריטי שאוהב ערכים משפחתיים מסורתיים, יופי ונשיות, צריך ללכת על אישה מזרח אירופאית.

'למרות שאם בחור רוצה שאישה תשתה איתה בירה, צפה איתה בכדורגל ובאופן כללי תהיה אחד מהנערים איתו - אל תלך על בחורה רוסית. '

הטיפים המובילים של ריצ'רד לדייטים עם נשים ממזרח אירופה

  • למד כמה משפטים ברוסית או בשפת מזרח אירופה שבחרת. זה יאהב אותך מיד עם כל אישה שתפגוש.
  • סע לרוסיה או למזרח אירופה לכמה שבועות ונסה את טינדר המקומי או יצא לאירועי דייטים מהירים. קבל את התחושה של סצנת ההיכרויות והתיידד עם בחורים מקומיים שם - מזרח אירופאים הם לעתים קרובות מאוד נגישים ויכירו לך את בני זוגם.
  • היה נחוש, גברי ובטוח בעצמו. נשים מזרח אירופאיות לא אוהבות את הזכר המגוחך הזה שטוען שגם הוא אוהב את סקס והעיר ונותן לחברתן ללכת על כולן. הם לא מוצאים שזה אטרקטיבי, כך שאצל נשים אתה צריך להיות הגבר החזק, היציב והבטוח שעומד איתן כשאתגר אותו.
  • בניגוד לנשים בריטיות, בנות מזרח אירופה לא אוהבות את הגברים שלהן להתעטף בנושא. כשאתה רואה אישה רוסיה יפה ליד הבר, היה ישיר ופנה אליהם ישר. תגיד לה שהיא יפה ושאתה רוצה לקחת אותה לארוחת ערב או לשתות משהו. כנות בדרך כלל עובדת וכל עוד אתה נראה בסדר, סביר להניח שהם יסכימו ויצאו איתך לדייט.

ראה גם: