הסופרמרקט הזול ביותר בבריטניה נקרא - וזה לא לידל או טסקו

סופרמרקטים

ההורוסקופ שלך למחר

דיסקונית הגרמנית אלדי, כפי שזכתה לסופרמרקט המוביל בבריטניה, ניצחה תחרות קשה מצד ארבעת המכולת והרשת היריבה לידל.



הקמעונאי של המותג עצמו התגלה כסופרמרקט המוביל בחנות, לאחר שקיבל דירוג של חמישה כוכבים תמורת תמורה לכסף וציון כולל של 73% לשביעות רצון, באילו שנתי? להגיש תלונה.



הלקוחות התבקשו לדרג את חווית הקנייה שלהם במגוון קטגוריות כגון מראה בחנות ופריסה, איכות התוצרת, זמינות משבצות משלוח מקוונות ותמורה לכסף.



בעוד שאלדי קיבל דירוגים בינוניים בכל הקטגוריות האחרות, כולל שני כוכבים לפריסת החנות ושלושה כוכבים על איכות מוצרי המותג שלה ומזון טרי, המחיר היה השיקול החשוב ביותר עבור הלקוחות בבחירת היכן לקנות.

במקומות אחרים, אוקאדו ירד למקום החמישי המשותף לצד ווטרוז ומוריסון.

קבל את ייעוץ הכסף, החדשות והעזרה העדכניים ביותר ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך - הירשם כאן.



אוקאדו ירדה מדירוג המכולת המקוון לאחר שסגרה את האתר שלה בשנה שעברה (תמונה: AFP באמצעות Getty Images)

היא נאבקה לענות על הביקוש כשהמגיפה פגעה ובסופו של דבר נאלצה לסגור את האתר והאפליקציה שלה - האחרונה במשך מספר חודשים. היא קיבלה רק דירוג של שני כוכבים על זמינות משבצות המסירה.



היא קיבלה גם שני כוכבים תמורת תמורה לכסף, מה שמשקף את הופעתו הרגילה כסופרמרקט השני ביוקר אחרי ווייטרוז בניתוח החודשי.

Sainsbury's היה הסופרמרקט המקוון בעל הניקוד הגבוה ביותר עם ציון לקוחות כולל של 71% ודירוג של ארבעה כוכבים לזמינות של משבצות משלוחים.

Waitrose התאכזבה מהדירוג של שני כוכבים ביחס לתמורה למחיר (תמונה: Getty Images)

חברת M&S הגיעה למקום השני בטבלת הסופרמרקטים בחנויות לאחר שקיבלה דירוג של חמישה כוכבים על המראה והפריסה של חנויותיה ועל איכות המותגים והמוצרים הטריים שלה.

במקום השלישי המשותף היו לידל, טסקו ווייטרוז. בדומה ליריבתו אלדי, לידל הצליחה היטב בכל הנוגע לתמורה למחיר, והשיגה דירוגים של ארבעה כוכבים, אך היא לא הצליחה להרשים לקוחות בקטגוריות אחרות.

למרות שקיבלה חמישה כוכבים על פריסת החנות ואיכות המזון, וייטרוז התאכזבה מהדירוג של שני כוכבים ביחס לתמורה למחיר.

קואופ סיימה את תחתית שולחן הקניות בחנות מכיוון שהיא לא הצליחה להרשים לקוחות בקטגוריות מפתח. היא קיבלה רק כוכב אחד תמורה למחיר ושני כוכבים על פריסת החנות ואיכות המזון.

איך מת ספר הית'

הירשם לניוזלטר של NEWSAM Money לקבלת העצות והחדשות האחרונות

מאשראי אוניברסלי ועד קדמה, זכויות תעסוקה, עדכוני נסיעות וסיוע כלכלי חירום - יש לנו את כל הסיפורים הפיננסיים הגדולים שעליכם לדעת עליהם כרגע.

הירשם לניוזלטר Money NEWSAM שלנו כאן.

הארי רוז, בו אמר: 'משקי בית רבים הרגישו שהצביטה במהלך המגיפה והערך לכסף הוא הגורם החשוב ביותר בעת קניות בחנות בסקר הסופרמרקטים השנתי שלנו, מה שמסביר מדוע אלדי יצאה מהמעלה הראשונה.

'סופרמרקטים מקוונים היו גם אבן הצלה עבור אנשים רבים במהלך המגיפה ובעוד שסיינסבורי עלתה לאתגר על ידי הגדלת מאסיביות כושר האספקה ​​שלה, המוניטין של אוקאדו קיבל מכה לאחר שדרישת הביקושים גרמה לכך שהפסיקה לקבל לקוחות חדשים ולסגור. הורדה מהאפליקציה שלה בשיא הנעילה. '

ראה גם: