בריטיש גז משלמת 1.73 מיליון ליש'ט לאחר ש -270 אלף לקוחות הגיעו להחלפת מונים

גז בריטי

ההורוסקופ שלך למחר

שינוי הספק יעלה כעת בריטיש גז 1.73 מיליון ליש'ט(תמונה: REX/Shutterstock)



בריטיש גז אמרה כי היא תשלם ללקוחות 1.48 מיליון ליש'ט ו -250 אלף ליש'ט נוספים לקרן תיקון האנרגיה לאחר החלפת ספקי מונים ולא תספר לאנשים מה זה אומר עבורם בזמן.



השינוי הותיר חלק מאנשים שאינם מסוגלים להעלות את מדדי התשלום מראש, מכיוון שהסכום המינימלי עלה פי חמישה מ- 1 ל -5 ליש'ט, בעוד שהחנויות שאנשים צריכים לפנות אליהם השתנו גם הם.



רגולטור האנרגיה אופקם אמר: 'ייתכן שחלק מהלקוחות ירדו מהאספקה ​​כתוצאה מכך, או שנגרמו להם נזק בנסיעות מבוזבזות לחנויות שבהן לא יכלו להטעין עוד.

אפרסקים גלדוף וקייטי הופקינס itv

'בנוסף, לקוחות לא הצליחו ליצור קשר עם קו החקירה של בריטיש גז ביום השינוי.'

השינוי הובא באמצע החורף (תמונה: REUTERS)



המעבר מ- Paypoint ל- Payzone, שעלה לאוויר ב -1 בינואר 2020, פגע ביותר מרבע מיליון לקוחות תשלום מראש.

אבל ללקוחות נאמר על כך רק בדצמבר 2019.



'זה לא הותיר מספיק זמן ללקוחות להחליף ספק אם היו מוצאים שההסדרים החדשים בעייתיים', אמר אופק.

נוסף על כך, ההודעה לא כללה מספרי קשר ללקוחות להתקשר אליהם, במקום לספק קישורים לאתרים.

'אותם לקוחות שאינם מכירים את האינטרנט, או שאין להם גישה אליהם, התקשו ליצור קשר עם בריטיש גז במקרה שהם מתקשים להטעין את עצמם', אמר אופק.

'בנוסף, בריטיש גז בחרה שלא להפעיל את קו הבירורים הכללי שלה ב -1 בינואר 2020-תאריך השידור החי.'

אופקם אמר כי בריטיש גז לא נתנה ללקוחות מספיק זמן להחליף ספק אם יגלו שההסדרים החדשים בעייתיים (תמונה: הרשות הפלסטינית)

בריטיש גז הודיעה מאז כי היא תשלם 1.48 מיליון ליש'ט ללקוחות שנפגעו, תוך הכנסת 250 אלף ליש'ט נוספים לקרן התביעה מרצון - המנוהלת על ידי אמון לחיסכון באנרגיה - התומכת בצרכנים במצבים פגיעים ובפיתוח מוצרים או שירותים חדשניים שאינם זמינים כיום. לצרכני האנרגיה.

מנהלת הקמעונאות של אופק, פיליפה פיקפורד, אמרה: כאשר מתבצע שינוי כה מהותי, כגון היכן ניתן להעלות מדי מדידה, ספקי האנרגיה צריכים לתקשר עם לקוחותיהם בזמן רב.

'בריטיש גז הייתה צריכה ליידע את כל לקוחות התשלום מראש שלהם, שרבים נמצאים במצבים פגיעים, על השינוי כיצד להטעין את המונים שלהם במהלך תקופת החורף'.

היא הוסיפה: חלק מהלקוחות לא היו מודעים לשינוי לפני שזה קרה ואולי התקשו ליצור קשר עם בריטיש גז מכיוון שהם בחרו שלא לפתוח את קו הפניות הכללי שלהם בתאריך השידור החי.

'לאחרים לא קיבל מספיק זמן לערוך הסדרים חלופיים אם הם לא מרוצים מהשינוי של ספק הטעינה.

אופקם תמשיך לעקוב מקרוב אחר השוק כדי להבטיח שכל הלקוחות יהיו מוגנים ומטופלים בצורה הוגנת על ידי הספק שלהם.

דובר גז בריטי אמר ל- NEWSAM Money: בחרנו להעביר את שירות התשלום מראש שלנו ל- Payzone מכיוון שאנו מאמינים שהם מציעים את השירות הטוב והגמיש ביותר עבור לקוחותינו ונוסיף חנויות נוספות היכן שהלקוחות שלנו זקוקים להן. אנו מכירים בכך שהמעבר הזה לא היה חלק כפי שהיה צריך להיות ואנו רוצים להתנצל שוב בפני כל לקוח שנפגע.

אנו מכבדים את החלטתו של אופק ונשלם 250,000 ליש'ט נוספים לקרן הסעד מרצון. כבר שילמנו פיצוי של 1.48 מיליון ליש'ט ללקוחות התשלום מראש שלנו שהושפעו לרעה משינוי זה.

אנו יודעים כי חלק מלקוחות התשלום מראש פגיעים ואנו מתייחסים לאחריותנו כלפיהם ברצינות רבה. הבטחנו שלכל מי שפנה אלינו יש חימום ומים חמים - זה כלל שליחת מהנדס להוסיף ידנית אשראי למונה אם הלקוח לא הצליח להגיע לנקודת טעינת העבודה הקרובה ביותר שלו.

ראה גם: