אביו של מקס ורסטפן לועג לפרארי אבל מודה ש'ההחלטות של רד בול לא תמיד טובות'

פורמולה 1

ההורוסקופ שלך למחר

אם ורסטפן לא יכול היה שלא ללעוג פרארי על אסונות האסטרטגיה שהותירו את בנו על סף תארים גב אל גב.



רד בול עצמם, הגמלאים פורמולה 1 רייסר הודו, מסוגלים ליילל משלהם. אבל לא נפלה טעות מצד הצוות של בנו שכן הם ניצלו את הצרות של פרארי כדי לזכות ב גרנד פרי הונגריה .



מקס ורסטפן היה יחסית בלתי מעורער למרות שהחל את המירוץ העשירי. צ'ארלס לקלרק אולי היה יכול להתחרות על הניצחון, אבל הוא הפריע לצמיגים הקשים שהקבוצה שלו הציבה אותו באמצע המירוץ, ומשם הוא לא התאושש.



'ההחלטות של רד בול לא תמיד טובות, זה נכון', אמר ג'וס, פר motorsport.com . 'אבל הם עושים פחות טעויות מפרארי, זו הסיבה שלמקס יש יתרון של 80 נקודות על לקלרק'.

צוטט על ידי האתר הרשמי של ורסטפן , הוא הוסיף מאוחר יותר: 'אני לא צריך להגיד לו כלום. הוא עשה עבודה פנטסטית. הדבר הטוב הוא שהוא מבין את עצמו. אני חושב שהאסטרטגיה הייתה טובה. הוא התחיל על הצמיגים הנכונים ועצר ברגעים הנכונים .

49 משמעות החיים

'הוא עבר את כולם בקלות, כמו שהוא עושה תמיד. אני חושב שהייתה לנו מכונית מירוץ טובה. כבר יכולנו לראות את זה במוקדמות. אני אבא גאה, אני תמיד'.



לקלרק היה מתוסכל אחרי המירוץ בבודפשט , ולא הצליח להבין מדוע הוא נאלץ להרכיב את הצמיגים הקשיחים. 'מסיבה כלשהי, אני לא יודע למה, המשכנו בקשיים', אמר ל-Sky Sports. 'אמרתי ברדיו שאני מאוד נוח עם המדיום ושאני רוצה ללכת כמה שיותר זמן עם הצמיגים האלה כי ההרגשה הייתה טובה - אני לא יודע למה לקחנו החלטה אחרת'.

 מקס ורסטפן יושב יפה על הדרייברים' standings
מקס ורסטפן יושב יפה בראש דירוג הנהגים ( תמונה: Getty Images)

נהג פרארי לשעבר פיליפ מאסה לא היה מרוצה לראות את לקלרק מדבר כל כך גס על הצוות בפומבי, ו קרא למונגסקי להסתיר טוב יותר את תסכוליו . 'טוב, בהחלט, הוא לא מרוצה בכלל', אמר הברזילאי. 'אבל אתה צריך להיות סבלני כי אם אתה מתחיל קרב עכשיו, זה לא יעזור לקבוצה.



צ'נינג טאטום השמין

'צ'ארלס, אנחנו לא יכולים לשכוח, במירוץ האחרון, הוא עשה טעות שפשוט נתנה אפשרות טובה מאוד לנצח במירוץ ולקלוע את הכמות הנכונה של נקודות. אז אתה צריך להיות סבלני.

'אז, גם אם אתה לא מרוצה מההחלטות, מהטעויות שקורות, אתה צריך להילחם בצורה נכונה, מקצועית. לא להראות את זה בחוץ כי אם אתה מתחיל להראות בחוץ, זה לא עוזר לשני הצדדים , גם אם פרארי עשתה יותר טעויות השנה. קרב בחוץ לא יעזור להם'.

ראה גם: