עובדי בית אבות מתעללים באכזריות בקורבן אלצהיימר כשהם מטרידים צילומים שנתפסו במצלמת ריגול

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

שלושה עובדי בית אכזר הועמדו לדין לאחר ש'שעון 'התעלל באכזריות בקורבן אלצהיימר קשיש.



הם צולמו כשהם גוררים את ג'וי לואיס, בת 71, מהמיטה על ידי מפרקי ידיה, מסרבים לאוכל ולשתות OAP הסוכרתית ומתעלמים מתחינותיה להשתמש בשירותים.



שלוש בנותיה ההמומות ראו באימה את הסיוט של אמה המתייפחת מתגלה על צילומים שצולמה על ידי מצלמת ריגול שהוטמנה בחדרה - מחופשת לשעון.



כעת הם קוראים למעגל סגור במעגל סגור בכל בתי האבות לאחר שהמתעללים באמם הודו באשמה של התעללות או הזנחה.

והם רוצים גם עונשים קשים יותר כשהשלישייה המרושעת - רבקה קינג, בת 32, תרזה קאטס, בת 50 וג'ואן הרדסטף, בת 39 - התרחקו מבית המשפט עם תנאי מאסר והוראות שירות לקהילה.

שלוש הבנות ההמומות של ג'וי לואיס צפו באימה כשהסיוט של אמה המתייפחת מתגלה



ג'וי אמרה לבתה שהצוות לא אוהב אותה והרחיק אותה מתושבים אחרים (תמונה: Featureworld.co.uk)

קלי לואיס ומישל לואיס נחרדו לגלות את ההתמודדות של אמא שלהם (תמונה: מתיו פובר)



הבת הבכורה תרזה בסטוויסק, בת 47, הסתערה: אנו מרגישים כועסים שהעונשים שלהם הושעו. הם רק הודו באשמה כי הכל היה על קלטת.

אחותה הצעירה קלי לואיס, בת 34, התעמתה עם מטפלים בבית במהלך ביקור לאחר שאמה הבוכה - שגם היא חולה במחלת פרקינסון - אמרה לה שהצוות לא אוהב אותה והרחיק אותה משאר התושבים.

כאשר סיפרה להם על מצוקתה של אמה הם הבטיחו לה שהיא שמחה אך מבולבלת.

שמחה עם ג'ואן הרדסטף

אך בביקורים מאוחרים יותר מצבה של ג'וי החמיר. היו לה חבורות בפרקי הידיים והיו מכוסים בפצעים במיטה, אמרה קלי. בסופו של דבר אחותי תרזה הציעה אולי כדאי שנקים מצלמה סודית.

פקידת הקבלה המודאגת כל כך קנתה את מצלמת השעון בסך 85 ליש'ט באמזון. היא אמרה: הרגשתי כל כך אשמה ולבי הלם כשהגעתי אותו. אמרתי לצוות שחשבתי שזה יעזור לאמא עם הבלבול שלה אם היא תמיד תוכל לראות את הזמן מהמיטה שלה. מה שהוא רשם היה הלם. כל מי שיכול להתייחס לאדם אחר כך הוא יצור מרושע. לצפות בצילומים, לראות את אמא בוכה, היה קורע לב.

מתי רונאלדו הצטרף ל-man u

קלי, תרזה ואחותו מישל לואיס (49), בכו כשהשמיעו את ההקלטה שנעשתה במשך יומיים בבית הטיפול בברוקסיד האוס בג'קסדייל, נוטינגהאמשייר.

עובדי הטיפול התעללו מילולית בקשישים (תמונה: Featureworld.co.uk)

קלי אמרה: הדבר הראשון ששמעתי היה רבקה קינג צועקת ונשבעת על תושב ג'נטלמן. תרזה קאטס מצטרפת לאחר מכן להתעללות מילולית כי הוא הרטיב את עצמו. הרגשתי חולה. ידעתי אז שאמא אמרה את האמת.

לאחר מכן ראינו אותה מתעוררת בשעות המוקדמות, 4.45 בבוקר, הוציאה מהמיטה על ידי פרקי ידיה והתלבשה מבלי להישטף. התעלמותה מהשימוש בשירותים התעלמו במשך שעות. היא נשארה גם שעות בכל פעם ללא אוכל או שתייה למרות שהיא חולה סוכרת.

היא בכתה את עיניה, התייפחה, התחננה לדברים בסיסיים, אמרה שהיא מפחדת למות. אף אחד בבית לא ניחם אותה. זה היה נורא.

המצלמה מתעדת את אמא שוכבת במיטה ומבקשת עזרה במשך חמש שעות לפחות. היא מעולם לא סובבה במיטתה כדי להימנע מפצעים. זה יכול היה להיות ארוך יותר אבל כרטיס הזיכרון אזל.

ג'ואן הרדסטף יצאה מבית המשפט עם תנאי מאסר על תנאי וצווי שירות לקהילה

מה שהחמיר את ייסוריהן היה שג'וי, שיש לה ארבעה נכדים ושלושה נינים, הייתה מטפלת בעצמה. כל חייה, אמא, האדם המתוק והחביב ביותר, טיפלה בקשישים ובאנשים עם דמנציה, אמרה קלי.

היא העריצה את עבודתה אפילו בעבודה בחג המולד והשנה החדשה. היא התגאה בכך שעזרה לאנשים פגיעים ליהנות מהחיים שלהם במלואם.

ג'וי התקבלה לבית ברוקסייד בפברואר 2017. המשפחה בחרה בבית, המנוהל על ידי Farrington Care Homes Ltd, מכיוון שקרוב משפחה אחר היה שם.

הצוות היה ממש ידידותי. הם הבטיחו לנו שיטפלו בה היטב, אמרה קלי. שבועיים בלבד לאחר שג'וי עברה לגור, קלי מצאה אותה בבכי. היא מאמינה ששלושת המטפלים לא היו נתפסים ללא מצלמת הריגול.

רבקה קינג הושעתה 36 שבועות ו -120 שעות עבודה ללא תשלום

במהלך חמש השנים האחרונות נחקרו לפחות 100,000 הפניות להגנה בבתי אבות בבריטניה - אך לרוב המשטרה אינה מסוגלת להגיש כתב אישום בגלל חוסר ראיות. קלי אמרה: זה גורם לי לרעוד לחשוב על אחרים שסובלים כמו אמא. צריך להגן על אנשים פגיעים. טלוויזיה במעגל סגור גם תגן על מטפלים מצוינים מפני האשמות זדוניות.

לאחר שהאחיות יצרו קשר עם המשטרה עם הוכחותיהם, קאטס וקינג הושעו מיד עם גם הארדסטף שנעצר. בחודש שעבר, בית משפט השלום במנספילד, קינג, מג'קסדייל, הושעה 36 שבועות ו -120 שעות עבודה ללא תשלום. קאטס, של סומרקוטס, הושעה 24 שבועות ו -100 שעות עבודה ללא תשלום. והארדסטאף, מאיירונוויל, קיבלה שמונה שבועות מושעה ו -80 שעות עבודה ללא תשלום.

ויקטוריה גרייבס מהגנה הציבורית של משטרת נוטינגהאמשייר מסרה: מדובר בקורבנות פגיעים הזקוקים לעזרה של עובדי טיפול. אך למרבה הצער במקום להתייחס אליהם בכבוד ובכבוד הראוי להם הם הוזנחו והותירו אותם לסבול.

ברוקסיד האוס נסגר מאז וג'וי נמצאת כעת בבית חדש. קלי אמרה: ההבדל באמא מדהים. היא כל כך שמחה, תמיד מחייכת וצוחקת. אבל זה מדאיג לחשוב שאם זה לא היה עבור הטלוויזיה במעגל סגור, היא עדיין עלולה לסבול.

מ- Farrington Care לא נמסרה תגובה.

ראה גם: