מחסן Carphone יתקן כעת את מסך הטלפון שלך בחינם - בתנאי אחד

מחסן לרכב

ההורוסקופ שלך למחר

אין הרגשה גרועה יותר



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



מסכי טלפון מרוסקים הם אחד המנמלים של חיינו המודרניים, כשחלקנו מתיז את הכסף כדי לסדר אותם, בעוד שאחרים נאבקים הלאה ומציצים דרך הסדקים.



אך לבסוף הדברים עשויים להשתנות, כמו מחסן לרכב רק הודיעה כי היא תתקן את מסכי הטלפון שלך בחינם, עם ההשקה של הצעת החלפת המסך החדשה ללא הגבלה.

המשמעות של 99

המלכוד? תחילה עליך לרכוש אחת ממבצעי ה- SIM הנבחרים שלהם.

המחירים מתחילים ב 11 פאונד לחודש, עם תעריפי SIM בלבד הן ב- O2 והן ב- Vodafone, הן לטלפונים 4G והן ל- 5G.



כאשר אתה אוסף אחת ממבצעי ה- SIM הנבחרים של ענקית הטלפונים בלבד, תקבל מגן מסך זכוכית נוזלי Crystalusion בחינם ( בשווי 18 פאונד ) כמו גם החלפות מסך ללא הגבלה של שנה.

קטיה וולש הזקן
טלפון נייד שבור

כולנו היינו שם (תמונה: Getty)



בכל הנוגע לתביעת החינם שלך, תצטרך לשלם סכום חד פעמי של 25 ליש'ט בכל פעם שאתה טוען, אם כי מחסן קארפון מצהיר כי זה נועד אך ורק לעלות את עלות שירות איסוף השליחים באותו היום. הרם והחזר את המכשיר לביתך, כמו שאתה הולך לעבר מגן המסך Crystalusion החלופי שלך.

העסקה הזולה ביותר לזכאים ב- SIM היא 11 פאונד לחודש עבור נתונים של 1 ג'יגה -בתים, אבל אם אתה רוצה קצת יותר נתונים, כנראה שעדיף לך לשלם 15 פאונד לחודש עבור 5 ג'יגה -בייט נתונים - שני החוזים ל -12 חודשים שפועלים מול Vodafone.

למי שמוכן לשלם קצת יותר, זיהינו גם נתונים מרשימים של 6GB בחודש תמורת 19 פאונד ב- O2 שעובד עם הצעת החינמיות, או צא וקיבל ללא הגבלה 23 פאונד לחודש לאינטרנט 5G ב- Vodafone.

תוכל לראות את רשימת התעריפים המלאה הזמינה באתר מחסן קארפונים.

גזעי כלבים לא חוקיים בבריטניה
מחסן Carphone, רחוב אוקספורד, לונדון

אתה יכול לקבל את החינמי החל מ -11 פאונד לחודש (תמונה: רקס)

מאפיינים של פנים בתים משנות ה-30

קרא עוד

מבצעים לטלפונים ניידים 2020
עסקאות הטלפונים הניידים הטובים ביותר המבצעים הטובים ביותר ל- SIM בלבד הסמארטפונים הטובים ביותר לשנת 2020 טלפוני אנדרואיד הטובים ביותר

לאחר שאספת את עסקת ה- SIM שלך בלבד, יהיה עליך להירשם לאחריות החלפת המסך ללא הגבלה, אם כי כל התהליך אמור להימשך כשתי דקות בלבד.

כל שעליך לעשות הוא פשוט לפנות אל דף רישום אחריות Crystalusion והזן מעט פרטי יצירת קשר, יחד עם פרטי הטלפון שלך.

כדי למנוע מאנשים לרמות את המערכת, יהיה עליך להעלות תמונה של מסך הטלפון שלך כדי לאשר שאין נזק קיים מראש. לאחר השלמת הרישום האחריות מופעלת, והיא תישאר בתוקפה למשך 12 חודשים, שתוכל לנצל בכל עת על ידי השלמה והגשה. טופס תביעת אחריות זו.

ראה גם: