כרטיסי רכבת זולים - איך להשיג תעריפים נסתרים וזולים ולחלק כרטיסים

כרטיסי רכבת

ההורוסקופ שלך למחר

כרטיס רכבת (תמונה: הרשות הפלסטינית)

תעריפי הרכבות רק עולים, אך כך תוכלו לשמור על עלויות נמוכות



מאמר זה מכיל קישורים שותפים, אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירות שאנו מייצרים ממנו. למד עוד



בתחילת השנה נרשמה הקפיצה הגדולה ביותר בתעריפי הרכבות מזה חמש שנים ועם עלות הנסיעה ברכבת מתפתלת, הבריטים ממשיכים לשלם יותר עבור שירות גרוע יותר.



בשנה שעברה 1 מכל 25 רכבות בוטלו או התעכבו קשות ולאחרונה היו אלפי עיכובים וביטולים ברכבת במהלך חופשת הפסחא, אך נסיעה ברכבת היא בלתי נמנעת עבור רובנו כל יום לעבודה, לבית הספר או לאוניברסיטה או לביצוע הנסיעות למרחקים ארוכים. לבקר חברים ובני משפחה רחוקים יותר.

בין אם אתה משתמש ברכבת יומי או שאתה נוטה להשתמש ברשת הרכבות בתדירות נמוכה יותר, יש דרכים יעילות להוזיל את עלויות הנסיעה - הטריק הוא לדעת באיזו אפשרות לבחור ומתי.

מהשקעה בא כרטיס מסילה אם אתה נוסע קבוע להזמין כרטיסי רכבת מבעוד מועד כדי להשיג את המחיר הזמין ביותר לנסיעה שלך, טיול ברחבי בריטניה באמצעות רכבת לא צריך לשרוף חור בכיס שלך. להלן ריכזנו כמה מהשיטות הפשוטות ביותר לחסוך במחירים כדי לעזור לך.



קבל כרטיס Rail

אתה יכול לקבל כרטיס מסילה ב -30 ליש'ט בשנה

לפני שאתה מזמין, בדוק אם אתה זכאי לכרטיסי הנחה כלשהם railcard.co.uk , שתחסוך לך כסף לאורך כל השנה בנסיעות רגילות.



כרטיסי רכבת זמינים לכל אחד מתחת לגיל 26, מעל גיל 60, נכים או עם משפחה (הנחות רק אם אתם נוסעים עם ילד אחד לפחות), ומחירן כ -30 פאונד לשנה.

ניתן להשתמש בהנחות בכל התעריפים הסטנדרטיים והמחלקה הראשונה בכל עת, מחוץ לשיא ומתקדמים, למרות שרובם יעבדו רק בנסיעות שנערכו לאחר 9:30 בבוקר בימי חול).

עם הכנסת כרטיסי הרכבת הדיגיטליים, למטיילים יש כעת אפשרות לקנות ולהוריד אחת ישירות לאפליקציית Railcard (באמצעותאוֹ iTunes ) בסמארטפון. לאחר הורדת נוסעי הרכבת יכולים להתחיל לחסוך מייד - ואם סוללת הטלפון מתה ניתן להחליף את Railcard למכשיר טלפון חכם אחר.

לפצל אותו

חלוקת תעריף הנסיעה שלך היא טריק חכם אך פשוט שיכול לחסוך לך כסף (תמונה: הרשות הפלסטינית)

תלבושת יום הולדת של דמי רוז

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך במחירים היא להתפצל הכרטיס שלך.

לדוגמה, זה יכול להיות זול יותר להזמין כרטיס מליברפול לקראווה, ולאחר מכן מקרואו ללונדון, מאשר פשוט לקנות כרטיס לכל הטיול.

זה חוקי לחלוטין כל עוד הרכבת שאתה עוצר בתחנות שרכשת ממנה כרטיסים.

TrainSplit הוא כלי נהדר לשימוש מקוון אם אתה מתכנן להשתמש בטריק הזה. האתר הנוח מבצע עבורך את כל החישובים ומבין כמה תחסוך. יש לנו מדריך מלא בנושא איך TrainSplit באמצעות הכלי על Raileasy.co.uk .

הזמינו 12 שבועות מראש

(תמונה: Getty Images)

חברות רכבות משחררות קומץ מושבים זולים לכל נסיעה שהיא עושה בסביבות 12 שבועות לפני מועד הנסיעה.

כרטיסים מוקדמים אלה יכולים לחסוך לכם עד 80 אחוז הנחה בהשוואה למחיר הכרטיסים שהתקרבו הרבה יותר למועד הנסיעה. שימוש בעקרון זה פירושו הזמנת כרטיס מלונדון לאדינבורו מראש עשויה לחסוך לכם בסביבות 100 פאונד הנחה.

אם אינכם יכולים להזמין זמן רב כל כך מראש, עדיין תוכלו לחסוך הרבה על ידי הזמנה אפילו שבוע בערך מוקדם - ניתן לבדוק ולהזמין כרטיסים ופרטי נסיעה באינטרנט באמצעות אתרים כמו thetrainline.com .

השתמש במוצא התעריפים הטוב ביותר של Virgin Train

(תמונה: Getty Images)

אם אתה נוסע ברכבת הבתולה ויודע את התאריכים והשעות המדויקים בהם אתה נוסע, הזמין מראש באמצעות מוצא הסכנות הטוב ביותר הכלי יכול לחסוך לך הון קטן.

ניתן לרכוש כרטיסים בודדים לשיא של כרטיסים בודדים, שהוזמנו עד 24 שעות מראש, לערים גדולות כמו מנצ'סטר, בירמינגהם או ליברפול החל מ- 7.50 ליש'ט.

הכרטיסים אכן נמכרים במהירות, במיוחד בתקופות שיא במהלך כל השנה, כך שתהיה לכם את הסיכוי הטוב ביותר להשיג כרטיסים במחיר הזול ביותר. מומלץ להזמין שלושה חודשים מראש אם אפשר.

יש גם א גרסת Virgin Trains שיכולה להביא לך כרטיס הלוך חזור במחצית המחיר שהוא אידיאלי לכל מי שמחפש נסיעות ברכבת למרחקים ארוכים לאורך הקו הראשי של החוף המערבי ללונדון, בירמינגהם, מנצ'סטר, ליברפול, גלזגו ואדינבורו.

חיסכון במזומן

אתרי החזר כספי בחינם כמו TopCashback.co.uk יכולים להציע חיסכון פנטסטי בכרטיסי הרכבת שנרכשו באינטרנט.

כרגע אתר cashback מציע את כל החברים החדשים 15 פאונד החזר כספי על כרטיסי רכבת שנקנו באמצעות LOCO2 עולה 15 פאונד ומעלה.

המבצע הנוח לתוקף עד חצות ב -2 ביוני, כך שאם אתה מתכנן חופשה בנקאית בסוף מאי או טיול יום עם הילדים, זה הזמן להזמין מקום כדי לחסוך כסף נוסף. בצע את השלבים שלהלן כדי לממש את הבונוס.

  1. הירשם ל TopCashback.co.uk בחינם.

  2. למצוא את ה 15 פאונד החזר כספי על רכישות בעסקת LOCO2 לחברים חדשים בקישור ולחוץ ל- LOCO2 לביצוע רכישה.

  3. עד 15 פאונד החזר כספי יעקוב אחר כך בחשבונות החברים בתוך שבעה ימי עבודה ויהיה חייב להעברה לחשבונות הבנק כ -14 ימי עבודה לאחר תאריך סיום העסקה בכפוף לרכישה שעוקבת אחריה בהצלחה.

אם תוציא פחות מ -15 ליש'ט תקבל תשלום רק על סכום העסקה שלך ואם עלות הכרטיסים שלך עולה על 15 ליש'ט תקבל תשלום בסך 15 ליש'ט רק לצורך ההזמנה שלך. עסקה זו ממומנת במלואה על ידי TopCashback, לא על ידי LOCO2 והבונוס במזומן מתבצע לתשלום רק 14 ימי עבודה לאחר דיווח מועד הרכישה ל- TopCashback.

תצוגת אופנה של קייט מידלטון

אם אתה תוהה מהו בעצם אתר cashback וכיצד הכל עובד קרא את מדריך השאלות הנפוצות שלנו בנושא קאשבק .

השתמש במוצא התעריפים הזול ביותר של הרכבת הלאומית

(תמונה: AFP)

לאתר הרכבת הלאומית יש שימושי מאתר המחירים הזול ביותר , שכל אחד יכול להשתמש בו כדי לבדוק את המחיר הנמוך ביותר האפשרי עבור כל מפעילי הרכבות בבריטניה בכל הקווים.

ברונסון נשוי לקעקוע ממבט ראשון

הכלי הפשוט אידיאלי לתכנון טיולים בין יום לשלושה חודשים מראש, כל שעליך לעשות הוא לבחור את התאריכים והשעה המועדפים עליך באמצעות הווידג'ט ולחכות לתוצאות.

אם התאריכים או השעות שלך גמישים ייתכן שתוכל אפילו לצבור חיסכון נוסף על ידי נסיעה ברכבת מוקדמת או מאוחרת יותר או בנסיעה של יום קודם לכן או מאוחר יותר.

שקול כרטיס עונה

נוסע מעביר את כרטיס הנייר שלו דרך הקורא (תמונה: Getty)

אם אתה מתכוון לבצע את אותו מסע מעת לעת במשך שבוע או חודש, כנראה שכדאי לקנות כרטיס עונה במקום לשלם עבור נסיעה ברכבת מדי יום.

לדוגמה, אם אתה מבצע טיול רגיל מלונדון לברמינגהאם רכישת כרטיס נסיעות חודשי תסתיים בזול יותר מרכישת שבועון, ושתי האפשרויות זולות בהרבה מרכישת כרטיס יומי.

למטיילים מומלץ להשתמש ב מחשבון כרטיסי העונה לרכבת הלאומית כדי לחשב את העלויות והחיסכון עבור הטיול שלהם. אם אתה קונה כרטיס עונה חודשי ל -10 חודשים אז כרטיס עונה שנתי הוא כנראה האפשרות הזולה ביותר.

השקעה בכרטיס שנתי עשויה גם פירושה שתוכל להיות זכאי לכרטיס זהב שנתי המציע הטבות והנחות נוספות הניתנות למימוש לאורך כל השנה.

אל תקנו במכונות כרטיסים

הימנע ממכונות הכרטיסים אם אתה רוצה את המחיר הנמוך ביותר (תמונה: Getty)

שימוש במכונת כרטיסים לרכישת המחיר שלך יכול להיות שאתה מפסיד אוטומטית את המחיר הטוב ביותר.

רוב מכונות הכרטיסים בתחנה אינן מפרסמות כרטיסים מוזלים או קבוצתיים, כך שעובדים הרבה יותר יקר, בהשוואה לרכישה מראש באינטרנט או ללא מרשם. אם אתה רוצה לחסוך, הימנע מלעשות זאת בכל מחיר ואם השארת את זה לרגע האחרון, קנה בדלפק.

אל תקנה כרטיס הלוך חזור

כרטיסי החזרה לא תמיד זולים יותר (תמונה: הרשות הפלסטינית)

כרטיסי הרכבת מתומחרים בצורה מאוד מסובכת ולעתים קרובות שני כרטיסים בודדים יכולים למעשה להסתדר יותר זול מאשר החזרה. זה נכון במיוחד אם אתה יודע את זמן הרכבת שאתה חוזר.

הטריק של שימוש בכרטיסי יחיד יכול לשמש הן במחירי התעריף והן בתעריפי היום, עדיף לבדוק באינטרנט ולהשוות בין עלות של שני נסיעות בודדות מול אפשרות החזרה. אם תשתמשו גם בטריק הכרטיסים המפוצלים תוכלו לחסוך עוד יותר כסף.

קרא עוד

תעריפי הרכבות עולים בשנת 2019
המחיר עולה 3.2% - איך הכרטיסים שלך נפגעים כרטיס הרכבת החדש נותן 1.2 מ 'תעריפים למחצית המחיר גברו על העלאת מחיר הרכבת לשנת 2019 סוף סוף הושק כרטיס חדש עד 26 עד 30

ראה גם: