טיפול בילדים עולה רקטות מעל 100 ליש'ט לשבוע - כפי שנחשף היקר ביותר בבריטניה

טיפול בילדים

ההורוסקופ שלך למחר

באופן לא מפתיע, לונדון נמצאת בראש כל רשימה כשהיא היקרה ביותר(תמונה: Getty)



העלות הממוצעת של שליחת ילד לחדר ילדים פגעה בשנה שעברה במחסום של 100 ליש'ט בשבוע - וזה רק משרה חלקית.



על פי הנתונים האחרונים, ההורים משלמים בממוצע 122.46 ליש'ט בשבוע עבור טיפול מחוץ לשיא - בעוד שמי שזקוק לתמיכה במשרה מלאה משלם בסביבות 232 ליש'ט לשבוע.



אבל מהם המקומות הזולים - והיקרים - לשלם עבור טיפול ואיפה יושב האזור שלך?

במהלך 12 החודשים האחרונים, טיפול בילדים.co.uk ניתחה את המחירים לשעה המטפלים, השמרטפיות, המטפלות והמעונות שלה ברחבי בריטניה כדי לחשוף את העלות הממוצעת של טיפול בילדים בכל אזור.

באופן לא מפתיע, לונדון הייתה בראש כל רשימה כשהיא היקרה ביותר, כאשר יורקשייר והאמבר הם הזולים ביותר לטיפול בילדים, הצפון -מזרח הזול ביותר עבור המטפלות והשמרטפות והאיסט מידלנדס הזולה ביותר עבור משתלות.



משתלת מלאי

מנהלת ילדים תחזיר את ההורה הממוצע 5.45 ליש'ט לשעה בבריטניה (תמונה: Getty (מניות))

בבריטניה, מנהלת ילדים תחזיר את ההורה הממוצע 5.45 ליש'ט לשעה, אולם בלונדון ההורים יכולים לצפות לשלם 6.82 ליש'ט מנופחים בעוד אלה בדרום מזרח ישלמו 6.50 ליש'ט לשעה. עם זאת, תושבי יורקשייר והאמבר יכולים לצפות לחשבון של 4.12 ליש'ט לשעה בלבד.



אתה יכול ללבוש אדום לחתונה?

עבור בייביסיטר, לונדון שוב עולה על הממוצע הארצי של 9.08 ליש'ט, עם שיעור אופייני לשעה של 10.33 ליש'ט. אחריו מגיע דרום מזרח במחיר 8.99 ליש'ט ומשווה לצפון מזרח שעולה 7.37 ליש'ט נמוך יותר.

משתלות בדרך כלל זולות יותר במחיר של 4.95 ליש'ט לשעה בממוצע, אולם במזרח מידלנדס משפחות משלמות 4.46 ליש'ט טיפוסיות במקום. אלה בלונדון, לעומת זאת, משלמים בסביבות 6.47 ליש'ט לשעה.

ריצ'רד קונוויי, מייסד טיפול בילדים.co.uk אמר: 'תמיד מעניין לגלות אילו אזורים בבריטניה הם היקרים ביותר בכל הנוגע לשירותי טיפול בילדים.

'אין זה מפתיע שלונדון נמצאת בראש הרשימה כאזור היקר ביותר בכל המגזרים. עם זאת, המחיר תלוי באיש המקצוע, כך שלעולם זה לא יהיה משהו שיש לתעשייה מבנה תמחור סטנדרטי, ולכן לדעתי כדאי לראות את הממוצע של אנשי מקצוע אחרים בילדים. '

חסוך כסף על טיפול בילדים

אלפי הורים זכאים לעזרה כדי לתמוך בהם בעלויות עולות (תמונה: Getty)

סטודנט אמזון פריים קוסט

בשנה שעברה ביטל הממשלה שוברי טיפול בילדים (להורים טריים) כדי לדחוף שתי תוכניות חדשות יותר: 30 שעות טיפול בילדים חינם (הארכה של 15 השעות הקודמות) וטיפול בילדים ללא מס.

הראשון מאפשר למשפחות עובדות באנגליה עם ילדים בני 3 ו -4 לדרוש עד 30 שעות של טיפול בילדים בחינם בשנה לשימוש עם כל ספק רשום.

התוכנית השנייה, טיפול בילדים ללא מס, מעניקה לך 2 ליש'ט נוספים עבור כל 8 ליש'ט שאתה מוציא על טיפול בילדים בשנה עד לשווי של 2,000 ליש'ט לילד.

שתי היוזמות נועדו לסייע להורים העובדים מבחינה כלכלית - אולם הם לא היחידות שיש.

משפחות עובדות בבריטניה עם ילדים מתחת לגיל 16 (או מתחת לגיל 17 אם הן נכות) עשויות גם הם לתבוע זיכויי מס על גבי, בעוד אלו בעלי אוניברסאל אשראי יכולים לקבל עזרה עם עד 85% מהוצאות הטיפול בילדים שלהם.

הורים שעדיין נמצאים בחינוך, יכולים לקבל תשלומים שבועיים מ- Care to Learn כדי לעזור להם להתגבר.

בבריטניה, ההערכה היא כי סבא וסבתא מספקים 1.7 מיליארד שעות טיפול בילדים מדי שנה כדי לפרנס את יקיריהם - אולם הם אינם רשומים באופן רשמי & apos; כלומר לא ניתן לשלם עבור שימוש בשוברי טיפול בילדים, טיפול בילדים ללא מס או זיכויי מס לילדים.

אם יש לך מזל שיש לך עזרה מההורים, וודא שהם מודעים לכך סבא וסבתא & apos; אַשׁרַאי במקום זאת.

כל מי שפרש לגמלאות לפני אפריל 2016 יזדקק ל -30 שנות עבודה מתאימות כדי לקבל את מלוא קצבת המדינה ואילו לפנסיה לאחר אפריל 2016 יזדקקו ל -35 שנים.

עם זאת, אם הם מטפלים בילד מתחת לגיל 12, הם יכולים להיות זכאים לזיכויים בביטוח לאומי מסוג 3, הנחשבים לשנות הזכאות שלהם לקצבת מדינה מלאה.

זיכויים אלה לא יתווספו אוטומטית לרשומת ה- NI שלהם. במקום זאת, יהיה עליך למלא את CA9176 טופס ושלח אותו ל- HMRC כדי להגיש בקשה.

קרא עוד

הוזילו את עלות הטיפול בילדים
תוכנית חדשה ל -2,000 ליש'ט ללא מס הגשת בקשה למשך 30 שעות ללא תשלום לילדים סבא וסבתא מפסיד 231 ליש'ט בשנה טיפול בילדים: מה שאתה זכאי לו

האזורים היקרים ביותר בבריטניה על בסיס התעריף הממוצע לשעה

  1. לונדון - 8.60 ליש'ט

  2. דרום מזרח - 7.75 ליש'ט

  3. סקוטלנד - 6.88 ליש'ט

  4. צפון מערב - 6.84 ליש'ט

  5. דרום מערב - 6.71 ליש'ט

  6. ווסט מידלנדס - 6.60 ליש'ט

  7. יורקשייר והאמבר - 6.54 ליש'ט

  8. ויילס - 6.53 ליש'ט

  9. צפון מזרח - 6.38 ליש'ט

  10. מזרח מידלנדס - 6.33 ליש'ט

קרא עוד

הנוסחה הטובה ביותר לתינוקות
תמיכה כספית להורים
קרדיט לסבים וסבים טיפול בילדים ללא מס 30 שעות טיפול בילדים חינם דמי אבהות

ראה גם: