שוטרים חוקרים את פעוטון לאחר חששות מהטיפול בילדים המטופלים בו

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

משתלת יום אבוקסיס, אסקס

המשטרה חוקרת את משתלת יום אבוקס באסקס בעקבות חששות מהטיפול בכמה מהילדים המטופלים בה(תמונה: גוגל)



המשטרה חוקרת פעוטון בעקבות חששות מהטיפול בכמה מהילדים שבטיפולו.



הבלשים מבצעים חקירה לגבי הנסיבות סביב הטענות במשתלת יום אבוקסיס ב בילרליי, אסקס.



מהמשטרה נמסר כי נודע לה על ידי אופסטד כי פעוטתו הושעה ותיסגר עד שישה שבועות.

317 משמעות בתנ"ך

דובר מסר: 'הורים עם ילדים המגיעים לחדר הילדים פונים אליהם על ידי משטרת אסקס כדי לייעץ להם על החקירה ולשוחח עמם על כל חשש שיש להם.

'משטרת אסקס מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות הילדים ותשתדל להשאיר את ההורים והקהילה מעודכנים בהתקדמות החקירה באופן קבוע ככל האפשר כדי להקל על כל החששות'.



אישה בת 49 מוויקפורד נעצרה אתמול על ידי המשטרה וערובה עד 31 במרץ.

המשטרה חוקרת עם המחלקה לטיפול סוציאלי במועצת מחוז אסקס ודובר המשטרה אמר: 'שמירה על רווחת הילדים ורווחתם היא בראש סדר העדיפויות של כל הגורמים המעורבים ומשטרת אסקס תמשיך לבצע בירורים עם הורים ואנשים אחרים שיש להם אגודה. עם חדר הילדים '.



הדובר קרא לכל מי שיש לו חששות או מידע שיכול לסייע לחקירה לפנות ליחידת ההגנה הציבורית של המשטרה בטלפון 01245 282103 או דרך 101.

בשלב זה לא היו טענות על התעללות מינית. לאופסטד לא היה מה להוסיף להודעת המשטרה.

לא הייתה מענה לשיחת טלפון לחדר הילדים.

בבדיקה שנערכה באופסטד באוקטובר 2012 נמצא כי שנות ההתחלה והתרבות בהוראה היו טובות, כאשר כל הצוות עובד היטב יחד, חולק רעיונות ופעילויות תכנון על מנת לשפר את חוויות הלמידה של הילדים.

עם זאת ההוראה עדיין לא הייתה יוצאת מן הכלל מכיוון שהתכנון לא כלל באופן עקבי התאמה של פעילויות על מנת תמיד להבטיח כי צרכי הלמידה והסגנונות האישיים של ילדים מתקיימים במלואם, והזדמנויות לא אומצו במלואן עבור אותם ילדים שדיברו אנגלית שוטפת אך המורשת התרבותית הייתה שונה, באופן עקבי לגישה למשאבים שאפשרו להם לחקור את מנהגי ביתם ושפתם.

מהבדיקה נמצא כי למרות שקיימת תוכנית פעולה לזיהוי תחומים לשיפור, שכללה את דעותיהם של צוות, ילדים ואנשי מקצוע אחרים, היא עדיין לא כללה את ההורים & apos; צפיות.

צוות השחקנים של אלאדין 2019

חדר הילדים נפתח בשנת 1995, ופועל מבונגלו שהוסב באזור מגורים ב Billericay.

בזמן הבדיקה היו 66 ילדים בגליל מגיל לידה ועד חמש שנים, ו -11 אנשי צוות.

אופסטד מציינת באתר האינטרנט שלה כי היא משביתה רק את רישום הספק אם היא מאמינה שילד או ילדים עלולים להסתכן.

'זה לא תמיד אומר שהספק עשה משהו לא בסדר, אבל זה מאפשר לנו זמן לחקור את החששות שלנו או לתת לנו או לספק זמן לנקוט צעדים כדי להפחית או להסיר כל סיכון אפשרי. נסיים את ההשעיה ברגע שנשוכנע כי ילדים אינם בסיכון״.

ראה גם: