וירוס הקורונה: מנהל הקואופרטיב אומר ש -60 חנויות מזון נוספות נמצאות בבדיקה לסגירה

נגיף קורונה

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: דיילי פוסט וויילס)



מנכ'ל הקבוצה השיתופית הזהיר כי בקרוב חנויות נוספות עלולות להיסגר כשהמגזר ימשיך להיאבק בידי מגיפת הקורונה.



החברה, המנהלת 2,500 חנויות נוחות, אמרה כי היא פועלת לשמור על חנויות פתוחות ולהבטיח שהאספקה ​​תגיע מדי יום תוך שהיא עושה כמיטב יכולתה להגן על הצוות.



הוא משתמש ב- Deliveroo לצורך אספקה ​​מקומית, אך המכולת גם החלה בניסוי סודי בחלק אחד של ויילס כשהוא מקבל הזמנות באמצעות מוקד ומשתמש במתנדבי Co-op מקומיים כדי לספק מזון למקומיים פגיעים וקשישים.

'היינו מאוד במוקד הדברים', אמר מנכ'ל החברה סטיב מורלס ThisisMoney .

טוטנהאם נגד אייאקס זרם

Murrells מעריך שהחנויות יכולות להישאר פעילות עם שיעור היעדרות של עד 25% מהצוות.



עד כה נסגרו רק 10 סניפים אך עוד 60 בבדיקה, אמר.

'מכיוון שהנעילה באמת תופסת, בהחלט יהיו אזורים [שבהם עלינו לסגור חנויות]. זה יכול לנבוע מבידוד עצמי של עמיתים, או שמא הלקוחות פשוט לא משתמשים בחנות.



(תמונה: מנצ'סטר ערב חדשות)

'מה שחשוב הוא שנקבל עובדים חלופיים ועזרה לשמור על חנויות אחרות פתוחות ולשמור על המדינה לעבור את זה'.

החברה מסרה כי היא מתקשרת עם רשתות בתי קפה ומסעדות - כגון Caffè Nero שכולן נצטוו לסגור - כדי לגייס 5,000 עובדים נוספים לקו החזית. זה צפוי לעלות ל -7,000 בשבוע הבא.

'זו תהיה הדרך להביא מוצרים לאנשים הפגיעים של 1.5 מיליון אנשים שהממשלה דיברה עליהם', הסביר מורלס.

היא לא החברה היחידה שהציגה חבילות תמיכה חירום לציבור במשך שבועיים.

יוניליוור חשפה בשבוע שעבר חבילת חירום של 500 מיליון יורו לעובדיה, בעוד טסקו ואלדי הסכימו להעניק לצוות שלהם בונוס במהלך המשבר. אמזון מציעה העלאת שכר של 2 ליש'ט עבור כל שעה שעובדת לאורך אפריל.

במקומות אחרים, פארקי שעשועים ומפעלי אופנה הציעו את שירותיהם ל- NHS לייצור פריטים כגון מסכות פנים.

אחרים כמו הבוס של ג'יימס ווטרספון טים מרטין ובעלים הספורט דיירקט מייק אשלי הושמדו בפומבי על מעשיהם כלפי הצוות. לבסוף, מרטין עשה סיבוב פרסה לאחר שאמר שאינו יכול להרשות לעצמו לשלם לעובדיו.

הקואופ נותן 1.5 מיליון ליש'ט לבנקי מזון, 4.5 מיליון ליש'ט למטרות מקומיות אחרות וארגוני צדקה בשבועיים הקרובים.

היא גם נותנת שוברים בחינם למשפחות נאבקות של ילדים מבתי הספר באקדמיה של קואופ ובנק עובדי הקהילה שלה, מתגברות לקראת תוכנית ההתנדבות של הממשלה כדי לסייע לפגיעים.

סוכן כדורגל לי אנדרסון

'אני רואה שחברי קמעונאי המזון מכוונים את קצב התופים הנכון ועושים את הדבר הנכון - לדאוג לעמיתים לפני שאתה מטפל ברווחים,' אמר מורלס.

'אני חושב שהציבור יכול לראות שאנחנו מובילים ואני חושב שנמשיך לתת את הטון הנכון ואני מקווה שאנשים יראו אחרינו מעט שינוי בתעשייה אחרי זה.'

החברה מספקת גם לחנויות ניסה (תמונה: גוגל)

סופרמרקטים נכנסו ללחץ עצום מאז תחילת המשבר, והיו צריכים לייצר יותר מכפול מהפריטים החיוניים ללא התראה מוקדמת לאחר עלייה ברכישת פאניקה והצטברות.

מורלס, שקבוצתו מספקת גם מוצרי Co-op לכ -5,000 חנויות נוחות, כולל ניסה וקוסטקאטר, אמרה: 'אלה נתונים שהייתי מזהה, וכן, אני חושב שכן. בהחלט נראה כי הואט בימים האחרונים '.

לדבריו, אין מה להצביע על הצורך בקיצוב מחמיר מעבר לגבולות שכבר מוטלים על כמה פריטים יומיומיים בסופרמרקטים.

'אנשים נשארים בבית [לאחר הודעת ראש הממשלה ביום שני] ובהחלט חלה האטה בבהלה שראינו. כדאי גם להזכיר לאנשים שיש לנו את תחום המזון הטוב בעולם במדינה הזו.

״יש מספיק להסתובב. כולם רק צריכים להישאר רגועים ולאפשר לכולם גישה נאותה לאוכל. אבל, עם זאת, אני מעודד אנשים למלא בנקים של מזון כמו גם מקררים משלהם. הקהילה היא הכל כרגע '.

ראה גם: