עלות הגירושין עולה ל -70,000 ליש'ט ואלפים מגיעים לעורכי דין - זכויותיכם הכספיות נחשפו

לְהִתְגַרֵשׁ

ההורוסקופ שלך למחר

אל תטעו בגירושים של 'קוויקי' בסלבריטאים אחד



& apos; קוויקי & apos; נראה כי גירושין הם השיגעון האחרון - עם סלבריטאים, מגארי ליניקר ודניאלה בוקס ועד מילי מקינטוש ופרופסור גרין ואפילו שריל וז'אן ברנרד פרננדז שניתקו קשרים בזמן שיא - אבל מחקר חדש גילה שבכל מהירות - אי אפשר לברוח מהמחיר.



עלות הגירושין הממוצעת בבריטניה היא 70,243 ליש'ט ועולה, אומרים עורכי דין - כשהאדם הממוצע מפסיד משכרם 4,686 ליש'ט, עם תוספת של 5,089 ליש'ט על מציאת דיור חלופי, הוצאות משפט של 8,926 ליש'ט ותשלום של 51,543 ליש'ט להפחית חובות ולשתף נכסים.



פרסי ראש הממשלה לשנת 2014

עלויות הגירושין

מקור: סדונים

וזה לא כולל לונדון. בבירה, עלות הגירושין כמעט כפולה מזה של 134,525 ליש'ט, המיוחסת לעלויות מחיה ולינה גבוהות יותר, שכר טרחה משפטית וריבית על חובות.

טובי היילס, שותף ומומחה לדיני משפחה ב סדונים , שגיבש את המחקר, אמר כי גם גרושים נותרים לעתים קרובות עניים יותר בגלל נכסיהם המשותפים שאבדו - כמו בתים, פנסיה ומכוניות.



הוא גם לוקח את החלק הטוב ביותר בשנה לסיים את הליך הגירושין, הסביר, עם עיכובים הנובעים בעיקר מבתי המשפט לענייני משפחה 'עמוסים'.

״להתגרש זה פשוט יחסית. להגיע להסדר פיננסי יכול להיות קשה יותר לזוגות, כאשר כאשר הם אינם מסכימים, הם יכולים למצוא את בתי המשפט סתומים, ולגרום למצוקה נוספת ולניקוז משתק של כספם״.



הקצה בצד קרן חירום & apos;

איש משלם את החשבונות

מיון הכספים יכול להיות סיכוי לא פשוט בעת גירושין (תמונה: Getty)

ז'קלין מייור, ראש צוות המשפחה במשרד עורכי הדין בבריטניה הודג'ס ג'ונס ואלן , חולקת כמה עצות לזוגות באמצע פרידה - במיוחד לאלה שיש ביניהם הון עצמי.

״הגירושין מעוררים יציבות עצומה וגורמים כמובן למהפכים גדולים. זה גם אחד הגורמים הגדולים ביותר שיכולים להשפיע על כלכלת המשפחה ', אמרה.

'בעקבות הגירושין, אדם עשוי לגלות כי בנוסף להתמודדות עם הנפילה הרגשית עליהם להתחיל מהתחלה מבחינת כסף-להבין מה יש לו ומה הוא צריך לעשות עם זה.

מה המשמעות של 613

'תמיד הייתי ממליץ למי שעובר גירושין לפנות לעזרה כלכלית מומחית. יועצים פיננסיים ומנהלי השקעות עצמאיים מסוגלים לדבר עם אנשים דרך האפשרויות שלהם ולהסביר מאיפה להתחיל.

מייג'ור הוסיף: 'זה גם חיוני שאנשים ינסו להפריש מספיק מזומנים שיכסו אותם במקרה חירום - עדיף מספיק בכדי להמשיך אותם למשך שנתיים.

'מיון הכספים יכול להיות סיכוי מפחיד בעת גירושין, אך עזרה תמיד זמינה, ומומחים יוכלו לחלק את הדברים למשימות ניתנות לניהול.'

מיתוסים של גירושין התפוצצו: זכויותיך הכלכליות מוסברות

חושבים שאתם עשויים להיות מכוסים בתרסיס? אולי תרצה לחשוב שוב ...

1: 'אני אקבל הכל כי הוא/היא בגד'

אם בן הזוג שלך ניאוף אין זה משנה כיצד יחלקו את הנכסים שלך, מסבירה ז'קלין מייג'ור.

'התנהלות' על ידי בן זוג, בין אם מדובר בניאוף או בהתנהגות בלתי סבירה, לעיתים רחוקות היא ישימה, ותשפיע רק על הכספים אם זה באמת מתועב. לדוגמה, ניסיון רצח של אישה נלקח בחשבון כהתנהגות, אך במקרה אחר נזק גופני ממשי שהביא להרשעה פלילית לא היה כך.

2: 'אני אשתו המשפטית ...'

בניגוד לדעה הרווחת, אין דבר כזה בעל או אישה בחוק המקובל והאמת המצערת היא שלזוגות לא נשואים יש פחות זכויות כלכליות מזוגות נשואים או כאלה שבשותפות אזרחית.

לאנשים נשואים יש תביעות כספיות הניתנות בחוק על רכוש, פנסיה ותחזוקה, שכולן יכולות לכלול נכסים המוחזקים בשמם של בני זוגם, ואילו לאנשים משותפים יש תביעות מוגבלות (ובמקרים מסוימים אין) הרבה יותר.

3: 'היה לנו הסכם טרום נישואין כך שלא תהיה שום בעיה'

הסכמים לפני נישואין אינם מחייבים מבחינה משפטית ויהיה צורך בשינוי החוק כדי שיהיו כך, מסבירה ז'קלין.

עם זאת, מקרה שנערך לאחרונה אמר שאם ההסכם נערך כהלכה אין סיבה שלא יתחשב בו במלואו.

הסכם לפני נישואין צריך להראות:

  • כי אתה ובן זוגך קיבלת ייעוץ משפטי עצמאי נפרד;

  • חשיפת נכסי והכנסות שני הצדדים (שיצורפו להסכם);

  • שאין כפייה;

  • ההסכם יושלם לפחות שלושה שבועות לפני הנישואין - אין טעם לנסות לגרום לארוסתך לחתום על כך ערב החתונה - זה ייחשב ככפייה;

  • כמו כן: היזהרו מנסיבות בלתי צפויות. בית המשפט תמיד יכול לקחת בחשבון שינויים שחלים בחיי הצדדים, אם הם מהותיים מבחינה כספית.

טעינת סקר

האם זוגות מתגרשים צריכים לקבל מחצית מהעושר של בן זוגם?

1000+ הצבעות כה רחוקות

כןאל

4. התבגרנו ולכן אין קשר בין המודעות בגלל ההבדלים הבלתי ניתנים ליישוב

לא ניתן להתגרש על בסיס זה באנגליה ובוויילס. בתחום שיפוט זה, עליך להראות כי הנישואים התפרקו באופן בלתי הפיך ולהסתמך על אחת מחמש העובדות הבאות לתמיכה:

degale לעומת eubank stream
  • ניאוף
  • התנהגות בלתי סבירה
  • הפרדה של שנתיים (בהסכמת בן / בת זוגך)
  • עריקות של שנתיים
  • הפרדה של 5 שנים

המשמעות היא שאם אתם מתגרשים לאחר פחות משנתיים של פרידה, גם אם הפיצול הוא ידידותי, עדיין צריך 'להאשים' מישהו בעתירת הגירושין.

    ראה גם: