דיון דבלין: 'הייתי כל כך מבואס כשהתחלתי לשחק כדורגל, הייתי מנקה את המכוניות של השחקנים האחרים בכמה שקלים'

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

דיון דבלין

דיון דבלין יודע דבר או שניים על רכוש(תמונה: BBC)



כשכדורגלן העבר של ליגת העל, דיון דבלין, הצטרף לקבוצת המציגים Homes Under The Hammer, הורמו כמה גבות. הוא אולי שיחק בשמונה קבוצות מובילות ויש לו ארבע משחקים של אנגליה בחגורתו, אבל מה הוא ידע על רכוש?



לא רק טרולי הטוויטר הרגילים הטביעו את טפריהם - אפילו חברי הכדורגל של דיון עצמו לא יכלו לעמוד בפריצה או שתיים.



קאסט אי האהבה 2018

'זה היה מהלך מפתיע עבור כדורגלן, אני מניח,' הוא אומר וצוחק. ״יש לי קצת מקל מהחברים הישנים שלי מהקבוצה, שאמרו דברים כמו, & מה אתה יודע? & Apos; ו & apos; אני לא יכול להיפטר ממך, אתה שם בכל פעם שאני מפעיל את הטלוויזיה שלי. & apos; אפילו עכשיו, אנשים עדיין מצייצים מדי פעם ואומרים, & apos; מה עושה דיון דבלין? & Apos; אבל רוב זה היה בהומור טוב״.

ארבע שנים והדיון עדיין הולך חזק, מביא עליזות ומשחקיות גבינות לצרכי היום. מתברר שהוא אכן יודע דבר או שניים על לבנים ומרגמות: בסוף שנות ה -90 הוא בנה תיק בתים ושכר אותם כדי להשלים את הכנסתו.

דיון הצטרף ל- Homes Under the Hammer בשנת 2015



כעת הוא נצפה יותר על תפקידו ב- HUTH מאשר ימי הכדורגל שלו - 183 שערים, כך נראה, דעכו בזיכרונותיהם של אנשים. 'אני אסתובב בסופרמרקט וזוג מבוגר יחכה עד שאחלוף על פני ואז יגיד, הו תראה, אלפרד, זה הוא מחוץ לתוכנית הבית הזו,' הוא צוחק. 'כל הכבוד לדור המבוגר, הם מזהים אותי יותר מכל. זה די יומי. '

אנו פוגשים אותו היום בהשקת ה- FIFA העולמי שלהם ב- BBC, שם הוא מתכונן לנסוע לרוסיה ונמצא ביסודיות במצב כדורגל. בגובה 6 סנטימטר הוא גבוה ורחב, וכאשר אנו מתייצבים לשיחה, הוא גורם לספה להיראות זעירה.



לבוש בבלייזר נייבי חד וחולצת טי שחורה, הוא נראה כמעט כמו הכדורגלן בדימוס, למעט דבר אחד - לדיון יש אפס סוואגר.

בעוד שרבים מהכדורגלנים והידענים בהשקה נראים קצת צעקניים, דיון הוא כרצוף עכשיו כמו בימיו שגדל בבית מועצה בלסטר.

'זה לא משנה מי אתה או מה אתה עושה, זו רק עבודה', הוא אומר כשהוא רוכן קדימה. 'אל תבין אותי לא נכון, זו העבודה הטובה ביותר בעולם - אתה מקבל תשלום עבור התחביב שלך. אני מודע מאוד לכמה מזל היה לי ששילם לי לבעוט בכדורגל. אבל לעולם לא אשנה. אתה יכול לשנות את אורח החיים שלך, אבל אם כסף משנה אותך, יש לך בעיה״.

כשרונותיו של דיון נצפו לראשונה בגיל תשע כשהוא נבחר לשחק בליסטר מתחת לגיל 10. אבל, לאחר כמה שנים של אימונים קשים, הוא מצא את עצמו עוזב את בית הספר עם קומץ O רמות וללא חוזה כדורגל. בגיל 16, הוא בילה שנה בנסחף מעבודה לעבודה, עבד במרכז פנאי, לפני שעשה תורנויות במפעל גלידה (הוא מודה שדגם את התוצרת באופן חמקמק כשאהב זאת!). כשהוא הוחתם ב- Norwich FC בגיל 17, הוא היה מושפל מאוד מההזדמנות.

דיון דבלין שיחק בקבוצות הכדורגל הבריטניות הבכירות כולל מאן יונייטד וסלטיק (תמונה: שון בוטריל)

'לא הייתי משנה שום דבר בעבודות שעשיתי', הוא אומר. 'אם אתה יודע מה נדרש כדי להגיע לשם, אתה מעריך את זה הרבה יותר מאשר אם נותנים לך הכל בצלחת. כשהתחלתי לשחק הרווחתי 27.50 ליש'ט לשבוע והייתי מציע לנקות את מכוניות הכדורגלנים הבכירים בכמה שקל. הייתי מטאטא את היציעים מחוץ לעונה ואפילו מצייר את חדרי ההלבשה. אני אוהב את הדם, הזיעה והדמעות בעבודה קשה בשביל מה שיש לך״.

כשהוא נבחר לנבחרת אנגליה, האנשים הראשונים שהוא התקשר אליהם היו הוריו, 'אמרתי להם, & כל הזמן הזה שנסעתם
בי ביום ראשון בבוקר ועכשיו אני משחק למען המדינה שלי! & apos; '

עדיין יש לו את המכתב ממוסגר על הקיר שלו, למרות שלצערי דיון מעולם לא נבחר לשחק במונדיאל.

'הייתי מוחלט לגמרי כשפספסתי את הקבוצה בשנת 1998,' הוא אומר מהורהר. 'אבל לא הראיתי את האכזבה שלי למנג'ר או לשחקנים האחרים, כי לא רציתי שירחם עלי. אתה צריך להישאר חיובי. אמרתי למנהל, & תקשיב, גאפר, אני מעריך את הדעה שלך, עכשיו צא החוצה ונסה אותה למדינה שלך. & Apos; החרטה הכי גדולה שלי היא לא להיבחר למונדיאל, אבל זה היה מחוץ לידי. אשמח לדעת אם אני מספיק טוב״.

למרבה הצער, במהלך הראיון שלנו קיבל דיון כמה חדשות מזעזעות: חברו וחברו לשעבר ג'לויד סמואל נהרגו בתאונת דרכים באותו בוקר, דקות לאחר שהפיל את ילדיו הצעירים בבית הספר. מטבע הדברים, דיון הייתה הרוסה, והראיון הופסק.

אני סלבריטי 2016

אבל שבוע לאחר מכן, אי פעם איש המקצוע, דיון התקשר אלינו כדי שנוכל לסיים את הצ'אט שלנו. הוא מתנצל שלא לצורך על הדרך שבה הסתיים הראיון שלנו, ועדיין ברור שהוא מוטרד מאוד.

'היינו במחוז האגמים, אשתי לואיז ואני, בנוסף לכלב שלי מגי,' הוא אומר, קולו רך יותר מאשר כשנפגשנו בשבוע שעבר. ״שמעתי את החדשות, רק רציתי לברוח. בילינו רק כמה ימים בהליכות ארוכות סביב האגמים. זה טוב לנשמה״.

עם אשתו לואיזה (תמונה: )

דיון אינו זר לאובדן. לפני כמה שנים איבד את אמו מסרטן השד במקביל לאביו שנלחם בסרטן המעי, ובשנה שעברה אפילו כלבו האהוב פרנק מת מהמחלה.

'ברור שסרטן חשוב לכולם, זה דבר הרסני, אבל בשנים האחרונות הייתה לו השפעה גדולה על המשפחה שלי', הוא אומר. ״זה נושא שקרוב ללבי. מה שעברתי השפיע על מה שאני מרגיש לגבי החיים. דברים שהיו מפריעים לי לפני כן כבר
מטריד אותי. אני נהנה מהחיים ומנסה להשיג כמה שאפשר בחיוך״.

היו לו גם כמה פציעות שמשנות חיים במגרש הכדורגל. בשנת 1992, הוא שבר את רגלו בהופעת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד ובילה שישה חודשים בהתאוששות, ושבע שנים לאחר מכן, הוא סבל מצוואר שבור מסכן חיים בעת ששיחק באסטון וילה. עדיין יש לו צלחת טיטניום שמחזיקה שלוש מחוליות הצוואר שלו יחד, ויש לו מזל שלא נותר משותק.

'התאונה נתנה לי השקפה שונה לגמרי על החיים', הוא אומר. 'יכולתי לשבת כל חיי, אבל לא הייתי כי היו לי אנשים טובים מאוד סביבי. לכן אני לא נותן לדברים קטנים לעצבן אותי כל כך. אני יודע שאני איש בר מזל מאוד '.

דיון פרטי מאוד על חיי המשפחה שלו, וכל דיבור על ילדיו הבוגרים יוצא מהשולחן. עד כמה שדיון נינוח ונינוח, אנחנו לא יכולים שלא להרגיש שקשה להבין את הדיון האמיתי.

בדיוק כפי שהפתיע את כולנו בידע הרכוש שלו כשהצטרף לראשונה לצוות HUTH, יש לו גם כישרון סמוי נוסף בשרוול: מוזיקה.

דיון דבלין

דיון והמצאתו המוזיקלית, הדוב (תמונה: Getty)

דיון, שהונח עם רגל שבורה בשנת 1992, ניצל את הזמן מחוץ למגרש כדי ללמד את עצמו את הסקסופון. הוא נהיה כל כך נלהב ממוסיקה שהוא אפילו המציא כלי הקשה רבי מכר בשם הדוב, תוף בצורת קובייה שיש לו מעריץ מוצק.

'אני טפח סדרתי', הוא צוחק. 'אני סיוט, תמיד מקיש. הרגיזתי כל כך הרבה אנשים שהבנתי שאני צריך להכין משהו שאוכל לפגוע בו, אז הלכתי לחנות לחומרי בניין וקיבלתי פטיש, עץ ומסמרים והכנתי קופסה״.

אנחנו לא יכולים לעזור לסיים את הראיון ולתהות על אילו כשרונות אחרים דיון האניגמטי שומר על שטום. כשהוא מספר לנו שהוא עובד כרגע על פרויקט סודי ביותר, אנחנו באמת מרגישים ששום דבר לא יפתיע אותנו עם דיון ...

קרא עוד

מונדיאל 2018
צוות הטורניר שלנו צרפת ניצחה את קרואטיה וזכתה בגביע העולם פרסי מונדיאל תוצאות המונדיאל במלואן

תחזיות המונדיאל של דיון

גארת 'סאות'גייט והארי קיין (תמונה: AFP)

'החשודים הרגילים יסתדרו היטב: ספרד, ברזיל, ואם הגלגלים ייפלו למקומם, בלגיה עלולה להיות מסוכנת באמת. כמובן שלאנגליה יש סיכוי. אני מתעצבן מאנשים שאומרים שהמונדיאל הזה הוא רק עקומת למידה של הנבחרת שלנו, ושזה לא יותר מהסיכוי של הבנים לקבל ניסיון טוב.

גארת 'סאות'גייט הוא המנג'ר המושלם והוא עומד בראש ההרכב של קבוצה מצוינת. הוא מאוד חיובי וכל השחקנים הצעירים מכבדים אותו.

אם אנגליה תזכה במונדיאל, תהיה תגובה מתעכבת של כארבעה ימים מכיוון שכולם היו כל כך שיכורים. הייתי רוצה שכולם יהיו חיוביים ותומכים. זה קשור לשאלה האם השחקנים יכולים להתמודד עם הלחץ, והם זקוקים לתמיכה שלנו '.

איך דיון מבלה את יום ראשון שלו?

סוף שבוע בחוץ או בראנץ 'ביום ראשון בבית?

אם מזג האוויר מתאים אז תמיד הייתי נשאר בבריטניה. אני אוהב לברוח עם כלבי ועם כלבי.

סטייסי דולי בוהן גמל

עצלן לשכב או למעלה עם הכריכה?

אני רוצה להגיד שוכב, אבל אני אף פעם לא ישן מאוחר מדי. 8:30 תהיה האחרונה - ברגע שאני קם אני פשוט ממשיך בדברים.

הונגאובר או טרי כמו דייזי?

יש לי מזל שאני לא חוטפת הנגאובר. אני אוהב את חצי ליטר מוזר של בירה אמיתית, זה הפינוק שלי. זה החוט שלי, ולא שוקולד.

חדר כושר או יום עצלן?

אני אוהב לשמור על עצמי הכי טוב שאני יכול. אני אף פעם לא אהיה בכושר כמו שהייתי, אבל כל עוד לא מופיעה בטן בירה אני אראה את עצמי סביר. הלוואי שיכולתי ללכת יותר לחדר הכושר, אבל אין לי זמן.

ארוחת בוקר מבושלת או דייסה?

אנגלית מלאה, הכל טוב. אשתי טבחית טובה ממני במיליון קילומטרים. היא מבצעת את רוב הבישולים כשאני בחוץ בעבודה, ותמיד דואגת להאכיל אותי ולהשקות.

ה- BBC מספק סיקור 24/7 על מונדיאל 2018 בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט מה -14 ביוני

ראה גם: