הבמאי רג'ינלד לארי -קול צעק ונשבע עלי כשהעזתי לשאול שאלות על קנה 2 תן מכוניות - עכשיו זה קרס

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

רג'ינלד לארי-קול(תמונה: )



באחת משיחות הטלפון היותר סוערות שהיו לי בזמן האחרון, מנהל החברה רגינלד לארי-קול התבייש בי: אתה טועה לגמרי, אני אומר לך עכשיו כי אני אתבע אותך כאילו לא תאמין.



הרבה קללות בעקבותיו, אבל כדי לחתוך מרדף: הקבוצה העסקית שלו הוכנסה זה עתה לממשל, מה שמשאיר את המשקיעים חוששים לחיסכון שלהם.



הוא ניהל את Buy 2 Let Cars Limited שחיסמה את עצמה כחלופה משתלמת לריביות הנמוכות שמציעים הבנקים.

תלוי כמה השקעת, תוכל לקבל תשואה מדהימה של 11% בשנה, או 27% לאורך שלוש שנים.

ההכנסה הגיעה ממקור בו לא היית מצפה למצוא הרבה כסף - תחום הסאב -פריים.



מזומנים שהכניסו חוסכים ישמשו לרכישת מכוניות שיושכרו לאנשים בעלי היסטוריית אשראי ירודה. החומר השיווקי גרם לארוחה כיצד Buy 2 Let Cars סייע לעובדי מפתח.

ערוץ גמר גביע fa

ההשקעה שלך מסייעת לצוותי NHS כמו צ'יפו להגיע ומעבודה ברכב חדש ואמין, ניהלה את אחד מהפוסטים שלה בפייסבוק, ואילו אחר אמר: שמור על עובדי מפתח, ממש כמו אנדרו, על ידי השקעה עם Buy2LetCars!



קתרין דוכסית מקיימברידג'

שלחתי בדואר אלקטרוני למר לארי-קול בחודש ינואר מה שחשבתי שהם שאלות סבירות.

ראשית, האם התשואה המדהימה של 27% ממומנת על ידי כסף מעובדי מפתח?

שנית, עד כמה ההשקעה הייתה בטוחה? שאלתי מכיוון שהחשבונות האחרונים הראו כי Buy 2 Let Cars חייבת לנושים 34 מיליון ליש'ט, חברת האם Raedex מסתכמת בסכום של 10.9 מיליון ליש'ט, וחברת אחות Rent 2 Let Cars הייתה בעלת חוב של 9.5 מיליון ליש'ט.

זה היה כאשר לארי-קול יצא בליסטי. לך תחפש לי משקיע אחד שלא החזיר לו את הכסף, הוא צעק בטלפון.

ניסיתי שוב ושאלתי: האם אתה יכול להבטיח שמשקיעים שהכניסו את כספם כעת יקבלו את מלוא התשואה המובטחת וההון שלהם יוחזר?

אנדרו, תקשיב למה שאנו אומרים וכיצד אנו עושים זאת, אמר. אנחנו לא מרוויחים 27% מצוות ה- NHS, אנחנו לא עושים את זה.

אז מאיפה עוד מגיע הכסף אם לא מכלי ליסינג לעובדי מפתח?

הוא ענה באומרו לי להשתתף באחת המצגות הקבועות שלו באינטרנט, והתעקש: אתה וודא שאתה מקשיב לתוכנית ומבין אותה לפני שאתה זורק sh **.

עיר גבר

אני לא מזנק כלום, אני שואל שאלות בשם משקיעים פוטנציאליים, עניתי.

'תקשיב לי, תקשיב לי,' הוא חזר אחורה, 'עד שתראה את התוכנית המפחידה אתה לא יכול לכתוב עליה **. אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

הסברתי שראיתי את התוכנית שלו מפורטת שלב אחר שלב באתר Buy 2 Let Cars, אך הוא נחרץ עליי להשתתף במצגת.

שאלתי אם זה יסביר את ההפסדים שהחברות שלו עושות.

'אילו הפסדים?' הוא ענה.

'ההפסדים המפורטים בדוחות הכספיים שלך,' הסברתי.

המשמעות של מספר 25

בשלב זה אישה הרימה את הטלפון בקצהו, אמרה שאינני צריך לדעת את שמה וסיימה את השיחה.

אחיזת מסך מהוובינר של Buy2LetCars

כפי שהתבקשתי, אכן השתתפתי באחת המצגות המקוונות שלו. זה כלל קטעים רבים של לקוחות שאמרו כמה הם מרוצים מהרכב השכור שלהם ומשקיעים שאומרים דברים כמו, ברגע ששילמת את הכסף שלך אין לך מה לעשות, הכל מטופל, אתה רק מחכה שהכסף יגיע כל חודש. .

זמן קצר לאחר מכן נשלחתי אליך בדוא'ל על ידי הבמאי השותף סקוט מרטין, שאמר: הסביבה המסחרית שלנו נשארת איתנה ואנו נהיה כאן כדי לשרת את לקוחותינו לאורך שנים רבות. אני מניח שהדרך הטובה ביותר לאשר עד כמה מודלים המימון והליסינג שלנו רלוונטיים היא לשמוע מהלקוחות שעשו איתנו עסקים שחלקם ממשיכים לעשות זאת מאז 2012. '

אין בעיות: סקוט מרטין (תמונה: תפוס)

אבל הכל לא היה קול. ב -19 בפברואר, הרשות להתנהלות פיננסית אסרה על ראדקס לקחת עסקים חדשים מכיוון שהיא הייתה חדלת פירעון. היא הכריזה שיש למחוק 7.5 מיליון ליש'ט שנכללו בחשבונות ה- Buy 2 Let כרצון טוב.

הודעת הפיקוח, שפורסמה זה עתה על ידי הרגולטור, מכילה כמה גילויים מדאיגים. לדוגמה, Buy 2 Let Cars טוענת שיש לה 1,200 עסקאות חכירה, אך בבדיקה אקראית של 102 מהן נמצא כי 55 היו רכבים יד שנייה ולא חדשים, כפי שהובטח, ככל הנראה 18 מהשכירות נחתמו באופן משמעותי לפני שהרכב על הכביש, ושניים מהמכוניות לא נמצאו כלל במאגר הנתונים של DVLA.

הודעת הפיקוח סיכמה: 'הקבוצה ממשיכה לשווק את אפשרויות ההשקעה שלה באמצעות מגוון רחב של מדיה מקוונת ואחרות וממשיכה לחפש ולקחת כספי צרכנים. ה- FCA סבור כי מצבה הפיננסי של החברה והקבוצה הופך את המודל העסקי של הפירמה לבלתי בר קיימא ומציב את הצרכנים שמשקיעים כסף בסיכון ישיר לאובדן '.

השבוע הוכנסו לניהול Raedex, Buy 2 Let Cars and Rent 2 Cars Own Limited.

אנליסטים להשקעות שואלים כעת מדוע לקח כל כך הרבה זמן עד שכלב השמירה פעל על ידי חברת Raedex שהסדירה - למרות שההשקעה Buy 2 Let Cars עצמה אינה מוסדרת ואינה מכוסה על פי תוכנית הפיצויים לשירותים פיננסיים.

אתר ההשקעות סקירת בונד הזהיר עוד ביוני 2018 כי מדובר בהשקעה בסיכון גבוה מאוד שעלולה לגרום לאובדן קבוע ומוחלט.

בשנה שלאחר מכן דיווחה חברת Bond Review: 'הנתונים של Raedex Consortium Limited, חברת האחזקות הקבוצתית, מראים מידע מוגבל מכיוון שהחברה השתמשה בפטורים של חברות קטנות ולא פרסמה דוח רווח והפסד, או שהבדיקות נבדקו. הנתונים הם אולם ברור שהחברה הכוללת נשארת מפסידה. '

לינדה נולן בריאן הדסון

קמפיין כספי הצרכנים מארק טאבר צייץ השבוע: ל- FCA היה את כל המידע הזה אז במה הם שיחקו כדי לתת ליותר ויותר משקיעים להישאב?

הרגולטור הגיב: התקשרנו עם החברה בכמה הזדמנויות בנוגע לסוגיות רגולטוריות.

ראה גם: