חנות דיסני משיקה הנחת ענק של מואנה לשנה החדשה הסינית

ראש השנה הסיני

ההורוסקופ שלך למחר

זו השנה של החזיר - ודיסני יודעים לחגוג(תמונה: דיסני)



ראש השנה הסיני 2019 כמעט כאן, וחנות דיסני חשפו זה עתה מבצע מרגש במיוחד שיעזור לקטנטנים שלכם (או לכם) לחגוג.



בהתחשב בעובדה שזו השנה של החזיר, החנות הנוסטלגית מאפשרת לכל מי שקונה משהו ב חנות דיסני כדי להשיג פואה גדולה מפלאש מואנה ליוטי 20.19 ליש'ט.



בדרך כלל 50 ליש'ט, זה יותר טוב מחצי המחיר, וללא סף הוצאה, זה אומר שאתה יכול ממש לקנות משהו בכמה שקלים ואז תוכל לשקוע את קטיפת פואה של 20.19 ליש'ט.

הדבר הזול ביותר שראינו למכירה באתר של חנות דיסני הוא מחזיקי מפתחות שונים של דיסני 2.10 ליש'ט כל אחד, או אפילו זול יותר, Wreck It Ralph 2 מחקים, עבור 1.50 פאונד לחבילה.

זהו הדובון המקסים שתוכלו להשיג



אם אתה מזמין אונליין, תוכל להזמין משהו הרבה יותר גדול שמעלה את הסל שלך מעל 50 ליש'ט, כי לאחר מכן תקבל משלוח חינם.

המבצע זמין הן באינטרנט בחנות דיסני והן בחנויות מסוימות בפריסה ארצית מעכשיו ועד ה -24 בפברואר.



זה זמין בחלק מהחנויות (תמונה: ליברפול אקו)

החנויות ברחבי בריטניה המציעות את העסקה כוללות את רחוב גרפטון, ווסטפילד סטרטפורד ושפרד'ס בוש, בלו ווטר, טראפורד, מנצ'סטר אנרדייל, ליברפול וואן, ברימינגהם (בולרינג), מדאוהול, לייקסייד, גלזגו, מטרו, לידס (ווייט רוז), קרדיף, ורחוב אוקספורד.

החזיר הכי חמוד של בטן הסיר בכל האוקיינוס ​​השקט, הצד החביב של מואנה כולל את האוזניים המדהימות של החזיר ואת הביטוי המקסים.

מאמר זה מכיל קישורים שותפים, כלומר אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירת מוצרים או שירותים עליהם אנו כותבים. מאמר זה נכתב באופן עצמאי לחלוטין, ראה פרטים נוספים כאן.

קרא עוד

דיסני
למה דמויות מצוירות לובשות כפפות 25 עובדות על 'מלך האריות' של דיסני כיצד קשורים טרזן ופרוזן קודים סודיים של חברי השחקנים בדיסני

ראה גם: