אדריאן ראביוט לעומת קשרי מאן יובנטוס, כוכב יובנטוס כבר נתן פסק דין

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

השבוע, מנצ'סטר יונייטד הודיעה שהיא הסכימה עם הסכם יובנטוס עבור הקשר אדריאן רביוט. האדומים העבירו את תשומת לבם לצרפתי כדי לפתור את בעיות האמצע שלהם השיחות ממשיכות להתעכב עם המטרה העיקרית ארוכת הטווח, פרנקי דה יונג .



ג'ינה קרנו הנרי קאוויל

המהלך מגיע מהשדה השמאלי עם מעט או שום קשרים בין שתי הצדדים לפני הקיץ, עם זאת, התבוסה 2-1 ל ברייטון ביום ראשון חיזק את הצורך של אריק טן האג להוסיף איכות גדולה יותר למרכז השדה שלו, כאשר צמד מוכר של פרד וסקוט מקטומינאי שוב נאבק.



דיווחים בצרפת העלו כי Rabiot i הוא פתוח להצטרף ליונייטד, למרות שהם לא יהיו בליגת האלופות בעונה הבאה. אומרים שחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלו נובע מהעובדה שהוא מאמין שהוא יהיה מתחיל מובטח על פני אנשים כמו מקטומינאי ופרד.



האחרון הצליח להצליח במעבר של 69 אחוז בלבד מול השחפים, בעוד שפרד הצליח לשחק רק שתי מסירות פרוגרסיביות מוצלחות. ראביוט בינתיים נתפס כטכנאי מצוין שיש לו פוטנציאל להביא מימד חדש למרכז המגרש של יונייטד אם יגיע.

הוא עשה לעצמו שם בפריז סן ז'רמן, שם הגיע דרך מערכת האקדמיה של המועדון כדי לבסס את עצמו כחבר חשוב בקבוצה הראשונה, זכה בחמישה תארים בליגה 1 בשבע עונות וצבר למעלה מ-227 הופעות.

בריכת שכשוך עם מושבים

הוא עזב ב-2019 בנסיבות שנויות במחלוקת לאחר שהוקפא על ידי המועדון על כך שלא הסכים לחוזה חדש ולאחר מכן נאלץ להתאמן לבד לאחר שאהב אינסטגרם פוסט של פטריס אברה חוגג את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על פ.ס.ז' ליגת האלופות .



קבוצות גדולות באירופה כמו באיירן מינכן ו ברצלונה היו מקושרים לקשר, אם כי הוא התיישב על יובנטוס כיעד הבא שלו.

השחקן בן ה-27 הראה הצצות של האני הטוב ביותר שלו במהלך ארבע השנים שלו בטורינו, עם זאת, הוא רק לעתים רחוקות הצליח לגבש תפקיד עקבי ב-11 הפותחים. זה יכול להסביר מדוע הצד האיטלקי מוכן לשחרר אותו בתור הוא מתקרב לשנה האחרונה של חוזהו.



  אדריאן ראביוט מיובנטוס FC
מנצ'סטר יונייטד רוצה את אדריאן ראביוט ( תמונה: Sportinfoto/Getty Images)

למרות זאת, כמה מהתכונות הטובות ביותר של ראביוט הן דברים שחסרים ליונייטד כיום נואשות מהיבול הנוכחי של הקשרים. הוא יכול לשחק במספר עמדות, הוא נהדר בהיסחפות בין הקווים, בקבלה ובשליטה בכדור בחצי הסיבוב, והוא יכול גם לשחק מגוון רחב של מסירות שונות.

זאבים נגד מאן יוד

רביוט רשמה בעונה שעברה שיעור הצלחה של מעברים של למעלה מ-90%, לא פרד או מקטומינאי הגיעו לממוצע של יותר מ-85%. שניהם אכן פרסמו מספרים טובים יותר מבחינת מסירות פרוגרסיביות, כאשר ה-4.8 של פרד ל-90 הטובים מבין השלושה. עם זאת, סביר להניח שהצמד של יונייטד הרוויח מכך שהאדומים הלכו בצורה ישירה יותר בעונה שעברה מאשר יובנטוס.

כשזה הגיע לשבירת קווים עם הכדור לרגליו, רביוט השתפר בשתיהן מבחינת ממוצע של נשיאה מתקדמת יותר עם 4.21 ל-90.

המספרים ההגנתיים בין השלושה היו מאוד דומים, מה שמרמז על ראביוט עדיין יכול להביא יציבות לקבוצה במעבר, אבל זו היכולת הטכנית המעולה שלו שתהיה רצויה ביותר ליונייטד.

בתקופתו הקצרה באחריות, טן האג שיחק בדרך כלל עם צמד קשרים ברונו פרננדס בעמדה מתקדמת יותר לפניהם. אחד מהשניים בדרך כלל עמוק יותר, בעוד השני משחק יותר כמו קופסה לקופסה.

לראביו יש פוטנציאל לשחק בכל אחד מהתפקידים והאופן שבו הוא ישמש יכול להיות תלוי אם בסופו של דבר תבוצע עסקה עם דה יונג. אם ההולנדי יגיע, סביר להניח שהוא יהיה השחקן שטן האג רוצה לבנות דרכו, כשראביוט משחק מעט גבוה יותר, אם כי אם לא, היכולת הטכנית של הצרפתי אומרת שהוא כנראה יתנהג כמו הפליימייקר העמוק של הקבוצה במקום.

תשלום לפי צפייה ביוטיוב

ראה גם: