מיליונרית אקסצנטרית שציירה את בית העיירה שלה בקנסינגטון באדום ולבן מגלה שקרב בן 4 שנים עלה 'סכום אבסורדי'

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

מיליונרית שציירה את רכושה בפסי ממתקים אדומים ולבנים מעודנים, חשפה כי היא בילתה 'שבעת דמויות אבסורדיות'. סכום על קרב בן ארבע שנים על תכנון יישומים.



רומלו לוקאקו למנצ'סטר יונייטד

לזיפורה ליסלה-מיינוורינג, בת 67, היה סכסוך עם שכנתה ניאל קוראל והרובע המלכותי בקנסינגטון וצ'לסי במועצה בנוגע לתוכניות להרוס את בית העירייה שלה בסך 15 מיליון ליש'ט ולהפוך אותה לבית עם ארבעה חדרי שינה עם בריכת שחייה במרתף. באפריל 2013.



במהלך השורה המרה ניסו שכניה לחסום שש בקשות לבניית הארכת המרתף וכך כנקמה המיליונר האקסצנטרי נתן לבית את המבט הייחודי לאפריל 2015.



ציפורה - המחלקת את זמנה בין לונדון לשווייץ - מופיעה בסרט התיעודי 'שכנים יפים במלחמה' של ערוץ 4, יחד עם יריבתה מר קרול, שם מופיעים אחר פרטי המחלוקת שלהם.

זיוור ליסלה Mainwaring

ציפורה ליסלה-מיינוורינג תופיע בתוכנית ערוץ 4 על המחלוקת שלה (תמונה: ערוץ 4)

לאחרונה איבדה גב 'ליסלה-מיינוורינג את ניסיונה לבטל את הוראת קנסינגטון ומועצת צ'לסי להחזיר את הבניין בסכום של 15 מיליון ליש'ט בסאות' אנד למראהו המקורי.



לי אן פינוק עירומה

אך מאז היא ערערה על פסיקת השופטת אשר בתורה עיכבה את המועד האחרון והיא החלה לסלק את הבית ב -22 במרץ.

״חשבתי שמעולם לא היה לי בית בובות ועכשיו אני אוהב לשחק בית. אבל כמובן שנאלצתי לשלם סכום אבסורדי על תכנון וערעורים ', אמרה ציפורה בראיון ל- Times2 לקראת שידור התוכנית.



בית מפוספס באדום ולבן בסאות 'אנד, קנזינגטון, לונדון, שכנראה צויר על ידי הבעלים במחאה על בקשה לתכנון שנדחתה שיפורים בנכס.

בית הפסים באדום ולבן בקנסינגטון (תמונה: הרשות הפלסטינית)

'יכולתי לתת את כל כספי לצדקה, אבל אני לא בן אדם נחמד כל כך.'

קרא עוד: בקתת חוף שנויה במחלוקת בגובה 15 מיליון ליש'ט & apos; הבעלים מערער על פסיקת בית המשפט לצבוע מחדש בית אדום ולבן

ניתוח פלסטי של בוורלי קאלארד

בצד השני של הטיעון מר קרול מתעקש כי השינויים ברכושה של גב 'ליסלה-מיינוורינג יאלצו אותו לעזוב את ביתו, אך הוא הצליח לבנות בריכת שחייה במרתף משלו ללא בעיה.

ציפורה ליסלה-מיינוורינג ציירה את הבית כנקמה (תמונה: הרשות הפלסטינית)

הטומי שלבי האמיתי
בית מפוספס באדום ולבן בסאות 'אנד, קנזינגטון, לונדון, שכנראה צויר על ידי הבעלים במחאה על בקשה לתכנון שנדחתה שיפורים בנכס.

היא השקיעה סכום אבסורדי & apos; במהלך הקרב בן ארבע השנים (תמונה: הרשות הפלסטינית)

הוא אומר בתוכנית ערוץ 4 כי שלו נבנה במגוון נסיבות אחר, 'אני לא חושב שאתה יכול להגיד מכיוון שלמלכה יש נזר, צריך לאפשר לכולם נזר', הוא מוסיף.

קרא עוד: אלמנה שנתנה אחוזה בסך 15 מיליון ליש'ט & אפוס; גאריש & אפוס; מהפך אמור לצבוע מחדש

ציפורה סיפרה גם ל- Times2 כי היא השתמשה בפסים האדומים והלבנים - שככל הנראה לקח רק חמש וחצי שעות - כנקמה נגד המועצה: 'אמרתי: אם אתה רוצה מחסן, זהו מחסן'.

גב 'ליס-מיינוורינג שילמה 4.7 מיליון ליש'ט עבור הנכס באוגוסט 2012, כאשר במקור זה היה רק ​​משרדים ורצתה להפוך אותו לנכס מגורים.

* שכנים יוקרתיים במלחמה מתחילים הערב בערוץ 4 בשעה 19:30

ראה גם: