אווה ספיקמן פותחת בפעם הראשונה על המאבק ה'כואב 'שלה עם' שליטה 'בהפרעת האכילה

חדשות טלוויזיה

ההורוסקופ שלך למחר

אווה ספיקמן דיברה לראשונה על כך שהיא & כאב & apos; קרב עם אנורקסיה.



לצד הבעל ניק, אווה ספייקמן של הבוקר הזה דיברה לראשונה על המאבק האישי שלה עם אנורקסיה להעלאת המודעות במסגרת שבוע הפרעות אכילה.



הגרזן המטורף המטורף

אם דיברה על מחלתה, אווה הייתה פתוחה מאוד למארחים פיליפ שופילד והולי ווילובי והסבירה מה מניע את מצבה.



ניק ואווה ספיקמן בבית

ניק ואווה הם שמות ביתיים (תמונה: ITV)

הבוקר

מגיש הבוקר הזה חושף הכל (תמונה: ITV)

אווה אמרה: 'זו הפעם הראשונה שאני מדברת על זה, אז, כשהייתי צעיר יותר, לפני שפגשתי את ניק, הייתי בזוגיות ובוגד בי ובמקום להבין שזה הבחור שבגד עליי הוא טעה, הסתכלתי טוב למה זה קרה לי, זאת בטח אני, זאת בטח אשמתי.



'לכן ניסיתי לשנות אותי, הרגשתי שלהיות רזה יותר יהפוך אותי לאטרקטיבי יותר וגם הייתה תחושה של שליטה ובמרפאה אנחנו שומעים את זה לעתים קרובות, כשאתה במצב שאתה מרגיש שאין לך כוח ו אין שליטה אז השתלטות על האכילה שלך מעצימה מאוד. זה גורם לך להרגיש שאתה עושה משהו, אתה משיג משהו אבל לצערי אתה לא מבין שיש פגיעה בבריאות שלך.

משמעות 2:22
הבוקר

אווה אומרת שהיא איבדה את כל השליטה & apos; (תמונה: ITV)



ניק ואווה ספיקמן

ניק ואווה ספיקמן (תמונה: ITV)

על האופן שבו ניצחה את ההפרעה, אווה אמרה: מבחינתי מבלי שהבנתי את זה, המקור השתנה, כך שזה היה מערכת יחסים שבה הרגשתי ממש רע עם עצמי ומה שהשתנה בשבילי זה שהקשר הסתיים ופתאום הבנתי שבעצם הקשר הזה גרם לי לכאב עצום ובמקום להרגיש רע עם עצמי התחלתי לבנות על מי שאני, על מה שהשגתי.

'בדיוק מה שאנחנו עושים במרפאה - יש שני אלמנטים לעזור למישהו: זה למצוא את מקור האמונה ולשנות את זה ואז לבנות ביטחון והערכה עצמית.

דיברה על מחלתה במקרה הגרוע ביותר, ואווה אמרה: כן הייתי מאוד [גרוע]. אני מתכוון שברור שהסתרתי את זה אבל הייתי שוכב ודואג שאוכל לראות את עצמות הירך שלי אבל אז הייתי מסתיר את זה עם בגדים שקופים וקופצים.

אוליביה וכריס נפרדים

השבוע הוא שבוע המודעות הלאומי להפרעות אכילה - מצב שפוגע ביותר מ -725,000 אנשים בבריטניה.

לצפייה בראיון במלואו כנסו אתר הבוקר הזה .

ראה גם: