סקירת Forza Horizon 4: מירוצי עולם פתוח במיטבו

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

מאמריקה לאוסטרליה - עם עצירה בצרפת ובאיטליה בין לבין - Forza Horizon של משחקי מגרש המשחקים משחקים בהחלט הרוויחו את Air Miles שלהם, ועכשיו הפרק הבא של הלהיט בלעדי לאקסבוקס זיכיון המירוצים משתלט על חלק אחר של העולם: בריטניה היקרה היקרה.



Forza Horizon 4 רואה את הסדרה לקראת חופינו עם בילוי מרוכז של צפון מערב היבשת, מרוכז סביב דרוונט ווטר. יחד עם ההגדרה החדשה מגיעות תכונות יוצאות דופן במונחים של משחק וויזואליה, מה שהופך אותה לאחד מכותר המירוצים המוצלחים והמהנים ביותר שיש.



Forza Horizon 4 מביא את פעולת המירוצים לבלייטי (תמונה: מיקרוסופט)



בתור ספין אוף מהקו המרכזי פורזה מוטורספורט סדרות, משחקי Horizon תמיד הניחו את עצמם להיות יותר נגישים ונינוחים, ומהדורה זו אינה שונה.

אמנם יש שפע כמעט מתיש של אפשרויות לקנאי מכוניות הארדקור לצבוט, אבל אלו מאיתנו שמעדיפים פשוט לשים דוושה על המתכת ימצאו גם הרבה מה ליהנות. זה אפילו עובר לאופן הגרגירי שבו מיושם הקושי.

ישנן הגדרות אינדיבידואליות לדברים כמו בלימה, סיוע בהיגוי, השפעת הנזק, קו המירוצים על המסך ואפילו רמת המיומנות של נהגים יריבים, כלומר אתה יכול להתאים אישית את רמת האתגר שלך ולהתאים אותה בכל נקודה.



מספר מלאך 911 דורין

הסדרה מעולם לא נראתה כל כך טוב (תמונה: מיקרוסופט)

העונש היחיד הוא הפחתה במזומן בונוס שהרוויח מאירועים. כסף מזומן משמש לקניית מכוניות חדשות ושדרוגים, בעוד שההתקדמות בפועל במשחק נעשית עם השפעה, המושגת מהצלחה במירוצים וכן מפעילויות צדדיות כמו מציאת וניפץ שלטים מיוחדים, הפעלת מצלמות מהירות וביצוע קפיצות מתריסות.



אתה גם תתחרה באירועי Showcase, תפאורות חד-פעמיות עם איזושהי התנשאות מוגזמת, כמו מירוץ ברחפת ענקית.

הרבה מכל זה חוזר ממשחקי Horizon הקודמים, אבל המקום שבו 4 באמת דוחף את הסדרה קדימה הוא במגוון שהיא מביאה לטבלה. כמות הדרכים העצומה לשחק לצד הקמפיין הראשי היא מדהימה, כאשר העולם הפתוח מאוכלס - אם תרצה בכך - בנהגים מקוונים אחרים.

ביקורות משחקים אחרונות

זה נותן לך את ההזדמנות להתחבר או להתחרות כראות עיניך, ליצור אירועים משלך, לקחת חלק באתגרים או פשוט לחקור את הסביבה היפה.

'יפה' רק מרמז עד כמה הפינה הזו של בריטניה מומשה בצורה מרשימה. העונות במשחק משתנות כעת, כאשר הנוף נראה ומטפל בצורה שונה להפליא בהתאם לתקופת השנה.

הבוץ והגשם של הסתיו יוצרים ריצות מבולגנות לאורך מסלולי עפר בתוך פלטת הצבעים המאופקת והאווירה המעוננת, בעוד שאור השמש הקופח מהשמיים הכחולים והמדהימים של קיץ הפך את אותם מסלולים למוצקים יותר.

בחן את כישוריך בתחומי נהיגה שונים (תמונה: מיקרוסופט)

בין לבין, האביב הוא נקודת הביניים המשתנה, עם טיפוס מוזר של טפטוף קל. החורף הוא הדרמטי מכולם עם כמה גופי מים קפואים כעת, ומאפשרים לך להגיע לאזורים שלא היו נגישים בעבר, לקחת כמה קיצורי דרך מופלאים או פשוט לעשות כמה סופגניות על אגם קפוא.

אתה מפונק לבחירה בצד הרכב של העניינים, עם מגוון של מכוניות ספורט, תפאורות בסגנון ראלי, כאלה בשטח ותווים כלליים מוזרים כמו טנדר טרנזיט.

פְּסַק דִין

משחקי מגרש המשחקים הצליחו להעלות שוב את הרף, וסיפקו חגיגה לחובבי המירוצים שממשיכה את המגמה של הסדרה של איזון בין נהיגה בעולם האמיתי לבין כיף. אם אתה מחפש משהו קצת פחות ארקידי מ-Burnout Paradise אבל לא מדמה בצורה עבדית כמו Forza Motorsport, Forza Horizon 4 סיקר אותך פי עשר.

פלטפורמה: Xbox One, PC (קנייה צולבת)

מחיר: £49.99

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: