רמאים פורצים עשרות חשבונות Groupon שמשאירים לקוחות ללא אגורה לפני חג המולד - כיצד לבדוק אם נפגעתם

הונאה

ההורוסקופ שלך למחר

על פי החשד, הרמאים השתמשו בפרטי התחברות שאוחזרו במקומות אחרים כדי לפרוץ לחשבונות בודדים של Groupon(תמונה: Getty)



הנסיך ג'ורג' מקיימברידג'

לקוחות Groupon מתבקשים לבדוק את חשבונות הבנק שלהם לאחר צד שלישי & apos; פיגוע הונאה שהשאיר עשרות קונים מאות קילוגרמים מכיסם לקראת חג המולד.



אתר הקניות הפופולרי, שעמד במרכז שערוריית סחורות מזויפות בגין הלקת תכשיטי מעצבים מפוקפקים, הזהיר מספר לקוחות & apos; ייתכן שהחשבונות הופרו במהלך השבועות האחרונים - והמליץ ​​לאנשים שנפגעו ליצור קשר עם צוות ההונאה של החברה באופן מיידי.



מנוי קבוצת גרופון אפריל סטראטמאייר מסיאטל שבארה'ב קיבל מספר הודעות דוא'ל בטענה כי רכשה בשבוע שעבר ארבע עסקאות של קבוצת גרופון מאזור אטלנטה. לאחר שפתחה את המיילים היא גילתה שהחיובים אמיתיים והכסף אכן עזב את חשבון הבנק שלה.

אפריל אמר ל- NEWSAM Money: 'שיניתי מיד את סיסמת החשבון שלי. אני לא מצפה להתווכח עם ההאשמות ולהתקשר לגרופון רק יומיים אחרי חג המולד. גרופון צריכה לקחת אחריות על חוסר אבטחת הסייבר שלהם לפני שהדבר יחמיר '.

אמה פגאן מהמוטרוול, סקוטלנד, קרובה יותר לבית, נותרו מכיס 79 פאונד מהכיס.



אמה אמרה בשיחה עם Money NEWSAM: 'עברתי את החשבון שלי בפריסה של 79 ליש'ט, ניסיתי לשלוח מייל ל- groupon כמה פעמים ועדיין לא קיבלתי שום דבר בחזרה.'

לקוחות באתר המדיה החברתית טוויטר משדרים את חוסר האמונה שלהם מאז ה -1 בדצמבר - כאשר ככל הנראה התרחשה הפיגוע הראשון, כאשר המנויים טענו שקיבלו מיילים לאישור רכישה מאתר העסקאות שבסיסו בארה'ב על פריטים שהם לא קנו.



Groupon - שיש לה יותר מ -16 מיליון מנויים ברחבי העולם - אומרת כי לא הייתה שום הפרת אבטחה באתר האינטרנט שלה או באפליקציה שלה, אולם החברה מסרה כי הרמאים יכלו לפרוץ את חשבונות Groupon של אלה שפרטיהם האישיים נפגעו במקומות אחרים, למשל. באמצעות הונאת דוא'ל או פריצת מחשב, כמו הפרת הדוא'ל של Yahoo או Deliveroo מוקדם יותר השנה.

זה סביר במיוחד כאשר משתמשים השתמשו באותה סיסמה במספר אתרים.

תא טלפון למכירה

לקוחה המומה של גרופון, דבי ווד, פרסמה בטוויטר לאחר שפושעים מחקו את חשבון הבנק שלה - והשאירו אותה חסרת כל, ימים ספורים לפני חג המולד.

משתמש אחר, ג'יין איימי מוריס, אמרה כי היא חיכתה יותר משבוע כדי לקבל את כספה בחזרה לאחר שפרצה את חשבונה לפני שמונה ימים.

הלקוח המאוכזב הוא אחד מני רבים שמבקרים כעת את החברה על כך שלא הגיבה לחששות מהפרה והותירה את הלקוחות חשופים להתקפות נוספות.

888 מספר מלאך אהבה

דובר Groupon אמר ל- NEWSAM Money: 'אני יכול לאשר שלא הייתה הפרת אבטחה לאתר שלנו או לאפליקציה לנייד. עם זאת, אנו רואים מספר קטן מאוד של לקוחות שהשתלטו על חשבונם.

'לרמאים יש מספר דרכים בהן הם יכולים להשיג את פרטי ההתחברות שלך לאתר אינטרנט כולל דואר אלקטרוני פישינג, התקפות טרויאניות, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות.

'על ידי שימוש בשיטות אלה, אפשר לרמאים לקבל פרטי חשבון לקוחות, להיכנס ולבצע רכישות.

'רמאים מחפשים בכוונה דרכים קלות לנחש פרטי התחברות ושילובי סיסמאות. אחת הדרכים שבהן הם יכולים לעשות זאת היא כאשר אישורי משתמשים נגנבים מהפרת אבטחה באתר מסחר אלקטרוני אחר ולאחר מכן משמשים בכניסה לאתרים אחרים בהם סיסמת הלקוח זהה.

'בדרך זו, לקוחות שיש להם סיסמה חלשה או אותה סיסמה למספר אתרים נוטים יותר לתקוף.'

המשרד גם הבטיח ללקוחות כי ההפרה תתייחס ל'רצינות ', ופצעה בכל מי שנפגע ליצור קשר באמצעות מרכז תמיכת הלקוחות של Groupon בכתובת www.groupon.co.uk/customer_support .

האם פרצו לי?

כדי לבדוק אם הושפעת מהתקפת הסייבר הזו, מומלץ להיכנס לחשבון Groupon שלך, לאמת את היסטוריית הרכישות שלך ולהתאים זאת לחשבון הבנק שלך.

אם אתה מגלה עסקאות לא מוכרות - גדולות או קטנות ככל שיהיו - דווח על כך לבנק שלך בהקדם האפשרי, כמו גם ל- Groupon.

טעינת סקר

האם אתה מודאג לגבי אבטחת הסייבר?

0+ הצבעות כה רחוקות

כןאל

האם אני יכול לדרוש החזר?

Groupon אישרה כי היא תחזיר לך אם חשבונותיך היו ממוקדים על ידי רמאים וכסף הוצא ללא הסכמתך.

דובר אמר: 'אם מישהו מאמין שהוא היה קורבן של פיגוע הונאה, אנו חוקרים אותו ואם אישרנו לחסום את החשבון באופן מיידי ולהחזיר לו את כספי הלקוח.'

כיצד אוכל להגן על עצמי מפני הונאות מקוונות

חוששים שפרטיך נפגעו? הודע לבנק שלך מייד (תמונה: Getty)

מתי מתה מרילין מונרו

לקראת חג המולד Groupon הזהיר את הלקוחות להיות ערניים במיוחד. להלן סדרת טיפים, בשיתוף עם אתר הקניות ופעולת הונאה, שיעזרו לך להישאר בטוח באינטרנט.

  • יש סיסמאות שונות. השתמש בסיסמה מורכבת וייחודית לכל דוא'ל, אתר מסחר אלקטרוני ושוק מדיה חברתית בה אתה חבר ושנה אותה לעתים קרובות. מנהל סיסמאות יכול לעזור לך לעקוב אחר כל הסיסמאות שלך.

  • הימנע מפרסום מידע אישי ברשתות חברתיות או באתרים ציבוריים אחרים. מידע זה מקל על האקרים לעסוק בהנדסה חברתית - כגון ניחוש סיסמאות או יכולת לענות על שאלות אבטחה.

  • עקוב אחר המיילים שלך. הקפד לבדוק את הדוא'ל שלך באופן קבוע כדי לעקוב אחר שינויים בסיסמה או דוא'ל וכן רכישות לא מורשות.

    דיוויד בואי תמונה אחרונה
  • אין להחזיק פרטי בנק באינטרנט. הימנע מאחסון פרטי חשבון בנק באתרים שבהם אתה משתמש לביצוע רכישות.

  • קבל הגנה. לפני שתתחיל לקנות באינטרנט, אבטח את המכשיר שלך. בין אם מדובר במחשב אישי, טאבלט או טלפון, על ידי עדכון מערכת ההפעלה ותוכנת האנטי-וירוס אם מותקנים בו.

  • הקפד לבדוק את הדוא'ל ואת חשבונות הבנק שלך באופן קבוע. עקוב אחר שינויים בסיסמה או דוא'ל וכן רכישות לא מורשות.

  • התקשר לחברת כרטיסי האשראי שלך. התריע בפניהם על כל רכישה חשודה והעמיד אותם על חשבונך.

קרא עוד

הונאות שכדאי להיזהר ממנה
ה & apos; תפס מהירות & apos; הונאה הטקסטים שנראים אמיתיים הרמאי EHIC ו- DVLA 4 הונאות ווטסאפ מסוכנות

ראה גם: