אגדת הגולף טוענת שכוכבי PGA עלולים לשבות ולהחרים קבוצות גדולות במהלך סיור המורדים של LIV

גוֹלף

ההורוסקופ שלך למחר

כמו הופעתו של גולף חי ממשיך לחלק את הספורט, זוכה לשעבר של אליפות PGA הפציר באלו שבסיור לנקוט עמדה נגד סדרת הפריצה. דייוויס לאב השלישי, שכבש את המייג'ור האחד והיחיד שלו ב-1997, עודד שחקנים להחרים את ארבעת הטורנירים הגדולים של הספורט כדי לנקוט עמדה נגד המורדים הסעודים.



כמו רבים, גם לקפטן ארה'ב של גביע הנשיאים נמאס מהוויכוח הממושך בין שני הארגונים ומקווה ששחקנים בנושא סיור PGA לקחת את העניינים לידיים. 'ובכן, הנה המנוף הגדול ביותר; וזה לא המנוף הנחמד,' אמרה לאב ספורטס אילוסטרייטד .



'אבל אם קבוצה של ותיקים וקבוצה של שחקנים מהשורה הראשונה מיישרים קו עם 150 בחורים בטור, ואנחנו אומרים, 'נחשו מה? אנחנו לא משחקים', זה פותר את זה, נכון? אם החבר'ה של LIV ישחקו באליפות ארצות הברית הפתוחה, אנחנו לא משחקים. אם הם יתבעו בבית המשפט, והם יזכו, ובכן, אנחנו לא משחקים. אתה יודע, לא תהיה אליפות ארצות הברית הפתוחה. זה בדיוק כמו שביתת בייסבול'.



ה-PGA השעתה את כל חבריה שהקפיצו את הספינה ליריביו במימון סעודיה, וגם מנעה מהם את האפשרות לשחק בגביע ריידר. סיור ה-DP העולמי פיטר לאחרונה את קפטן גביע ריידר של צוות אירופה, הנריק סטנסון, לאחר שהפך האחרון לערוק ל-LIV גולף תמורת עמלת כניסה של 48 מיליון דולר וזכה באירוע הראשון שלו השבוע בניו ג'רזי.

השבדי רשם סיבוב אחרון של 69 במועדון הגולף הלאומי טראמפ בניו ג'רזי כדי לנצח בשתי זריקות על דסטין ג'ונסון ומתיו וולף ולכיס את הפרס הראשון האישי בסך 4 מיליון דולר אמריקאי (3.28 מיליון ליש'ט). השחקן בן ה-46 זכה גם ב-375,000 דולר אמריקאי (308,000 פאונד) כחלק מצוות Majesticks - יחד עם לי ווסטווד, איאן פולטר וסם הורספילד - שסיימו במקום השני בתחרות הנבחרת.

'אני מניח שאנחנו יכולים להסכים ששיחקתי כמו קפטן', התבדח סטנסון בראיון שאחרי הסיבוב בזרם היוטיוב של LIV Golf. 'זה היה שבוע ראשון טוב כמובן. נעים להיות כאן עם החבר'ה שמרגישים את זה. עברו 10 ימים עמוסים ואני גאה מאוד שהצלחתי לסיים כמוני. התנדנדתי קצת סוף, אבל הפאט הזה (נקוב) ב-17 היה אדיר'.



 Davis Love III רוצה שכוכבי PGA יחרימו את האירועים הגדולים במאבק נגד סדרת LIV
דייויס לאב III דחקה בשחקני PGA Tour להחרים את הגדולות בעמידה נגד סדרת LIV

סטנסון טען שהוא בחר לשחק ב-LIV מתוך כוונה שהוא עדיין יוכל להיות קפטן נבחרת אירופה בגביע ריידר הבא. עם זאת, לאחר פגישה עם בכירי ריידר גביע אירופה, היה ברור שזה לא מקובל והמדורג הראשון בעולם לשעבר, לוק דונלד, אמור להיות מחליף השבוע.

'כן, זו הייתה קצת רכבת הרים, אין ספק', אמר סטנסון מאוחר ביום ראשון. 'אני חושב שאולי הייתה שם קצת מוטיבציה נוספת השבוע. כשיש לנו כשחקנים את זה, אני חושב שאנחנו יכולים להוציא את הדברים הטובים החוצה. כן, בהחלט עשיתי את זה השבוע.



'אני מניח שזה היה קצת נושא במהלך הקריירה שלי, אני חושב שכשאני באמת רוצה משהו אני מצליח לחפור קצת יותר לעומק, והרבה פעמים אנחנו מצליחים לגרום לזה לקרות'.

ראה גם: